Guest gta88 Posted April 8, 2004 Posted April 8, 2004 Jos meinaa tila loppua pellin alta ni tossa hyvä idea.. http://i.b5z.net/i/u/1473169/i/LS1_underneath_view_3.jpg
GTA-57 Posted April 8, 2004 Posted April 8, 2004 tosta tulee väkisin mieleen , voisko hiusten kuivaajalla turbottaa tunturi supersportin
Crisis Posted April 8, 2004 Posted April 8, 2004 heh, toimiihan se tolleenkin, tosin peinellä viiveellä ja suomessa varsinki hyvä kun kelit on niin mainiot.. Kuuluu varmaan hyvä sihinä jos vetäis loskasella kelillä urut auki. Toisaakta tolleenhan ahdinkaan ei lämpene hirveesti. Mitenköhän tossa on voitelu hoidettu...
Crisis Posted April 8, 2004 Posted April 8, 2004 ja vähä off-topic mut mistä noita jatkopantoja saa mitä tossa kuvassa on tossa syöttöpuolen putkessa??
th Posted April 9, 2004 Posted April 9, 2004 ei helevetti! ??? onko tuo muka oikeasti toteutettu vai olisiko kuva ihan ite tehty? eikai kukaan noin typerästi voi tehhä.....meinaan vaan jotta tuskimpa fööni paljoa edes pyörähtää....pakokaasutkin on yhtä lämmintä kun lehmän henkäys.
Guest pile Posted April 9, 2004 Posted April 9, 2004 ...pakokaasutkin on yhtä lämmintä kun lehmän henkäys. kyllä sielä vielä lämpöjä löytyy itsekin katselin viime vuonna kun maalit alko kuplia takahelmasta että mikäs sielä on vikana mutta pakokaasuthan ne oli vain mitkä sen kärventi.
Guest Simo_H Posted April 9, 2004 Posted April 9, 2004 Eiköhä tuo pumpulla toimi ton voitelu. Tulossa o tt corvette mihi on tulossa turbot alapuolelle, mut ei nyt aivan noin alas taida tulla. Siinä joutuu kans turvautumaan pumppuun, et saa öljyt kiertämään.
GTA-57 Posted April 9, 2004 Posted April 9, 2004 mut jos tuohon naamiois kuoret päälle niin kattastus setä ei hoksais koko ahdinta "Takapönttö turbo"
Crisis Posted April 9, 2004 Posted April 9, 2004 Vaimentaahan ahdinkin mukavasti pakoääniä. Ja joo on toi toimiva. Oon nähny videon missä vastaavanlaisella pamautetaan 9" foorttin perä ihan säpäleiks. Kaippa niist on tehoo saatu
Nupa Posted April 9, 2004 Posted April 9, 2004 Eiks foordin perä (9") pitäis olla siltä pitävimmästä päästä? Kun ahdetaan.. Niin mulle on opettu...?
Crisis Posted April 10, 2004 Posted April 10, 2004 ford:n 9" alkaa olee jo sen varren vahvoja että kestää melkeen mitä vaan. Tietysti kaikenhan saa rikki jos sen haluaa rikkoa.
tpi57 Posted April 11, 2004 Posted April 11, 2004 mites toi 305tpi mahtais kestää jos laittais tollasen prochargerin?
Samppa383 Posted April 11, 2004 Posted April 11, 2004 Kyllä kohta piakkoin saat tietää, itelleni on ko.ahdin tulossa näinä päivinä.. Nähdään paukkuuko laatikko taikka perä.
Samppa383 Posted April 11, 2004 Posted April 11, 2004 Joo, luulis sen olevan suomessa ens viikon aikana. Alux sihen tulee se 9psi:tä, mut suuttimien vaihdon jälkeen tarkoituksena olis se 12psi:tä. Valmistaja lupaa aika hyvä teholisäykset, mutta mahtaakohan olla vaan lukuja paperilla..
tpi57 Posted April 11, 2004 Posted April 11, 2004 olen ajatellut jos kans ostais ton ahtimen mutta en tiedä mahtaako kone kestää.toi 4040e on kyl aika suolanen hinta.
Samppa383 Posted April 11, 2004 Posted April 11, 2004 mun tuli maksaan 4400 ekua, ko otisn sen uusimman mallin, jossa on oma öljysäiliö. Kyllä ne kovasti lupailevat niin valmistajalla kuin spotiiautossa että kestää. Ahtimeen tulee jopa vuoden takuu, mut ei se varmaa koske konetta. Ps. onko sulla semmonen punanen camaro rek. alkaa j:llä. Näin vaa eilen turussa. Jos auto on vanhempi ko 88 niin ilmastointi pitää poistaa, mut jos uudempi ni sit ei tarvii. Ahdin tulee kuskin puolelle, ni ei mahdu ilmastointi kompuran kanssa samaan paikkaan..
Samppa383 Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Jaahas. Nyt se ahdinpaketti makaa keittiön lattialla.. Kait sitä tarttis alkaan koittaan kasata..
Senior Posted April 13, 2004 Posted April 13, 2004 Asennustyökaluja kuluu vähintäin mäyräkoirallinen...
Ilku Posted April 14, 2004 Author Posted April 14, 2004 Eikö tuota ProChargeria saa "toisen kätisenä", että voi valita puolen kummallekko puolelle sen asentaa? Tai sitten vaihtaa ilmastointikompura toiselle puolelle... (suurempi työ letkujen osalta). En mä ainakaan ilmastointikompurasta heti luopuisi (on se niin mukava kesällä).
gtatpi Posted April 14, 2004 Posted April 14, 2004 Kyll toi Procharger asiansa ajaa. Kaverin Gta:ssa ko. laite. Penkissä reilu 400 konia ja vartti pari kesää sitten 13,37. Auto -89 350. Putkisto muutettu pakosarjoja myöten ja välititetyt rullavipat. Imupuoli vakio airfoilia lukuun ottamatta. Automaatin voi sitten viedä samantien hoitoon jos meinaa ajaa kesällä. Ei kestä montaa lähtöä noilla väännöillä.
Nova Posted April 14, 2004 Posted April 14, 2004 Paljos siin kaveris pelis on ollut ahtoja kun penkitetty 400 hp? Oliko slicksit alla stripillä?
Samppa383 Posted April 14, 2004 Posted April 14, 2004 Eikö tuota ProChargeria saa "toisen kätisenä", että voi valita puolen kummallekko puolelle sen asentaa? Ei saa toisen kätisenä.. Omassa autossa on se ongelma, et ei saa ko kaksi kolmesta kiinnitys pultista kiinni.. Yx tulis laturiin, mut ko on laturi -87:ssa hanttarin puolella... Pitääpi keksiä jokin patentti..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now