Jump to content

rstuningin Musta GTA 5.7 -87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tällästä tuli "heräte" osteltua kun Ebayssa surffailin ::)

Melkeen uuden aifoilin hinnalla *clap* kylläpä se rollari on ny halapaa ;D

http://i19.ebayimg.com/03/i/001/04/45/1c13_1.JPG

mulla on samanlainen, 2x58 läpillä. makso n:2v sitten muistaakseni jotai 450egee. halvalla sait *clap*

• Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

548

• GTATL

50

• BlackZ

41

• Z-mo

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Olipa halapa m/ Ja aika pitkälle varmaan myös riittää, on kuitenki aika paljo isompi ku vakio 48mm.

Joo enää ei tarvi sitte ku plenumi, runnerit ja base plate saada virtaamaan :P

Kannet tulee hyvät talven mittaan, niistä ei tarvi murehtia...

Sviddu ku paras vakio look on AS&M large tube runnereissa, mutta hinta on 435usd :o

ja löysin netistä kuvia niin ne on aika "omatekoisen" näkösetki. :-\

http://www.azspeed-marine.com/19latuinru.html

SLP runnereita kaupattiin mulle uusia hintaan 285usd eli 199euroa, johon sit rahdit ja vakuutus.

Ne vaan on niin pirun tylsän näköset! Oon nyt metsästelly putkivärkkiä, jos testais tehdä/teettää

vielä rajumman, mutta just tossa mitassa mitä tarttis on katvealue jonka mittaisia putkia ei saa. :-X

Kirjoitettu

mulla on samanlainen, 2x58 läpillä. makso n:2v sitten muistaakseni jotai 450egee. halvalla sait *clap*

Varmaan kalleimmat hevoset tuli sit tolla palikalla :o

Joo tottunut Ebayn surffailija löytää helmiä välillä ;)

Saakohan noihin uusia läppiä Holleyn varaosana, jos joskus tulee tarve ja porttais vaan isommaks? ::)

Kirjoitettu

Olipa halapa m/ Ja aika pitkälle varmaan myös riittää, on kuitenki aika paljo isompi ku vakio 48mm.

Ahdetussa tietenki tuo vakio 48 mm riittää vissii +800hv, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.........  :o ;)

Kirjoitettu

Joo enää ei tarvi sitte ku plenumi, runnerit ja base plate saada virtaamaan :P

Kannet tulee hyvät talven mittaan, niistä ei tarvi murehtia...

Sviddu ku paras vakio look on AS&M large tube runnereissa, mutta hinta on 435usd :o

ja löysin netistä kuvia niin ne on aika "omatekoisen" näkösetki. :-\

http://www.azspeed-marine.com/19latuinru.html

SLP runnereita kaupattiin mulle uusia hintaan 285usd eli 199euroa, johon sit rahdit ja vakuutus.

Ne vaan on niin pirun tylsän näköset! Oon nyt metsästelly putkivärkkiä, jos testais tehdä/teettää

vielä rajumman, mutta just tossa mitassa mitä tarttis on katvealue jonka mittaisia putkia ei saa. :-X

Osta se valmis kone,ei tarvi rakennella,ei tarvi ku nostaa nokallee.Siinähän olis kaikki sarjat putket,uusi kone.
Kirjoitettu

Osta se valmis kone,ei tarvi rakennella,ei tarvi ku nostaa nokallee.Siinähän olis kaikki sarjat putket,uusi kone.

Tuo on oikeasti viisain ja ehdottomasti helpoin ja halvin konsti jos ei halua konetta välttämättä harrastuksen nimissä kasata  ::)

Kirjoitettu

Ja mistäs tollasia koneita saa 200 euron osamaksulla...? Osat on "halvempi" hommata vähitellen,

niin muijakaan ei pysy mukana kuinka paljo sitä rahaa palaa ;D ja ne rahat menee kuitenki johonki

muuhun, jos ei ostele palikoita, koska en oo ikinä osannu säästää. Eikä siinä oo mitään hohtoo

ku nostaa jonku toisen tekemän koneen valmiina nokalle :P

Kirjoitettu

Ja mistäs tollasia koneita saa 200 euron osamaksulla...? Osat on "halvempi" hommata vähitellen,

niin muijakaan ei pysy mukana kuinka paljo sitä rahaa palaa ;D ja ne rahat menee kuitenki johonki

muuhun, jos ei ostele palikoita, koska en oo ikinä osannu säästää. Eikä siinä oo mitään hohtoo

ku nostaa jonku toisen tekemän koneen valmiina nokalle :P

Oikea meininki ja tutulta kuulostaa m/ Olen kylläkin oppinut huiputtamaan myös itseäni ton rahan suhteen, ei oo mitään hajua, mitä on tuo mun mylly maksanu ;D (enkä halua edes tietää) Konetta rakentaessa tulee myös hulluna ennakoimattomia kuluja, sen oon huomannu... Yks hyvä neuvo: osta toinen lohko, johon alat konetta kasaamaan. Ei oo nimittäin kiva makkuuttaa autoa tallissa raatona kahta vuotta :-[

Kirjoitettu

300-350hv, koska en tee alakerralle vielä mitään ja säilytän vakio lookin sillä erolla että

venakopat tulee kromatut ja vakio imusarjan kiillotan, ehkä kromattu laturi ja jotain muuta pientä...

Jos ja kun joskus availen alakerran niin (toivottavasti ei pariin vuoteen) todennäköisesti laitan sitte

ahtamiseen soveltuvaa palikkaa ja remmin tai pari turboa pienehköillä paineilla, mutta sitte pitää tehä

laatikollekki jotain, ehkä perälle ja kardaanillekki, mutta se on sen ajan murhe... 8)

Tässä vielä kuva kun piti saada vähä "racing" lookkia konehuoneeseen ja löysin noi mun

RC-monsteriin teetetyt tarrat. Nyt ei jää epäselväks kuka tehny ja kenen auto ;D

tuning.jpg_pieni.jpg}

Kirjoitettu

Yks hyvä neuvo: osta toinen lohko, johon alat konetta kasaamaan. Ei oo nimittäin kiva makkuuttaa autoa tallissa raatona kahta vuotta :-[

Joo joskus kun se alakerta tulee ajankohtaseks, niin luultavasti pitää hommata 4-bolt alakerta, kun niiden

ahtojen kanssa tulee pakostakin joskus hevosteltua, kun ei mikää ikinä riitä...

Kato edellinen viesti, jos kuulostaa oudolta, kun en kerinny kirjottaa ennenkö tuli vastauksia.

Kirjoitettu

Ei oo sitten pakko hommata 4-bolt lohkoa, kun saa noita konversiosettejä, joilla tulee 2-boltista parempi ku tehdastekosesta 4-pultista. Sitäpaitsi 4-bolt rullalohkot on kiven alla.

Kirjoitettu

Ei oo sitten pakko hommata 4-bolt lohkoa, kun saa noita konversiosettejä, joilla tulee 2-boltista parempi

ku tehdastekosesta 4-pultista. Sitäpaitsi 4-bolt rullalohkot on kiven alla.

Aijaa? :o Törmäsin jossain V8-magazines tai Chevy performance lehdessä sellasiin.

Mutta taas tullaan siihen että kerkeekö (sitte joskus) talvenaikana tehdä sen alakerran.

Voishan tietysti hommata toisen 2-pulttisen ja siihen konversio 4-pulttiseks... ::)

Ps.Broidi just esitteli pään kokosta Holsettia ja oli puhetta et se sopis GTA:han ;D

Kirjoitettu

Kilpien väliaikaset kiinnitysviritykset (menee 1½ viikon päästä roskiin) ;D

Kuva001.jpg_pieni.jpg}

Kirjoitettu

kyllä niitä käytettyjä 4-pulttisiakin löytyy aika hyvin, kun niissä on kuitenki sama vaiva saada suomeenkin.

Törmäsimpä tossa 4-bolt alumiiniseenkin... Mutta sille tuleekin jo hintaa. ;D

No unohdetaan nyt se alakerta hetkeksi vielä, kun pitäs keksiä lopullinen kokoonpano tohon

yläkertaan nyt aluksi ja rupesinkin just eilen miettimään, että josko kuitenkin ohjelmoitavaa

boksia, kun toi ylimääränen imusarjakin oon uudemman mallin, eli "väärä" johon ei saa sit tota

vanhan mallin kylmäkäynnistys suutinta! Vai voiko sen modata siihen? Jos modaa

niin pitääkö runnerit hommata vanhaan malliin käypäset vai?

Jos hommaan edullisen boxin niin mitä suosittelisitte?

Runnerit tulee nyt vissiin kuitenki SLP:t jotka sit porttaan, koska muita edullisia vaihtoehtoja ei oo.

Base plateksi vissiin pakko hommata Edeli, koska se virtaa parhaiten ja muita ei oo oikeen edes tarjolla.

Joo ja älkää kaupatko Stealth ramia, koska alakerta ja konepelti ei tykkää siitä, eikä poikkitukikaan

sopis sit enää. Pääasiallisesti tarkotus säilyttää TPI vakio look.

Kirjoitettu

Jes! Sain säädeltyä etulamput ja puskurin paremmin ettei keula enää irvistele, kuin kolariauto m/

Menihän siihen toki ainakin kolmevarttia ja ainaki 15 ruuvia piti ruuvailla :-X

Kirjoitettu

Niin tärinäs pitää ettiä (ja paasata rahansa) noita viritysosia, että meinaa aivan perusasiat unohtua...

Tänään otin itteäni niskasta kiinni ja hain öljyt+suodattimen ja vaihdoin ne! \m/

Alunperin piti hakee vaan suodatin ja Teboililta 10euron öljypurkki, mutta mutta... :-X

75euroa köyhempänä tuli sitte ostettua etumattojen kanssa samaa sarjaa uudet

takalattimatot +Quaker state öljyt ja suodatin (onkohan hyvän merkkinen,

ainakin Nascar logo kyljessä??? ::))

filtteri_ja_o.jpg}

Kirjoitettu

Tässa vielä takamattojen kuva. Etumattojen kuva näkyy jossain aikasemmin, kun oon pessy ne.

Takamatoissa näkyy tossa karvaosassa vielä raja, kun siihen kohtaan on "etiketti"pahvi painanut. :P

uudet_takamatot.jpg}

Kirjoitettu

Ja mistäs tollasia koneita saa 200 euron osamaksulla...?

Esim. Visaa vinguttamalla!  :o ;)

Ite kyllä laitan valmiin koneen, ei oo niin hirveesti itellä intoa taistella moottorin kanssa ja hukata aikaa paria vuotta plus parin valmiin koneen verran rahaa  :-X

Laiskuus on yks kuolemansynneistä  ;D

Kirjoitettu

Esim. Visaa vinguttamalla!  :o ;)

Ite kyllä laitan valmiin koneen, ei oo niin hirveesti itellä intoa taistella moottorin kanssa

ja hukata aikaa paria vuotta plus parin valmiin koneen verran rahaa  :-X

Laiskuus on yks kuolemansynneistä  ;D

Ei oo omaa Visaa ja broidin Visasta nousee jo muutenki savu, kun huutelen Ebaysta krääsää ;D

Katsotaan nyt kuinka sen alakerran kanssa tehdään, siihen on vielä valovuosia aikaa, jos

alkuperänen kestäis vielä pari vuotta... :-X

Kirjoitettu

PERKE*E kun meni hyvät kaupat sivu suun kun toi aikaero sekoottaa huutokauppoja!

Viime yönä sulkeutui (ja joku huuti viimeminuuteilla) 02:30 Edelin base plate, runnerit,

bensakiskot, suuttimet (vissiin vakiot corvetten) ja säädettävä paineensäädin!

Oli aika kallis, mutta uusiin verrattuna olis 150usd säästäny ja yhellä postikululla olis saanu :'(

Siinä sen näkee että jenkkilässäkin on vielä HULLUJA TPI virittäjiä, tai sitte kusipäitä jotka

korottelee hintoja kaverin puolesta...

Just tuli yhistä vanteista "Second chance offer" jotka hävisin kilpahuudossa ja yllättäen

voittohuutajaan ei oo saanu yhteyttä ja nyt tarjotaan "buy it now" tyyliin ja hinta on

5usd alle loppusumman, vaikka ennen kilpahuutoa olin "voittamassa" 180usd alle sen. >:(

Kirjoitettu

Tee tarjous tosta mun TPi imusarjasta, jos maksat tarpeeksi niin saatan myydäkin sen (ilman TB:tä). Tuo sisältäs:

- Edelbrock High-Flow baseplate

- Edelbrock High-Flow runnerit (osaksi siamisoitu -> tehot korkeammille kiekoille + lisää tehoa)

- täysin auki portattu plenum joka myös siamisoitu

- crane cams bensapaineensäädin (säädettävä)

;)

Kirjoitettu

JES!!! Peltisarjat tuli tänään ja ne oli odotettua paremmat! Ei lommon lommoa,

eikä ruostettakaan paljo yhtään!

pellisarjat.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...