Jump to content

rstuningin Musta GTA 5.7 -87

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko hookerin vai hedmanin sarjat ??? siistissä kunnossa m/ muista laittaa termotechia ennen sarjojen asennusta \m/ täysmittaset onkii aika mielenkiintoiset asentaa, älä polta hermoja :-P

• Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

548

• GTATL

50

• BlackZ

41

• Z-mo

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Hedmanithan ne. En olis muuten uskaltanu hankkia madallettuun, mutta myyjällä oli niin hyvät kuvat,

että niistä näytti ettei tulis kovin alas. Edellinen kaveri oli joutunu laittaan joustopalat sarjojen

jälkeen että sai sieltä laatikon kyljestä putkia alaspäin ;D Nekin tuli mukaan ja hienosti tehty X-putki.

En tiedä vielä kuinka ja minkäkokoset putket/n teen kun pitäs päästä auto alle visualisoimaan. :P

Niin ja Foorumiltahan noi löyty "vesba"lta, tulee kuulemma uudempaa tekniikkaa m/

Kirjoitettu
täysmittaset onkii aika mielenkiintoiset asentaa, älä polta hermoja :-P

Laitan varmaan samalla kun kannet on irti ;D

Kirjoitettu

Laitan varmaan samalla kun kannet on irti ;D

Tunkilla konetta niin paljon ylospain etta osuu kardaanitunnelin kattoon (moottorityynyista siis pultit auki)... Sit pitais menna.

Oli vittumaiset, mullakin oli headmanin sarjat mutta ne istuu paljon paremmin kuin esim hookkerit.. Hookkerit tulee tuuman kaks alemmas.

Kirjoitettu

Tunkilla konetta niin paljon ylospain etta osuu kardaanitunnelin kattoon (moottorityynyista siis pultit auki)... Sit pitais menna.

Oli vittumaiset, mullakin oli headmanin sarjat mutta ne istuu paljon paremmin kuin esim hookkerit.. Hookkerit tulee tuuman kaks alemmas.

hookerin supercompeja asentaessa, otin vain tulpat irti ja startin. sitten pujottelin sarjat paikoilleen ilman mitään koneen nostoja (houdini ???). startti piti vaihtaa pienempään tehostarttiin ja knocksensori muuttaa kuskinpuolelle. sarjojen pujottelussa tuli sanottua monet V ja P:t, mutta meni kuiteskin ;D

Kirjoitettu

Joo ne on varmaan ollu Hookerit joiden kuvista mä oon saanu "kauhukuvia" ettei sopisi madallettuun

ja oli broidillaki 2-genissä pirun alhaalla ku oli pitkät sarjat, joiden merkkiä ei tiedä. Mun mielestä ei ollu

ainakaan logoa niinku Hookereissa ja Hedmaneissa. En muuten tienny ennen että Hedmaneissakaan on!

Paljo kalliimman näköset heti. 8) Vaikka en tiedäkään kuinka kalliit nääki oikeesti on ;D

Kirjoitettu

On muuten tullu jo 4000km täyteen! *clap*

Uudet lyhyet kilvetki sain tänään ja kun ei kukaan ollu foorumilla vastaillu huutoihin, niin piti tehä

etukilvelle uudet kannakkeet alumiinista. Huomaa puskurin kiilto, kun työkalupakkikin näkyy. 8)

uudetkilvet_1.jpg}

Kirjoitettu

Joo ne on varmaan ollu Hookerit joiden kuvista mä oon saanu "kauhukuvia" ettei sopisi madallettuun

ja oli broidillaki 2-genissä pirun alhaalla ku oli pitkät sarjat, joiden merkkiä ei tiedä. Mun mielestä ei ollu

ainakaan logoa niinku Hookereissa ja Hedmaneissa. En muuten tienny ennen että Hedmaneissakaan on!

Paljo kalliimman näköset heti. 8) Vaikka en tiedäkään kuinka kalliit nääki oikeesti on ;D

hooker supercom 82-92 camaro sarja 490e. tilasin aikoinaan laakkoselta m/

Kirjoitettu

Ja takakilvestäkin piti leikata 2mm soirot sivuista, ettei tarvi tunkea sitä sinne koloon ;D

uudetkilvet_3.jpg}

Kirjoitettu

No nyt mäki uskallan virittää koskematta alakertaan toistaseksi ;D

Pari osaa vasta hankittuna, mutta tavote on noussu 300+ -> 350+

Resepti on 90% valmis, kunhan vaan löytäs kaikki osat ja niihin rahat :-X

Vertaillaan kokoonpanoja sitte joskus jos pääsen yli 350hv ;)

Kirjoitettu

Vaparina ja tpi-imusarjalla tosi kova tavote...

Kirjoitettu

No nyt mäki uskallan virittää koskematta alakertaan toistaseksi ;D

Pari osaa vasta hankittuna, mutta tavote on noussu 300+ -> 350+

Resepti on 90% valmis, kunhan vaan löytäs kaikki osat ja niihin rahat :-X

katso täältä topicista dynopapereita tpi:n tehoista. se 297hv on suht max. mitä tpi:stä voi saada. mulla ainakaan ei menny yli 300hv:n vaikka mitä teki. tietysti dynoissa on eroja jotkuu dynot voi olla vähän "asiakas ystävällisiä" ja antaa suuremmat lukemat.

Kirjoitettu

se 297hv on suht max. mitä tpi:stä voi saada.

Siis vaparina..  ;) Kyllähän se niin on että niitä tehoja ei vaparina TPi:llä juuri yli 300 hv saa..  ???

Kirjoitettu

Siis vaparina..  ;) Kyllähän se niin on että niitä tehoja ei vaparina TPi:llä juuri yli 300 hv saa..  ???

383  ;) mut puhehan ollu 350 tpi  ;)
Kirjoitettu

onhan tuota koitettu kertoa, jotkut eivät vaan voi uskoa,vaikka kuinka asiaa todisteltaisiin!

-Se ei ole edes kovaa itseluottamusta, vaan tyhmyyttä uhota/haaveilla, että onnistuu tuossa! ...ei ole vielä kukaan muu onnistunut 20 vuodessa  m/

-sori rale offtopikista,mut ei vaan jaksa lukea tuota essonbaaria..

Ja mikäs pölyn keräys ammattilainen sielä puhuu? Kuka puhui vakio TPI imarista? http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/solmuun.gif

Kirjoitettu

Kuulostaa haasteelta ;) mutta miten laaja käsite on TPI, siitä voidaan olla sitte montaa mieltä

onko se TPI vai ei kun saan "yläkerran" valmiiksi http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/1186.gif

Kirjoitettu

Jos meinaa 350 cid kokosena pitää koneen ja vaan vaikka avartaa TPi  imarin tai vaikka vaihtaa jonku paremmin hengittävän TPi imarin niin ei se siltikään kehitä helpolla sitä 350 hepoa. Vääntöä kyllä saa ja pirun mukavan koneen ajella mut fakta on että ei tuosta TPi:stä saa ku ahtamalla oikeasti tehokkaan  ::)

Ja äläs ny Jarno oo niin tyly jos kaveri haluaa yrittää, olishan se oikeesti hienoa että joku keksis keinon saada tuosta TPi:stä tehoa pihalle  ;D Voihan sellanen olla olemassa mutta monet dynotulokset kertoo jotain muuta  ::)

Kirjoitettu

puhutaanko tässä nyt kone tehosta vai takapyörä tehoista. ???

Kirjoitettu

Taidat olla ihan oikeasti noin pässi mitä annat ymmärtää  ??? mulle on ihan sama mitä sille kasalles teet! Senkus levität plenumia ylös ja alas ja teet uudet runnerit ym. ei se mua liikuta yhtään mihinkään. Toivottavasti et vaan tuu kovin rajusti pettymään vartilla/dynossa,kun puuttuukin 100 hevosta.. tulee jotenkin mieleen erään toisen jäsenen uhot parin vuoden takaa ja kuinkas siinä kävikään  ::)

Saa nähä uskaltaako vartille vakiolla kaikella alakerrasta eteenpäin, mutta dynottaa pitää aina sillon tällön ku saa

lisää palikoita kiinni. Ei varmasti puutu 350stä sataa, siitä voin löydä aika paljon vetoakin! And then you can kiss my http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/Peppua.gif

puhutaanko tässä nyt kone tehosta vai takapyörä tehoista. ???

Konetehosta, eihän tässä nyt kilpa-autoa olla tekemässä

Kirjoitettu

Saa nähä uskaltaako vartille vakiolla kaikella alakerrasta eteenpäin, mutta dynottaa pitää aina sillon tällön ku saa

lisää palikoita kiinni.

Eiköhän tässä melkein kaikki ajele vartillakin täysin vakioilla alakerroilla. Kyllä se auto kestää ajaa 10-15 sekunttia lappu lattiassa. Ja jos ei kestä, niin sit saa luvan hajotakki!  m/

Kirjoitettu

Eiköhän tässä melkein kaikki ajele vartillakin täysin vakioilla alakerroilla. Kyllä se auto kestää ajaa 10-15 sekunttia lappu lattiassa. Ja jos ei kestä, niin sit saa luvan hajotakki!  m/

En mä sitä alakertaa niin surekkaan, mutta vakio askia ja alukardaania...

Kirjoitettu

En mä sitä alakertaa niin surekkaan, mutta vakio askia ja alukardaania...

No vakio askilla ja alukardaanillaki on ajeltu... Nou hätä, hanaa vaan!

Kirjoitettu

No vakio askilla ja alukardaanillaki on ajeltu... Nou hätä, hanaa vaan!

vakio aski muuten sanoo sopimuksen irti 500nm jälkeen, ainakin mulla. ihan vaan tiedoksi m/

Kirjoitettu

Taidat olla ihan oikeasti noin pässi mitä annat ymmärtää  ??? mulle on ihan sama mitä sille kasalles teet! Senkus levität plenumia ylös ja alas ja teet uudet runnerit ym. ei se mua liikuta yhtään mihinkään. Toivottavasti et vaan tuu kovin rajusti pettymään vartilla/dynossa,kun puuttuukin 100 hevosta.. tulee jotenkin mieleen erään toisen jäsenen uhot parin vuoden takaa ja kuinkas siinä kävikään  ::)

kovimpia uhojia on näköjään nappeja syöneet ja niillä lihonneet... auton rakentelu on varmasti jarno hauskaa... hienoa kun luulet tietäväsi kaiken... rattoisia talvi iltoja..  m/

sekotetaan täällä toisten topikkeja... jos mies tietää mitä tekee niin anna tehdä.. ollaan niin äijää kun oma raato on purettuna ja ajellaan jollain vitun corollalla pää paljaana...  *clap*

Kirjoitettu

lisää palikoita kiinni. Ei varmasti puutu 350stä sataa, siitä voin löydä aika paljon vetoakin! And then you can kiss my http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/Peppua.gifKonetehosta, eihän tässä nyt kilpa-autoa olla tekemässä

radalle ja vartille vaan.. intoa ainakin piisaa..  m/ antaa toisten hitsailla korejaan ja paikkailla  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...