Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Milloin Ilkku on käynyt viimeksi varttimaililla ja millä ajalla ja loppunopeudella?

Tuli vaan mieleen, että mä saan ahdetun pikkulohko pokaalin tänä vuonna liian helposti ellei muut ahtomiehet tule radalle  :W

Kirjoitettu

Milloin Ilkku on käynyt viimeksi varttimaililla ja millä ajalla ja loppunopeudella?

Tuli vaan mieleen, että mä saan ahdetun pikkulohko pokaalin tänä vuonna liian helposti ellei muut ahtomiehet tule radalle  :W

Eipä tässä ole ajeltu moneen vuoteen varttimailia.  :W

Tääläpäin on vähän välillä huonosti noita tilaisuuksia ja sitten kun olis mahdollisuus, niin auto prakaa...  m-

Ehkä täs vielä joskus... nytkin odotellaan taas osia, että saisi auton vielä edes kerran tienpäälle tänä syksynä.

Kirjoitettu

Niin ja minkäslaista aikaa sitä lähdetään sitten tavoittelemaan?  ;)

Kirjoitettu

Jos pitoa riittää ja keli suosii niin katurenkailla alle 13sekkasia toivoisin.

Näyttää olevan kerhon nopein taulukossa muutamassa luokassa aika hiljaista.

Kirjoitettu

Jos pitoa riittää ja keli suosii niin katurenkailla alle 13sekkasia toivoisin.

Näyttää olevan kerhon nopein taulukossa muutamassa luokassa aika hiljaista.

Pitääpä vilkaista. Ei ole hetkeen tullut kyseistä taulukkoa luurailtua.  m/

Kirjoitettu

Jahas, että oikein varttimailia pääsis kokeilemaan Alastarossa 30.9.2012 eli vielä tälle syksyä...

Hieman liian kaukana.  m-

Kirjoitettu

Saan tänään ahtimen alumiinihitsarilta. Pääsen pikkuhiljaa kasailemaan koslaa taasen, jee!!!

Kirjoitettu

Saan tänään ahtimen alumiinihitsarilta. Pääsen pikkuhiljaa kasailemaan koslaa taasen, jee!!!

laitahan kuvaa millanen huulesta tuli.. oliko kuin tyyristä hommaa?

Kirjoitettu

laitahan kuvaa millanen huulesta tuli.. oliko kuin tyyristä hommaa?

Ei kait tuo kovin tyyristä ole... mä sitten laitan kaverin tietsikat kuntoon...  ;)

Osaa sorvata ja hitsata (on metalli -firmassa töissä, jossa onnistuu lähes kaikenlainen metalli-/alumiinhomma). Jostain kumman syystä autosta ja kotoa löytyy aikalailla tuota rosteriakin...  m/

Laitan kuvaa, kun saan ahtimen taas käsiini, eli tänään toivottavasti.

Kirjoitettu

Eilen ehdin vähän taas kasailla autoa. Josko ensi viikolla olisi hyvällä mallilla.

Tähän tilanteeseen on projekti jäänyt, kun työkalut putosi eilen klo 22:00 kädestä:

DSC01099.jpg.aec769383748bd594ca57a9b2766db8f.jpg

Kirjoitettu

Jäi sitten polttoainetankin koho jotenkin jumiin. Ei laskeudu lainkaan... Onko jollain ollut vastaavaa vikaa?

Kun tankkaa autoa, niin mittari näyttää oikein, kun koho tankin sisällä kohoaa. Nyt kun otin tankin täyteen, niin se näyttää kokoajan täyttä. Joutuuko tässä nyt taas purkamaan koko peräluukun verhoiluineen ja avaamaan helmiliitokset ja ottamaan pumppuhässäkän taas kerran käteen, vai olisiko ideoita? Ei taida tankin koputtelu kumivasaralla auttaa???

Onkohan tuo koho jotenkin väärässä asennossa? Jos se nousee, niin miksi ei laskeudu?

Kiva ajella, kun ei tiedä polttoainemäärää tankissa.  m-

Kirjoitettu

Eilen ehdin vähän taas kasailla autoa. Josko ensi viikolla olisi hyvällä mallilla.

Tähän tilanteeseen on projekti jäänyt, kun työkalut putosi eilen klo 22:00 kädestä:

hyvältä näyttää, mutta se huuli ei vielä näkyny kuvassa.

sähän aikasin lopetit hommat illalla. mä nappasin työkalun käteen vasta 22.30 ja pidin sitä 01.00 asti kourassa.

Kirjoitettu

hyvältä näyttää, mutta se huuli ei vielä näkyny kuvassa.

sähän aikasin lopetit hommat illalla. mä nappasin työkalun käteen vasta 22.30 ja pidin sitä 01.00 asti kourassa.

Joo ei sitä aina jaksa "kukkua" tallissa, kun ei ole pakko.  ;)

Se "huuli" jäi toteutumatta, koska olis saattanu vedellä...

nuo hitsaukset ajaa kuulemma saman asian, eli noissa on vähän pykälää, jonka taakse klemmarin pitäisi jäädä. Katsotaan nyt onko tuo toimiva ratkaisu...

Hieman ehkä huono kuva, mutta oletettavasti idea selviää, eli tuossa on kolme hitsausklimppiä kehällä (kiillotin vielä tuon imuputken ennen kiinnilaittoa, että nuo karkeat jäljet lähti pois):

DSC01095.jpg.f7c4f554eef4f918db0a1d8badcadb3e.jpg

Kirjoitettu

joo joo, tuo vois olla ihan toimiva patentti. mulla on muutenki niin saakelin ahtaassa paikassa suodatin, niin ei juurikaan voi sitä valikoida kiinnityksen perusteella vaan täysin koon perusteella ja kiinnitys sit on mitä sattuu olemaan. laittaisin kuvan tänne jos osaisin

btw.. mistä mä löydän ohjeet kuvan liitämiseen? voisin kokeilla sitä

Kirjoitettu

joo joo, tuo vois olla ihan toimiva patentti. mulla on muutenki niin saakelin ahtaassa paikassa suodatin, niin ei juurikaan voi sitä valikoida kiinnityksen perusteella vaan täysin koon perusteella ja kiinnitys sit on mitä sattuu olemaan. laittaisin kuvan tänne jos osaisin

btw.. mistä mä löydän ohjeet kuvan liitämiseen? voisin kokeilla sitä

Kuvan laittaminenhan on tänne helppoa... painat vaan alhaalta "liitteet ja asetukset" auki. Kuva lisätään painamalla "selaa" -painiketta.

Ennen kuvan laittoa se tulee pienentää jollain kuvankäsittelyohjelmalla sopivaan kokoon (muuten sitä ei tänne saa, koska kuvan koko ylittää suurimman sallitun koon, joka on max 170KB).

Itse olen käyttänyt kaikissa kuvissa resoluutiota 72dpi (pikseliä), koska riittää nykynäytöillä ihan hyvin ja kuvan kooksi olen valinnut 800x600 pikseliä/tuuma.

Tämän jälkeen vain PSP:n (Adobe Photoshop) valikosta, että "tallenna webiä varten..." ja kuvankäsittelyohjelma pienentää liukusäätimellä kuvan nopeasti ja helposti sopivaan kokoon laadun kärsimättä liikaa.

Sama pätee kaikkiin kuvankäsittelyohjelmiin. Netistä saa ilmaisia kuvankäsittelyohjelmia... mm. GIMP on ihan hyvä ja toimiva (löytyy myös suomenkielisenä).

Kirjoitettu

Kuvan laittaminenhan on tänne helppoa... painat vaan alhaalta "liitteet ja asetukset" auki. Kuva lisätään painamalla "selaa" -painiketta.

Ennen kuvan laittoa se tulee pienentää jollain kuvankäsittelyohjelmalla sopivaan kokoon (muuten sitä ei tänne saa, koska kuvan koko ylittää suurimman sallitun koon, joka on max 170KB).

Itse olen käyttänyt kaikissa kuvissa resoluutiota 72dpi (pikseliä), koska riittää nykynäytöillä ihan hyvin ja kuvan kooksi olen valinnut 800x600 pikseliä/tuuma.

Tämän jälkeen vain PSP:n (Adobe Photoshop) valikosta, että "tallenna webiä varten..." ja kuvankäsittelyohjelma pienentää liukusäätimellä kuvan nopeasti ja helposti sopivaan kokoon laadun kärsimättä liikaa.

Sama pätee kaikkiin kuvankäsittelyohjelmiin. Netistä saa ilmaisia kuvankäsittelyohjelmia... mm. GIMP on ihan hyvä ja toimiva (löytyy myös suomenkielisenä).

perhana kun oon niin pölijä noitten kaikenmaaliman käsittely ohjelmien kaa. ymmärrän ton ekan rimpsun, siit eteenpäin kuulostaa jo sille et kannattaa luovuttaa :)

Kirjoitettu

Laita Googleen haku: "kuvakoon muuttaminen".  ;)

Kirjoitettu

ei oo todellista..  meikä onnistu!

Sillälailla.  Työvoitto. m/

Kirjoitettu

Mites nuo suuttimet menikään?

Jos päivittelis talven aikana varuuksi nuo Holleyn 50lbs/h isompiin suuttimiin, ettei vaan lopu seuraavassa penkityksessä...  \m/

Muistaakseni Haltech E6GM-X versiossa piti olla korkea ohmiset suuttimet, mitä se ymmärtää.

Noita ei korkeaohmisia ei taida suoraan löytyä kovin isoja kenekään hyllystä ja onko tehtykään???

Voiko laittaa matalaohmiset ja millaiset vastukset johtoihin tulee?

Kirjoitettu

Ei kannata miettiä mitään muita suuttimia kun bosch EV14 sarjalaisia. Niitä löytyy helposti yli 100lbs/h. Varsinkin isoissa suuttimissa ovat erittäin pätevät säätää tyhjäkäyntikin kuntoon. Kaveri ihmetteli miten hyvin sen kiihdytysvehjekkin alkoi pelaamaan pieneillä kierroksilla vaikka suuttiimet ovat noin 200lbs/h m/ Niin ja löytyy korkea ohmisina.

Kirjoitettu

Mulla jumitti bensanmittarinkoho pitkän seisotuksen jälkeen.

Muutaman tankillisen ja rajumman mutkaan ajon / pyörityksen jälkeen heräsi henkiin.

Ahtimen kuvasta näkee selkeästi mitä haettu.

Miten paksu seinämä tossa lieriössä on?

Meinaan että ei välttämättä vetele jos heftailee pikku hiljaa tigillä ja antaa jäähtyä.

Tuli mieleen, että samoilla saumoilla olisi voinut jatkaa sopivan kokoisella putken pätkällä ja vetää teippiä ympärille heftien välejä täyttämään. Tai pikku hiljaa kolvata enemmänkin

Sisälle voi sovittaa sopivakokoisen putken tai ruuvi-mutteri viritykset niin ei suuaukko ei kutistu tai mene soikeaksi yhtähelposti.

Jos ahdin on helposti purettavissa, niin voihan sitä pörrätä tremelillä jälkikäteen ettei siipipyörät jumita jne.

Kirjoitettu

Mulla on Boschin ev14 sarjan suuttimet, samat mitkä on uudessa Mustang Shelby gt500 ja suosittelen  m/ Tarvii vaan adapterit johtosarjan väliin. Itellä on Ford racingin adapterit, mutta ne ei oo hyvät, ei meinaa lukittua kunnolla.

Kirjoitettu

Tarkista sitten että niissä suuttimissa mitä tilaat on sama pituus kuin orkkiksissa(ettei jää vuotamaan)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...