GTATL Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Taas värittämässä
GTATL Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Ovetkin muuttuivat valkoisiksi
GTATL Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Kuivamassa Jos ehdin niin puskurit ja pisteosat saa huomenna valkoista väriä
Rale Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 hyvin osaat kyllä heittäytyä ammattiin, ensin tuosta noin vain hitsariksi ja heti kohta jo maalariksi juuri viikonloppuna yritin itse maalata scooppia irrallisena, alkuun meni hyvin. mutta sitten tuli ensimmäinen valuma , jonka pyyhkäisin salamana sormella pois. sitä sitten yritin paikkailla lisä maalilla ja lopputulosta ei viitsi edes keroa
GTATL Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Tota ei toi mun maalaus nyt niin hyvä ole että vois ammattimaalariksi kehua Kun mä saan ton downpipe aihion tehtyä niin ajan teille. Mä maalaan sun skuuppis ja sa hitsaat tigillä mun downpipen
Rale Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2016 tuo vaan downpipe, hitsaus hoituu kyllä 4vk ekaan kisaan alastarossa, skuuppi menee paikoilleen kaikkine rytö maalauksineen. jossain vaiheessa teippautan koko auton joka tapauksessa.
Markus Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2016 Hianosti edistyy kuvissa pinta ainaki näyttää hyvältä ei sitä valumaa kannata alkaa pyyhkimään ku maali on märkää, hätäpäissään on tullu myös joskus tälläiki tehtyä , odottaa ku kuivuu ja sitte vesihionta ja uus kerros maalia
jpe Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2016 Tällä sitten summermeettiin, hyvältä näyttää.
GTATL Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2016 Tällä sitten summermeettiin, hyvältä näyttää. Kova on yritys päästä tällä tulemaan vaikka vähän keskeneräisenä
GTATL Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2016 Helma ja ovilevikkeet maalattu Takaspoikka olis enään maalaamatta
GTATL Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2016 Tänään fiksailin levikkeiden kiinnikkeet. Poistin bubbajoen superkeksintö peltimutteri tapit raudoista ja hitsasin tilalle 6mm pultit Nyt avautuu samalla 10mm hylsyllä/lenkillä kaikki, eikä tarvitse 700 lenkkiavainta että saa levikkeen/puskurin irti
GTATL Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2016 Konepellin ilmaaukkojen ritilät sai uuden mustan värin
GTATL Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2016 Punnersin ovet pikaisesti paikoilleen ja pökkäsin ulos
GTATL Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Turvavöiden pesua Takavyöt lähti ensimmäisellä pesu kerralla puhtaaksi, etuvyöt tartteis mennä kohta pesemään uudestaan
GTATL Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2016 Eipä etuvyöistä hirveesti enään irronnut likaa Kyllä täytyy antaa taas iso pekku wurth.n pinelinelle
Mopo305 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Anders.lta ostamani vanteet muuten istuu hienosti 3,genin alle Olipa tutun näköiset, pitääpä ettiä entisestä GTA:sta kuvia.
GTATL Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2016 Olipa tutun näköiset, pitääpä ettiä entisestä GTA:sta kuvia. Laita tänne kuva jos on sun entiset
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään