Jump to content

rstuningin Musta GTA 5.7 -87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Piti myydä viimekesänä kovalla vaivalla hankitut Volvon 17" Eiker E1 vanteet (vaikka vannoin etten myy ikinä),

että on varaa virittää Raisaa (nuoremman juniorin 2v "keksimä" nimi, kun hokee aina "raisarilla ajeleen" ;D)

rauhassa, eikä tarvi jättää kriittissiä osia (täs vaihees tiedossa olevia) hankkimatta. :'(

http://i274.photobucket.com/albums/jj280/rstuning/Eikeritviimesetkuvat7.jpg?t=1222431163

• Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

548

• GTATL

50

• BlackZ

41

• Z-mo

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Piti myydä viimekesänä kovalla vaivalla hankitut Volvon 17" Eiker E1 vanteet (vaikka vannoin etten myy ikinä),

että on varaa virittää Raisaa (nuoremman juniorin 2v "keksimä" nimi, kun hokee aina "raisarilla ajeleen" ;D)

rauhassa, eikä tarvi jättää kriittissiä osia (täs vaihees tiedossa olevia) hankkimatta. :'(

http://i274.photobucket.com/albums/jj280/rstuning/Eikeritviimesetkuvat7.jpg?t=1222431163

ihan siistit vanteet, sopis firebirdiin/camaroon komeasti  m/

Kirjoitettu

ostin www.vanteesi.fi firmasta "breyton spirit" vanteet, ne olis kanssa sopinu camaroon aika makeasti \m/

Kirjoitettu

Kaverin 940 Volovossa oli just tuollaiset alla... m/

Kirjoitettu

Harmi ettei saa millään muulla jaolla kun Volvon. :'(

Kaverin 940 Volovossa oli just tuollaiset alla... m/

Joo niitä on muutama sarja suomessa. Saa tietääkseni vaan Ruottista ja Norjasta. Valmistetaan Norjassa

ja on Volvon halutuimpien alkuperäis lisävaruste vanteiden (Volvo Polaris) kopiot.

Kirjoitettu

myitkö ihan vaan varmuuden vuoksi...  ::)

En kun vaan en viitti pilata talvikäytössä ja 17" nastakumit on kalliimpia ku 15".

Älä pelkää kyllä tämä ens kesänä kulkee ja vaikkei heti keväällä (jos ei tallis mahdu kaikkia tekemään),

niin sitte kesän mittaan. Ja ei se ei jää sinne makaamaan vaan, jos lumet kerkee sulaa niin vien

kaverin korjaamolle, jossa se rakentaa loppuun.

Niin ja eihän sitä puretakaan, jos ei oo riittävästi osia koossa. päällimmäisiä parannuksia voi hankkia jälkeenpäin.

Vielä olis B234F kone myytäväksi, jos hätä tulee... On toki jo myynnissä, mutta vain rahamiehille/naisille. ;)

Kirjoitettu

Sain paripäivääsitte vihdoin kiusallista kilkutusta/tirinää aiheuttaneen pitkänmallisen ruuvarinkärjen pois kojelaudan/tuulilasin

nurkasta joka on todella ahdas paikka, enkä ymmärrä muuta syytä miten se olis joutunu sinne kuin joskus tuulilasin vaihdon

yhteydessä. Eli tämä nurkka oli kyseessä (merkitty punaisella, sinisellä merkitty runkonumeron paikka):

Pirullinenpaikka.jpg}

Kirjoitettu

Unohtunu mainita, että tuli se 5000kilomeeteriäkin täyteen viimeviikolla, ilman huolia. *clap*

Mutta huolia aiheuttaa kyllä se että Dollarin kurssi Euroon nähden on noussu jo yli 10% viikon aikana :o

En tiedä sitte onko Dollari nousussa vai Euro laskussa, mutta tällämenolla en saa ikinä kansia.  >:( :'(

Kirjoitettu

Jokapäivä tarkastelen netistä kurssit ja näyttää siltä, että mun himoamat kannet kallistuu

5 euroa per päivä! Nyt rupee jo suoraa sanottuna V*tuttamaan!!!http://www.sherv.net/cm/emo/angry/angry.gif

Kirjoitettu

Jokapäivä tarkastelen netistä kurssit ja näyttää siltä, että mun himoamat kannet kallistuu

5 euroa per päivä! Nyt rupee jo suoraa sanottuna V*tuttamaan!!!http://www.sherv.net/cm/emo/angry/angry.gif

ala nyt housujas revi, toisilla kallistuu ja toisilla halpenee ;)

Kirjoitettu

Huomattu myös, Paypalin ryöstövaihtokurssi oli tänään enää 1,32  >:(  >:(  >:(

Kirjoitettu

JES!!! Pari euroa tullu takapakkia valuuttakurssit \m/

Kirjoitettu

mitä kansia olet nyt tilaamassa kun noin tarkalla on "valuutta kurssit" ???

Kirjoitettu

mitä kansia olet nyt tilaamassa kun noin tarkalla on "valuutta kurssit" ???

Sanotaanko näin että Ne Edelit jotka piti ostaa niin oli huomattavasti kalliimmat kuin luulin ja

nälkä kasvoi syödessä, enkä malta ostaa enää halvempiakaan, ettei jää pullonkaulaksi... ;)

Kirjoitettu

Hyvähyvä! Kannattaako kauheesti verrata uusia kansia ja NIITÄ edeleitä.. tai ainakaan niiden hintaa keskenään ???

Ja varmuuden vuoksi ostaa liian isot ja liian isolla palotilalla olevat? Voihan sitä sitten ihmetellä miksei tullutkaan miljoonaaa voimaa,kun puristukset putoo alle ysin ja kanavatkin on kauhiat  ::)  m/

-kannatisko ne kannet sit jo pikapikaa tilata ja maksaa,kun kurssit noin paljon kallistuvat per päivä..

Varmaan tosi huonot kun on CNC koneistettu tehtaalla ja ei kannata verrata 1000euron käytettyjä uusiin saman hintaisiin? ::)

Kuka on puhunu miljoonasta hevosesta? Katotaan ny jos sais lähelle 350hv ja myöhemmin sitte toisella alakerralla lisää.

Joo maanantaina menee tilaukseen. http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/janojussi.gif http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/1186.gif

Sulla on oikeesti joku sairaus? Lähes joka topikkiin pitää puolustavia/eriäviä mielipiteitä tunkee johon kommentoin! :o

Tottakai mä tilaan ne 250cc imukanavilla ja 75cc palotiloilla vakio alakertaan! Herää pahvi.

Mistä sä tiedät niin varmasti että en tiedä koneiden virittämisestä yhtään mitään?

Kirjoitettu

Mitähän kansia se on noinnniinku oikiasti ajatellu laittaa siihe lohkon päälle?

Käsittääkseni AFR 190 kannet on aika veikeitten kansien mainees  ;D

Kirjoitettu

Ajelikko palosaarentietä tänään?

En oo tainnu eilen ajella. Gerbyssä kyllä kävin ja pukinkulmas ::) Oon nähny 2kpl mustia Transameja mun oman

lisäks vaasan alueella. Toisessa oli ainaki konepellillä iso tulilintu ja kyljissä tais olla jokku pienemmät tarrat, mutta

toinen oli kokomusta sen erottaa mun omasta ainaki Firebird takavaloista, jotka on usein suomi GTAssakin.

Kirjoitettu

Mitähän kansia se on noinnniinku oikiasti ajatellu laittaa siihe lohkon päälle?

Käsittääkseni AFR 190 kannet on aika veikeitten kansien mainees  ;D

Joo ne on aika kovas mainees isojenkin poikien mielestä http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/Viheltaa.gif ;D

Kirjoitettu

En oo tainnu eilen ajella. Gerbyssä kyllä kävin ja pukinkulmas ::) Oon nähny 2kpl mustia Transameja mun oman

lisäks vaasan alueella. Toisessa oli ainaki konepellillä iso tulilintu ja kyljissä tais olla jokku pienemmät tarrat, mutta

toinen oli kokomusta sen erottaa mun omasta ainaki Firebird takavaloista, jotka on usein suomi GTAssakin.

Näin vain vilaukselta,joten yxkohtia en huomannu,ja kasin ääni.(sellanen voimaton).
Kirjoitettu

kasin ääni.(sellanen voimaton).

Sit se ei ollu mun :-X ;D

Kirjoitettu

Taas heilahtanu kurssit hiukan alaspäin! Kumpa vaan sais vielä nokalle hinnan

niin sais samaan pakettiin kansien kanssa ja makseltua pois... 8)

Kirjoitettu

Nyt vaan odotellaan jos Joulupukki tulis punasella Transamilllaan viimestään tammikuussa

tuomaan mulle joulupaketteja... ;D Piru ku Paypalkin veti 50euroa välistä :P

Kirjoitettu

Nyt vaan odotellaan jos Joulupukki tulis punasella Transamilllaan viimestään tammikuussa

tuomaan mulle joulupaketteja... ;D Piru ku Paypalkin veti 50euroa välistä :P

tuskin on ketään joka tekis pelkästä työn ilosta noita hommia eikä se olisi muutenkaan pitkällä aika välillä oikein kannattavaa.

muutama kymppi sinne tänne eihän sillä ole väliä kun vaan homma pelaa.

itse ostan osat joka tapauksessa pääsääntöisesti suoraan suomesta helpompi takuta takuiden kanssa jos jotain tulee,eikä se hinta erokaan ole kuin kosmeettinen.

Kirjoitettu

tuskin on ketään joka tekis pelkästä työn ilosta noita hommia eikä se olisi muutenkaan pitkällä aika välillä oikein kannattavaa.

muutama kymppi sinne tänne eihän sillä ole väliä kun vaan homma pelaa.

itse ostan osat joka tapauksessa pääsääntöisesti suoraan suomesta helpompi takuta takuiden kanssa jos jotain tulee,eikä se hinta erokaan ole kuin kosmeettinen.

Aamen

Ollaan pilen kanssa tänää harvinaasen samaa mieltä vissihi?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...