rstuning Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Jaahas tuli sitte se 3000km omaa ajoa täyteen GTAlla, eikä mikään oo reistaillu pahemmin vielä Verolappoki tuli eilen ja jostain pitääs ny kaivaa 13 päivän sisällä 1100euroa No eipä se paljo mun "tonnin" veikkauksesta heittäny eikä viitti ainakaan valittaa ku kaveri makso just huonommasta Fierosta 1500e veroja
BlackZ Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Jaahas tuli sitte se 3000km omaa ajoa täyteen GTAlla, eikä mikään oo reistaillu pahemmin vielä Verolappoki tuli eilen ja jostain pitääs ny kaivaa 13 päivän sisällä 1100euroa No eipä se paljo mun "tonnin" veikkauksesta heittäny eikä viitti ainakaan valittaa ku kaveri makso just huonommasta Fierosta 1500e veroja AINA kannattaa valittaa, 90 % tapauksista saa jonku satasen takasi ku vaan viittii valittaa ja senhän luulis onnistuvan meiltä Suomalaisilta.....
rstuning Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Joo muttaku kukaan ei oo kattonu eikä kuvannu mun autoa ja todennäkösesti ei oo uskonu 108tkm mittarilukemaakaan. Vertailuautona oli nettiautossa bongattu "Firebird Trans Am 2.8 ajettu 180tkm 4900e" ja mulle tuli vielä jotain "ajomäärä"tms vähennyksiä, jolloin "verotusarvoksi" jäi alle 3700euroa!!! Luulen että vaikka kuinka valittais niin ei se verotusarvo voi tosta enää laskea
BlackZ Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2008 Joo muttaku kukaan ei oo kattonu eikä kuvannu mun autoa ja todennäkösesti ei oo uskonu 108tkm mittarilukemaakaan. Vertailuautona oli nettiautossa bongattu "Firebird Trans Am 2.8 ajettu 180tkm 4900e" ja mulle tuli vielä jotain "ajomäärä"tms vähennyksiä, jolloin "verotusarvoksi" jäi alle 3700euroa!!! Luulen että vaikka kuinka valittais niin ei se verotusarvo voi tosta enää laskea No joo, ei tuo paha vero sinänsä oo että voi olla turvallisempi olla valittamatta etteivät maksata lisää verorahoja
98Camu Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Mikä veroprosentti sulla on tuossa päätöksessä?
rstuning Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Mikä veroprosentti sulla on tuossa päätöksessä? -Yleinen pyyntihinta 5157euroa -Tavanomaiset alennukset 1500euroa (5% ja 750e, min 1500e, max 30%) -Yleinen vähittäismyyntiarvo 3657euroa -Autoveroprosentti 25.3% -Autovero 925.22euroa -Autoverosta kannettava alv 19.05% = 176.25euroa
rstuning Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Ainii... Toissapäivänä tuli matkahuollon kautta oma kypäräkin, kun halvalla sai eikä tartte enää "kusisia" lainapottia lainailla. Yllätyin kuinka siistikuntoinen oli hintasekseen!
Nova Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Ainii... Toissapäivänä tuli matkahuollon kautta oma kypäräkin, kun halvalla sai eikä tartte enää "kusisia" lainapottia lainailla. Yllätyin kuinka siistikuntoinen oli hintasekseen! Ainkin merkkiä pitäisi olla. Paljos maksoi tommonen potta?
Mika Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Meidän rouvallakin on SHOEI:n kypärä...taisi olla RAID 2
rstuning Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2008 Ainkin merkkiä pitäisi olla. Paljos maksoi tommonen potta? 45egeä +rahtikulut Tietäskö joku mikä malli toi on? Ilmotuksessaki luki vaan "Shoei kypärä". On itseasiassa hienompi livenä, kuvassa näyttää turhanki räikeeltä. Hyvä kun noi kuvat ei oo tarroja niin on kliinimpi ja helppo puhdistaa. Seuraavaks halvin Shoei tais sillähetkellä olla 140egen nurkilla ps. Pitäsköhän ruveta ammatti pokerinpelaajaks, kun olis jo toi värisuorakin kypärässä (molemmilla puolilla 5kortin värisuora) valmiina tyyliin sopivana
rstuning Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2008 Nyt sain senkin päätettyä, etten osta kaverilta jenkkimallin ruutulamppuja tähän... Melki kaikissa Firebirdeissä ja Trans ameissa oli seinäjoella jenkkimalliset ja mulla ainoat "euromalliset", joissa siis vilkut sisällä keskellä ja mulla oli silti ainoa GTA tontilla
rstuning Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Nyt tuli vihdoin laitettua Wonderi ja Yläpoikkituki paikalleen! Tässä kuvia joita ainakin jukka on odotellu
rstuning Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Ja ahdasta on ainaki kolmessa kohdassa
rstuning Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 jarrusylinteri on aika kaukana
rstuning Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Ennemmin oli pulttijako mielestäni millin pari pielessä, mutta se johtuikin siitä, että auto antoi pari-kolme milliä periksi kun nosti etupään pukeille, eli poikkituki menikin "heittämällä" takas kun rupesin sovittamaan. Nyt on sit esijännitystäkin Tässä kuvassa näkyy että tilaa on jätetty korkeintaan riittävästi Rako toki kasvoi n.2mm kun auton laski alas
rstuning Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Ja Wonderikin istui hyvin, vaikka auto onkin saanu lenkkaria jonkuaikaa ennenkö laitoin sen takas.
Cosa Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Seuraavaksi odotellaan raporttia ajotuntumasta
Markus Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Seuraavaksi odotellaan raporttia ajotuntumasta Juu itteäki kiinnostaa toi että onko tosta yläpoikkituesta paljonkin hyötyä, jos on ni taidan tehdä talevlla sellasen...
Guest Jukka Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Juu itteäki kiinnostaa toi että onko tosta yläpoikkituesta paljonkin hyötyä, jos on ni taidan tehdä talevlla sellasen... on siitä paljonkin hyötyä, muttei niin mälyttömästi ku wonderbarista on. wonderbaari on palio tuntuvampi parannus
rstuning Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kyllä jämäköityi jo enemmän tuntuvasti kuin esim panhardi auttoi, mutta laitoin kyllä yhtäaikaa ton wonderin ja yläpoikkituen... Kapunkiajossa väheni urissa vetely jonkunverran, mutta luulen että mulla vähä välystä ohjauksessa ja ainakin takakumit on vetelät ja takaiskarit. Etupää siis selvästi jämäkämpi nyt, mutta vielä SFC:t pitää laittaa +madallus iskarit, ehkä säädettävät.
rstuning Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Per*ele vieläki otti tuki konepeltiin! vaikka olin tehny jo uran konepeltiin. piti vähä hakata reunoja pyöreeks, mutta yhestä reunasta pitää vissiin ottaa vielä "vingulla" tai rälläkällä.
Cosa Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Per*ele vieläki otti tuki konepeltiin! vaikka olin tehny jo uran konepeltiin. piti vähä hakata reunoja pyöreeks, mutta yhestä reunasta pitää vissiin ottaa vielä "vingulla" tai rälläkällä. Onpas ahdas
BlackZ Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Tällästä tuli "heräte" osteltua kun Ebayssa surffailin Melkeen uuden aifoilin hinnalla kylläpä se rollari on ny halapaa http://i19.ebayimg.com/03/i/001/04/45/1c13_1.JPG Onko tuo 52mm vai 58mm..? Ja paljo tuli kaikenkaikkiaan hinnaksi? Ajattelin vaan et miten on ajat muuttunu siitä ku itte ostin tollasen 3 vuotta sitte.. Siis 52mm ja BBK.
rstuning Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Onko tuo 52mm vai 58mm..? Ja paljo tuli kaikenkaikkiaan hinnaksi? Ajattelin vaan et miten on ajat muuttunu siitä ku itte ostin tollasen 3 vuotta sitte.. Siis 52mm ja BBK. Huutelin aluks 58mm käytettyä, mutta kun hinta rupes oleen 160usd+ niin bongasin ton 52mm vähäkäytetyn ja loppuhinnaksi tuli 77.jotain euroa postitettuna kaverin luo Floridaan. Jenkit onneks himoaa vaan isoimpia mahdollisia Mulle toi riittää hyvin ja vakioista poratutkin 52mm maksaa 200 dollarin huiteiilla BBK:t on aika tyyriitä kans muistaakseni 350usd ylöspäin uutena niinku Holleytkin.
Soppa Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Olipa halapa Ja aika pitkälle varmaan myös riittää, on kuitenki aika paljo isompi ku vakio 48mm.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään