Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kyllä tuo boksi pian vaihtuu. Se on aiheuttanut paljon harmaita hiuksia. Eilen viimeksi taas auto sekosi yllättäen, kun sitä käynnistelin... eikä se käy vieläkään. Se on ollut oikein murheen kryyni autossani. Vika saattaa toki olla jossain johdotuksissakin, mutta välillä on tehnyt mieli heittää koko Haltech pellolle. Yht'äkkiä auto ei vaan toimi, kun kääntää virta -avaimesta (se tärisee ja käy osalla pytyistä), sitten lataan lennosta kartan uudelleen ja taas mennään...  m-

Tuo adapteri -juttu ei kuulosta kovin houkuttelevalta.  :W

Kuulostaa siltä, että boksi on rikki, jos menee tilttiin ja tokenee vasta kartan uudelleenlatauksella.  :-\ Mulla on sama laite ja on kyllä toiminut hyvin kun saa säätöihin, rajoituksistaan huolimatta.

Kirjoitettu

Kuulostaa siltä, että boksi on rikki, jos menee tilttiin ja tokenee vasta kartan uudelleenlatauksella.  :-\ Mulla on sama laite ja on kyllä toiminut hyvin kun saa säätöihin, rajoituksistaan huolimatta.

Vika oli taas tulpissa.

Auto käy liian rikkaalla kylmänä ja pienellä ajolla rikkoo tulpat (autoa siirrettäessä tallista ulos ja takaisin sisään).

Säätöön tuo auto pitää viedä Haltechin osaajalle. Oli viimeksi väärässä paikassa ja säädöt eivät tyydytä.

Samalla ajattelin vaihtaa boksin uudempaan. Ymmärtääkseni uudempi Haltech -malli ymmärtää tuon FlexiFuel tsydeemin?

Koska auto käy hieman kuumana, saattaisi siirtyminen pikkuhiljaa etanoliin vesiruiskun kanssa olla ratkaisu.

Veikkaan, että ainoa vika tuossa boksissa on, että kylmänä se ei esipaineista bensapumppua, eli vähän joutuu kauemmin sahaamaan (ellei ole nappia, mistä saat paineet nostettua). Boksi oli tästä korjauksessa Haltechilla, mutta se ei korjaantunu tai sitten vika on edelleen johtosarjassa?! Mutta mulla on nappi sitä varten.

Kirjoitettu

Haltech olis sitten tavallaan myyty.

Seuraava boksikin on jo tilattu.

Olis tarkoitus ajaa jatkossa bensiinillä ja etanolilla.

Kirjoitettu

Takaluukun alasvetomoottori on antautunut.  m-

Mistä kannattaisi tilata uusi moottori? Onko joku vaihtanut ?

Kirjoitettu

Ennen kuin tilaat uuden, niin kokeile antaa suoraa virtaa moottorin napaan.

Selviää onko varmasti rikki.

Rockautosta tilasin joskus, eikä ollut muistaakseni edes pahan hintainen.

Kirjoitettu

Ennen kuin tilaat uuden, niin kokeile antaa suoraa virtaa moottorin napaan.

Selviää onko varmasti rikki.

Rockautosta tilasin joskus, eikä ollut muistaakseni edes pahan hintainen.

OK, täytyy kokeilla. Kiitokset!

Juu ei ole näemmä kallis. Dorman (n. 48,00€) ja ACDELCO (n. 67,00€) vaihtoehtoina. Kumman otit? ;)

US-Partsin hinta 132,80€ tarvikemoottorille.  m-

Kirjoitettu

Aikoinani,mulle laitettiin, vaasassa Skinnarssilla, oli hyllyssä, en muista huntaa.

Kirjoitettu

Ja noin pikkuvinkkinä,jos otat rokkiautosta,niin laita täppä kohtaa pre paid customs niin ei kuriirifirma pääse puukottamaan ylimääräistä välistä.

Kirjoitettu

Ja noin pikkuvinkkinä,jos otat rokkiautosta,niin laita täppä kohtaa pre paid customs niin ei kuriirifirma pääse puukottamaan ylimääräistä välistä.

Kiitos vinkistä. Enpä ole tuolta ennen tilannutkaan.

Kirjoitettu

OK, täytyy kokeilla. Kiitokset!

Juu ei ole näemmä kallis. Dorman (n. 48,00€) ja ACDELCO (n. 67,00€) vaihtoehtoina. Kumman otit? ;)

US-Partsin hinta 132,80€ tarvikemoottorille.  m-

Dorman

Kirjoitettu

Seuraavaksi olis sitten tarkoitus korjata peräluukun alasvetomoottori. Asentaa Crank trigger ja koneeseen vaihtaa tulpat (kaikki vielä yläkautta).

Sitten odotellaan Aquamist HFS-3:sen saapumista englannista korjauksesta (testausta ja loppuasennukset) sekä uutta Haltech Platinum Sport GM ecua.

Eli harrastus jatkukoon!

Kirjoitettu

Kuvasta näyttäisi et sulla taitaa olla novi2000? Millasilla kierroksilla pyörität ahdinta nykyisillä hihnapyörillä?

Kirjoitettu

Kuvasta näyttäisi et sulla taitaa olla novi2000? Millasilla kierroksilla pyörität ahdinta nykyisillä hihnapyörillä?

Mistä kuvasta?

Onko Corvetessa Paxton Novi 2000?

Ei ole tullut laskettua ahtimen kierroksia. Ahtimen päässä on pienin pyörä eli 2.75" ja kammen päässä kohtuullinen. ;) 

max on 0.9bar painetta, kunnes 10 -rivinen hihna alkaa luistaa ja toimii sulakkeena.

Pitäiskin laskea nuo kierrokset, ettei hajoa. 55000rpm max ahtimelle.  m/

Kirjoitettu

Olis tarvetta muutamalle liittimelle tietokoneen päähän ja johtosarjan liittimiin, kun pitää asentaa Crank trigger ja tuoda anturitieto johtosarjaan.

Saako noita GM -liittimiä jostain ja mikä liittimen tyyppi on?

Kirjoitettu

Mistä kuvasta?

Onko Corvetessa Paxton Novi 2000?

Ei ole tullut laskettua ahtimen kierroksia. Ahtimen päässä on pienin pyörä eli 2.75" ja kammen päässä kohtuullinen. ;) 

max on 0.9bar painetta, kunnes 10 -rivinen hihna alkaa luistaa ja toimii sulakkeena.

Pitäiskin laskea nuo kierrokset, ettei hajoa. 55000rpm max ahtimelle.  m/

Katsoin tuosta edellis sivun kuvasta, mutta siitä ei nähnyt tyyppikilpeä kokonaan.

Joo mulla on vetessä Novi2000. Bracketti ja kiristin on ecs tekemiä.

Kirjoitettu

Katsoin tuosta edellis sivun kuvasta, mutta siitä ei nähnyt tyyppikilpeä kokonaan.

Joo mulla on vetessä Novi2000. Bracketti ja kiristin on ecs tekemiä.

Tuola lisää kuvia: http://www.nic.fi/~ilku/

Kelaat vaan sivun alas... ;)

Mä suunnittelin bracketin ja kiristinpyörän ite. Kaveri piirsi osat CAD:lla ja osat leikattiin laserilla.

Kirjoitettu

mikä sytkäboxi sulla on? mun autossa msd digital7 boxissa on oma johto joka menee suoraan triggerin anturille, boxilta saa sitten liitännän ecm jos sellaista tarttee.

Kirjoitettu

mikä sytkäboxi sulla on? mun autossa msd digital7 boxissa on oma johto joka menee suoraan triggerin anturille, boxilta saa sitten liitännän ecm jos sellaista tarttee.

Ei tuo Haltech tarvii mitään sytkäboxeja, ecu ohjaa sytkää.  :W

Kirjoitettu

Melko kalliita. =)

jaa 0,36€ kpl+ rahti ja maahantulo. 25kpl pussi vai ymmärränkö mä jotain väärin :-[

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...