Jump to content

GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo mutta näin tehdään itelle

Ja hyvä tulee

Jep, monta syöpynyttä ruuvia/pulttia ja mutteria olen heittänyt roskiin ::) Onneksi tossa varaosa trans sportissa on käytetty samanlaisia ruuveja jne m/

Kirjoitettu

Jep, monta syöpynyttä ruuvia/pulttia ja mutteria olen heittänyt roskiin ::) Onneksi tossa varaosa trans sportissa on käytetty samanlaisia ruuveja jne m/

Repesin ;D

Trans sport päässyt kerran hyödyksi \m/

Kirjoitettu

Ovien ulommaiset tivarit asentui. Outoa että kiinnitys reijät ei osuneet korkeuden suunnasta ja heitto kasvoi lukkoa kohti. Suurin ero tais olla 5mm, joo porasin uudet reijät ::) Niin on softseal.n tivarit ::)

TTA_ovien_uloimmat_tivarit_asennettu.jpg.86f7cddb470dd94a8278fa833074a0c4.jpg

Kirjoitettu

Ovien ulommaiset tivarit asentui. Outoa että kiinnitys reijät ei osuneet korkeuden suunnasta ja heitto kasvoi lukkoa kohti. Suurin ero tais olla 5mm, joo porasin uudet reijät ::) Niin on softseal.n tivarit ::)

Oho, mulla oli reiät n. 1,5mm:n tarkkuudella oikeassa kohdassa. En muista minkä merkkiset, Rock Autosta hommasin.
Kirjoitettu

Oho, mulla oli reiät n. 1,5mm:n tarkkuudella oikeassa kohdassa. En muista minkä merkkiset, Rock Autosta hommasin.

Jako tosiaan oli just eikä melkein mutta korkeus heitti :o

Kirjoitettu
Voidaanko asettaa deadline syyskuun ratapäiville?

Kannatetaan  \m/

Kirjoitettu

Kävin aamulla ETRA.ssa muilla asioilla ja samalla huomasin tollaista huulitivaria. Iso lamppu välähti ja nappasin muutaman metrin mukaan. ;D Ihan hyvin istuu mun mielestä 8)

TTA_huulitivari.jpg.379d18cfaa3a2c21cfea6cb0308e2b7e.jpg

Kirjoitettu

Sanoisin että aikas pillu säätää kontin kansi kohdilleen  ::) Siihen jäi liimaukseen, toivottavasti valu mihinkään yön aikana ::)

TTA_kontin_kansi_liimattu.jpg.cc8a3e21af9b724b1f113282eaccfdde.jpg

Kirjoitettu

Takakontin tivari, pumput,  ja takapuskurin runko löysi paikkansa tänään. Pelit tuli myös ruuvailtua paikoilleen :) Kyllä tämä vielä joku päivä liikkuu :W

TTA_takapaa_valmistuu.jpg.92988d37d21f385f6b2ef4616fbe4eb0.jpg

Kirjoitettu

Tänään oli käsittelyvuorossa takavalojen johtosarja. Ei hirveen nätiltä näyttänyt kannat. Juu ei muuta kun wurtin tehopesu kylpyyn :)

TTA_takavalojen_johtosarja.jpg.f53a8f20a4f310ca92bfe336f2c5c346.jpg

Kirjoitettu

Koskettimet eivät olleet juurikaan hapettuneet kuin vain yhdessä kannassa koska rasva kannan sisällä ei ollut vielä kokonaan kuivunut :)

TTA_lampunkanta_purettu_ja_pesty.jpg.18e26b479998fc6d93ef0e1f6bddc7c7.jpg

Kirjoitettu

Uudet rasvat jäi vielä laittamatta kantoihin kun ei nyt sopivaa sattunut löytymään ::) Reipas 5h sai tohonkin kivasti kulumaan ;D

TTA_takavalojen_johtosarja_fiksattu.thumb.jpg.a7b1ca19ae3d3e6492da2f101267e53f.jpg

Kirjoitettu

hyvin näkee tuossa miten nuo takavalojen johot kulkee tuolla lamppujen alla. m/

Kirjoitettu

Just ja just huomaa kumpi on fiksattu ;D

onko nuo lasit nyt vain noin kiiltävät vai saitko kiillotettua nuo heijastin pinnatki.

Kirjoitettu

onko nuo lasit nyt vain noin kiiltävät vai saitko kiillotettua nuo heijastin pinnatki.

Sumuvalojen umpiot on uudet :)

Kirjoitettu

Uudet rasvat jäi vielä laittamatta kantoihin kun ei nyt sopivaa sattunut löytymään ::) Reipas 5h sai tohonkin kivasti kulumaan ;D

Mulla jäi kanssa rasvat pois 2012 ja juuri eilen korjasin ensimmäisen pimentyneen valon... Eikä ainakaan liiasta käytöstä lakannut toimimasta. Ja kastunutkin on vain pesussa.
Kirjoitettu

Mulla jäi kanssa rasvat pois 2012 ja juuri eilen korjasin ensimmäisen pimentyneen valon... Eikä ainakaan liiasta käytöstä lakannut toimimasta. Ja kastunutkin on vain pesussa.

Akkunaparasvaa ajattelin huomenna hakea ja täyttää pohja sillä samoin kuin alkuperinkin oli tehty :)

Kirjoitettu

No nyt on lampunkannat täynnä rasvaa ::) Tulavaisuus sitten näyttää oliko haittaa vai hyötyä ::) Jos jotain kiinnostaa sama homma niin laitoin liqui moly akkunaparasvaa ja rasvaa meni reilut 50g eli yksi tuubi ei riittänyt ::) Meikä pelas varman päälle ja ostin 3 tuubia :W ;D

TTA_lampunkannat_rasvassa.jpg.85c784fca43b3001c64ab5c5fc7fa7b9.jpg

Kirjoitettu

Takapuskurin törmäyselementti pesun jälkeen asettui oikealle paikalleen :)

TTA_takapuskurin_tormayskenno.jpg.5f1f3ce4a978318dd79140db6528fc7c.jpg

Kirjoitettu

Takapuskurin törmäyselementti pesun jälkeen

Itku pääsee, kun tuolla autolla ajaa eka kerran vesisateella tietyömaan kohdalle
Kirjoitettu

Itku pääsee, kun tuolla autolla ajaa eka kerran vesisateella tietyömaan kohdalle

Joutuu varmaan katsomaan ikkunasta sataako ennenkuin lähtee ajamaan ;D Niin ja tietyömaat ja hiekkatiet on no go ;D

Kirjoitettu

Näin meilläkin toimitaan...

Käyttöauto ja käyttöharrasteauto erikseen....mutta joo ajoonhan nämä on tehty 😎...hyvin etenee projekti.....

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...