Jump to content

rstuningin Musta GTA 5.7 -87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kyllä se niin on että kaupat tehdään sen kanssa joka ekaks rahat lyö kouraan! Sä oot selvästikin vähempi myyny ku ostanu. Ku enempi myyt tavaraa niin jossaki vaiheessa ei enää jaksa kuunnella niitä "tuun hakee perjantaina" tyyppejä. Mä en edes nykyään suostu edes varaamaan mitään jollei maksa tuntuvaa varausmaksua. Toki eri asia kauppoja tuttujen kanssa tehdessä, mutta niiden kanssa ei ole muutenkaan ollut koskaan ongelmia. Ventovieraille en varaile ilman varausmaksua ja tavaran saa aina se joka ekana lyö eurot kouraan  ;)

T: Mulukkuaki mulukumpi

Yritäppä sit soveltaa toi esim siihen et joku tulis ruottista hakeen jotain...

Nimimerkillä ruottista pari autoa ja ensimmäinen keikka meinas mennä puihin ku

kukaan ei varannu viikonloppuunasti tai myi varauksesta huolimatta ja kahen viikon

ettimisen jälkeen vitutti niin lujaa että otin 1cm paksun nipun tulostettuja ilmotuksia

ja 5. vastas vasta puhelimeen (kun laiva oli melkeen satamassa) jolle sanoin että

"mä tuun nyt hakeen".

Vaikee sanoo ostamisen ja myymisen suhteesta, ehkä 50/50 koska

molempia tulee tehtyä aika pirun paljo. Varmaan vaikuttaa myös se etten

tee nappikauppaa ja muutenkin se mitä myy.

Pitää tietysti osata lukea asiakkaita ;)

menee off topiiiksi mutta kun lukee tuon sun tekstin niin ehkä jurikin tuon takia niitä lupailioita on paljon niin metsä vastaa kuin

sinne huuretaan. itse kun olen tavaraa kaupitellut( myydessä kuin ostettaesaakin) niin jos olen jotain kaverin kanssa puhelimitse

sopinut niin kyllä se on pitänyt(molemmin puolin) ja pitää pitääkkin muuten tulisi äkkiä kusipään maine(vaikka taitaa se silti jo olla)

JUURI NÄIN m/

• Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

548

• GTATL

50

• BlackZ

41

• Z-mo

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

No en mä varaa koskaan tuntemattomille mitään jos tyyppi aikoo viikon tai kahden päästä tulla hakee. Jos haluaa että varaan niin sitte otan varausmaksun jos mulla on epäilys ettei tämä kyseinen henkilö välttämättä ole niin tosissaan kun sanoo olevansa. Eri asia kun ollaan tekemisissä tuttujen tai esim. tällaisen kerhon porukan kanssa, siinä nyt luottaa sen verran ettei tartte erikseen varausmaksujen jne. kanssa värkkäillä. Voihan olla että on itellä ollu huonoa tuuria, mutta ainakin kun noita autoja tuossa on myynnissä ollu ja niiden osia vuosien saatossa niin siellä on niitä "hakijoita" joka lähtöön ollu joista ei sen koommin oo koskaan kuulunu. Ihme hommaa..

Mutta ei mulla oo koskaan ollu ongelmaa tuntemattomienkaan kanssa, jos joku halunnu varata tavaran viikon tai kuukauden päähän niin se on maksanu varausmaksun ja kaikki on ollu tyytyväisiä. Toki jos joku on molemminpuolin sovittu niin sen pitää pitää. Mun puolesta on aina pitäny, vastapuolen ei. Kaupankävijöitä on niin moneen lähtöön.

Ja kyllä mä luulen että ruottissakin varaavat kun maksaa osan tavaran hinnasta etukäteen. Tuohan on tietenkin riski itselle mutta tuossa pitää osata tulkita sitä toista osapuolta tietty. Siinä nyt tuskin kusipään mainetta saa jos haluaa vaan varmistaa puolin ja toisin että homma menee niinkuin sovittu.

En mä nyt sitä tarkoittanu että jos oon sopinu jonku kanssa että perjantaina tehään kaupat niin tee kauppoja sitä ennen jonku toisen kanssa. Tarkoitin sitä etten varaile ilman varausmaksuja tuntemattomien kanssa kauppaa tehdessä viikkoja etukäteen. Mulle ei riitä varmuus että "Elä myy kellekään, tuun 2 viikon päästä hakee" tuntemattoman suusta. Eri asia jos joku sanoo että tulee seuraavana päivänä hakee niin siihen nyt riittää ihan "sanallinen" viestintä. Mutta kylläpäs ne kaupat 95%:ssa tapauksia tuleekin heti jos on tullakseen eikä tartte kikkaila puolin eikä toisin..  ::)

Kirjoitettu

No en mä varaa koskaan tuntemattomille mitään jos tyyppi aikoo viikon tai kahden päästä tulla hakee. Jos haluaa että varaan niin sitte otan varausmaksun jos mulla on epäilys ettei tämä kyseinen henkilö välttämättä ole niin tosissaan kun sanoo olevansa. Eri asia kun ollaan tekemisissä tuttujen tai esim. tällaisen kerhon porukan kanssa, siinä nyt luottaa sen verran ettei tartte erikseen varausmaksujen jne. kanssa värkkäillä. Voihan olla että on itellä ollu huonoa tuuria, mutta ainakin kun noita autoja tuossa on myynnissä ollu ja niiden osia vuosien saatossa niin siellä on niitä "hakijoita" joka lähtöön ollu joista ei sen koommin oo koskaan kuulunu. Ihme hommaa..

Mutta ei mulla oo koskaan ollu ongelmaa tuntemattomienkaan kanssa, jos joku halunnu varata tavaran viikon tai kuukauden päähän niin se on maksanu varausmaksun ja kaikki on ollu tyytyväisiä. Toki jos joku on molemminpuolin sovittu niin sen pitää pitää. Mun puolesta on aina pitäny, vastapuolen ei. Kaupankävijöitä on niin moneen lähtöön.

Ja kyllä mä luulen että ruottissakin varaavat kun maksaa osan tavaran hinnasta etukäteen. Tuohan on tietenkin riski itselle mutta tuossa pitää osata tulkita sitä toista osapuolta tietty. Siinä nyt tuskin kusipään mainetta saa jos haluaa vaan varmistaa puolin ja toisin että homma menee niinkuin sovittu.

En mä nyt sitä tarkoittanu että jos oon sopinu jonku kanssa että perjantaina tehään kaupat niin tee kauppoja sitä ennen jonku toisen kanssa. Tarkoitin sitä etten varaile ilman varausmaksuja tuntemattomien kanssa kauppaa tehdessä viikkoja etukäteen. Mulle ei riitä varmuus että "Elä myy kellekään, tuun 2 viikon päästä hakee" tuntemattoman suusta. Eri asia jos joku sanoo että tulee seuraavana päivänä hakee niin siihen nyt riittää ihan "sanallinen" viestintä. Mutta kylläpäs ne kaupat 95%:ssa tapauksia tuleekin heti jos on tullakseen eikä tartte kikkaila puolin eikä toisin..  ::)

Juu ei tietenkään "kesää odotella" että tulee ostamaan, järjenkäyttö sallittua... Viikko menee hyvin ja jos ei

erityisen haluttu tai ei välttämättä myynnissäkään laajemmin niin hyvin voi pari viikkoa odottaa...

Sen jälkeen on jo tyhmä ostaja jos se odottaa että tavara on myymättä ja lähtee kysymättä hakemaan.

Kirjoitettu

Turhaa spekulaatiota.

Ei hell-sing'ilainen lahe hakeen volvon raatoo vaasasta asti vaikka iliman antasiit..

Mutta jos muoniolainen sanoo etta se tulee huomenna, on se sun oventakana heti aamu kaheksalta...

Onpa käynyt muuten yksi muoniolainen oven takana jossain vaihessa... m/

Kirjoitettu

Turhaa spekulaatiota.

Ei hell-sing'ilainen lahe hakeen volvon raatoo vaasasta asti vaikka iliman antasiit..

Mutta jos muoniolainen sanoo etta se tulee huomenna, on se sun oventakana heti aamu kaheksalta...

Jaahas olisko äänestyksen paikka (uudessa topikissa)? ;D

Kirjoitettu

Menee ne autokauppiaatkin "puihin"... Käteltiin aikoinaan Pontiacin kaupoista ja kun olin menemässä hakemaan Tampereelta seuraavalla viikolla punaista tulilintua, niin sehän olikin jo myyty. Kauppias sanoi vain, että sai viikolla siitä enemmän... reilua meininkiä! No, jälkeenpäin se oli mun onni!  *clap*

Kirjoitettu

Menee ne autokauppiaatkin "puihin"... Käteltiin aikoinaan Pontiacin kaupoista ja kun olin menemässä hakemaan Tampereelta seuraavalla viikolla punaista tulilintua, niin sehän olikin jo myyty. Kauppias sanoi vain, että sai viikolla siitä enemmän... reilua meininkiä! No, jälkeenpäin se oli mun onni!  *clap*

Saunantaa tuallaaset pitääs viärä! >:( Joskus on onni onnettomuudessa, mutta älä väitä etteikö palanu

muutama ylimääränen aivosolu sen takia ;) Joo nimenomaan kauppiaat on usein pahimpia, vähemmän

se sapettaa kun niinsanottu ostaja ei tuukkaa hakeen, mutta myyjältä sitä harvemmin odottaa... ::)

Kirjoitettu

Minä, kun ostelin omaa, niin myyjä ihan yllätty, ku sanoin, että ostan tämän ja löin rahat kouraan.

Ilmeisesti noita renkaanpotkijoita riittäny.

Kaveri ei varpina ollu edes sopinu kyytiä takaisin, jos autokaupat tulee. Oli ajellu Kalajoelta Ylivieskaan käyttään emäntää Kärkkäisellä. No ei ollu mun probleema :)

Kirjoitettu

Sinne läks varaosaVolovo! USEAT sataset kouraan ja morjens!

Huomennaa (tänään) swappiin s.joelle ja sunnuntaina hakeen

race palikkaa alakertaan (lue: alakerta) 8)

Kirjoitettu

Sinne läks varaosaVolovo! USEAT sataset kouraan ja morjens!

Huomennaa (tänään) swappiin s.joelle ja sunnuntaina hakeen

race palikkaa alakertaan (lue: alakerta) 8)

m/ *clap*

Kirjoitettu

Enhän mä ny jaksanu huomiseen odottaa ku rahat poltti niin pirusti taskus, eikä swapista jääny

ku "Trans am GTA" avaimenperä käteen, joten kävin hakemas reilu 100kiloo rautaa kaverilta kuleksimasta ;D

Alakerta.pieni.jpg}

Kirjoitettu

onko toi lohko alunperin tarkoitettu stroukki akselille, kun siinä näkyy olevan kiertokangille ihan mukavasti tilaa. samanlaiset on noi kiertokanget kun mulla m/ ihan hyvän näköistä osaa m/ m/

Kirjoitettu

onko toi lohko alunperin tarkoitettu stroukki akselille, kun siinä näkyy olevan kiertokangille ihan mukavasti tilaa. samanlaiset on noi kiertokanget kun mulla m/ ihan hyvän näköistä osaa m/ m/

Tarkotettu ja tarkotettu, mutta on siinä 4" iskulle tilaa valmiiks ja lisää varaa leikata \m/

Paikallaan Eaglen tako kampura vakio iskulla, mutta sylinterit 4.125" = 372cid

sylinterit pitäs olla kondiksessa, eli porata ei kai tartte, mutta kampiakseli on luultavasti

loppuun hiottu ja jos siitä ei saa enää tohon kalua, niin sattaa tulla pikkusen lisää iskua

sillä kampuralla, joka korvaa ton...

Sylintereissäkin on varaa porata ainaki 4.200" asti, mutta valmiita koneitakin myyvät

uutena vielä hiukka isommalla porauksella :o

Kirjoitettu

Enhän mä ny jaksanu huomiseen odottaa ku rahat poltti niin pirusti taskus, eikä swapista jääny

ku "Trans am GTA" avaimenperä käteen, joten kävin hakemas reilu 100kiloo rautaa kaverilta kuleksimasta ;D

varmaan paree tuo lohko kun gm:n oma mutta ei mikään kovan luokan race lohko,nelipulttisuus kun vaan on noilla keskipukeilla. mutta varmaan hyvä valinta kumminkin.

onko varmaa että lohko on kaikin puolin ehjä vai minkä takia "hylätty"

Kirjoitettu

varmaan paree tuo lohko kun gm:n oma mutta ei mikään kovan luokan race lohko,nelipulttisuus kun vaan on noilla keskipukeilla. mutta varmaan hyvä valinta kumminkin.

onko varmaa että lohko on kaikin puolin ehjä vai minkä takia "hylätty"

Yks runkolaakeripukki on hiukan venyny ja se on korjattu jo kerran tai kaks.

Hylätty hyllynalle "race" mallin (eli billetti 5x 4bolt 3x centers splayed) tieltä

joita myös löytyi jo yks "räjähtäny" lattialta. Rupes 1000hepan ja 9500rpm

jälkeen vartilla antautumaan... ;D World suosittelee "race" mallia 700 vaparihepan

jälkeen ja rajusti ahdettuihin tai kaasutettuihin.

minkä numeroonen tua sun lohkos on?

084020-4125 Motown Fully Prepped Block 9.025" 4.125" 350M Nodular Iron

Tässä kuva räjähtäneestä race mallista.

rajahtanyracemalli.jpg}

Kirjoitettu

jos antautumisia on tapahtunut niin aika homma tarkistaa että kaikki on linjas eikä veny ENÄÄ.toivotaan parasta.rauta vaan on sellainen paha että kun alkaa joustaa niin ei osaa lopettaa.

Kirjoitettu

Aika riskin paalle teet jos tohon lohkoon euros upotat ::)

Samaa mielta, kun ottaa huomioon milla hintaa saa ihan uusia lohkoja ::)

Kirjoitettu

jos antautumisia on tapahtunut niin aika homma tarkistaa että kaikki on linjas eikä veny ENÄÄ

toivotaan parasta.rauta vaan on sellainen paha että kun alkaa joustaa niin ei osaa lopettaa.

Aika riskin paalle teet jos tohon lohkoon euros upotat ::)

Miksen ostaisi uusia pukkeja, jos se niin vakavaa on? En ajatellu kierrättää sinne 9500 asti, enkä aivan 1000heppaa odota... ::)

Samaa mielta, kun ottaa huomioon milla hintaa saa ihan uusia lohkoja ::)

Ai niitä yli tarkoilla mitoilla olevia ohuita joojoo lohkoja...

Kirjoitettu

Miksen ostaisi uusia pukkeja, jos se niin vakavaa on? En ajatellu kierrättää sinne 9500 asti, enkä aivan 1000heppaa odota... ::)

Ai niitä yli tarkoilla mitoilla olevia ohuita joojoo lohkoja...

kylla ne joo joo lohkot ton 500hv pitais kestaa, mutta en ole varma kestaako toi enaan ;D mutta onnea matkaan ja toivottavasti kestaa m/

Kirjoitettu

Suuret kiitokset "mopo305"lle ilmaisesta moottoripukista,

jota ilman en olis saanu lohkoa talliin, kun ei löytyny kantoapua mistään! m/

lampoiseen_menossa.jpg}

Kirjoitettu

kylla ne joo joo lohkot ton 500hv pitais kestaa, mutta en ole varma kestaako toi enaan ;D

Ja mihkäs perustat teorian? Taidat olla rakennellu useita koneita Worldin lohkoista?

Ps. 500 saattaa joskus mennä yli ja sielähän se joojoo lohko sit jo huutelee hoosiannaa ???

Enkai mä mitään H-veivejä ja tako kampiakseleita ym keräile jotain 350-400 hepasta moperia varte ;D

Kirjoitettu

Ja mihkäs perustat teorian? Taidat olla rakennellu useita koneita Worldin lohkoista?

Ps. 500 saattaa joskus mennä yli ja sielähän se joojoo lohko sit jo huutelee hoosiannaa ???

Enkai mä mitään H-veivejä ja tako kampiakseleita ym keräile jotain 350-400 hepasta moperia varte ;D

no minkas takia sa sitten noita moperin osia taalta tilasit, jos meinaat +500 heppaista konetta tehda ??? vai meinaatko ahtaa heti?

Kirjoitettu

juuri tuon takia en itse laittaisi kalliita osia tullaiseen lohkoon,muuta kuin särö ym. mittausten jälkeen. ja sitten vasta uudet pukit ja niiden aarporaukset/linjahoonaikset kun ei nekään ilmaisia ole.

eikä täs maalata piruja seinille sen kummemmin  mutta se vaan vituttaa raskaasti kun koneeseen laittaa tonni kaupalla rahaa ja se menee vituiksi koko homma sillä että joku on helvetin hyvä puhumaan ja viemään rahat pois köyhiltä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...