BlackZ Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Eikös sulla ollu vasta laitettu toi, mites taas palasina..?
Ilku Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Eikös sulla ollu vasta laitettu toi, mites taas palasina..? Joka kesähän tää pitää avata. Ei ollut tuota parempaa impelleriä ja onhan tuosta jo muutama vuosi, kun tuon viimeksi avasin.
Ilku Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 meirän äireen sanoja lainaten: "voih kai sä ny myyt tuan kun saat kuntohon?" Voim mää tään sulle myyrä, jos sää välttämättä haluat?! Pannahan se ny ensi kuntohon!
BlackZ Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Joka kesähän tää pitää avata. Ei ollut tuota parempaa impelleriä ja onhan tuosta jo muutama vuosi, kun tuon viimeksi avasin. Kyllä ainaki Patoharju sano että ku remppa tehään kunnolla niin menee ainaki 100tkm mitään tekemättä Mutta eipä se tarkistus tietenkää välttämättä pahaksi ole jos ei itte riko mitää samalla
Ilku Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kyllä ainaki Patoharju sano että ku remppa tehään kunnolla niin menee ainaki 100tkm mitään tekemättä Mutta eipä se tarkistus tietenkää välttämättä pahaksi ole jos ei itte riko mitää samalla Juu... hyvältähän tuo näytti, kun on muistanut vaihtaa öljyt aika usein. Ajattelin nyt kuitenkin nuo laakerit ainakin vaihtaa... nuohan on hyllytavaraa!
BlackZ Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Juu... hyvältähän tuo näytti, kun on muistanut vaihtaa öljyt aika usein. Ajattelin nyt kuitenkin nuo laakerit ainakin vaihtaa... nuohan on hyllytavaraa! Joo mutta ne onkin sitten ainoat hyllytavarat.. Ite oon vaihtanu 1000-1500 km välein öljyt ja joka kerta oon kiihdyttelypäivien jälkeen vaihtanu öljyt. Tuo öljynvaihto on Paxtoneissa halpa vakuutus kestämiselle Muistahan kiristellä paikat oikeisiin momentteihin sitten, Patoharju ainaki mulle sano että siellä on paikkoja joiden välykset ja momentit pitää osata tarkistaa tarkkaan tai ahtimesta tulee 10tkm välein rempattava. Sitä oon kyllä jenkkiforumeilta lukenutkin että ainakaan jenkkiharrastajat noita ei osaa korjata, 5-10 tkm välein tuntunu aika monella menevän aina sisuskalut uusiksi...
Ilku Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Joo mutta ne onkin sitten ainoat hyllytavarat.. Ite oon vaihtanu 1000-1500 km välein öljyt ja joka kerta oon kiihdyttelypäivien jälkeen vaihtanu öljyt. Tuo öljynvaihto on Paxtoneissa halpa vakuutus kestämiselle Muistahan kiristellä paikat oikeisiin momentteihin sitten, Patoharju ainaki mulle sano että siellä on paikkoja joiden välykset ja momentit pitää osata tarkistaa tarkkaan tai ahtimesta tulee 10tkm välein rempattava. Sitä oon kyllä jenkkiforumeilta lukenutkin että ainakaan jenkkiharrastajat noita ei osaa korjata, 5-10 tkm välein tuntunu aika monella menevän aina sisuskalut uusiksi... Eihän tuota voi edes väärään momenttiin kiristää. Kiinni vain kaikki pultit. Ei sielä mitään ihmeellistä ole. Korkeintaan Shimmi -levyjen määrää voi muuttaa. Eihän tuossa ole kuin impelleri kiinni tiukkaan ja ahtimen pyörä lukitteella, sekä etu- ja takakansi tasaisella kiristyksellä kiinni asti ja oma tiiviste väliin (itse tehty tiivistepaperista). Mitäs tuossa voi väärin kiristää? Taitaa olla huhu -puhetta? Ihmisen tekemiä laitteitahan nuo on!
BlackZ Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 kuuluisia viimesiä sanoja Niinpä.. En tiiä mitä ne jenkkipojat tekee väärin niissä mutta aika moni noilla voorumeilla valittaa että saa rempan tehä tosiaan "öljyn vaihtojen yhteydessä"... No mutta jos Ilku on levitelly tota jo monet kerrat ja aina vaan kestää niin Ilku on ainaki viksumpi ku jenkkipojat
rokzetä Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2009 jenkkisivuilta saanu sen käsityksen et noita korjaussarjoja on hyvä ja huonolaatusia tarjolla....etukansi menee kans helpolla pikkiriikkisen vinoon jos ei maltilla kiristä kehää ympäriinsä,saattaa vaikuttaa pallojen kestävyyteen kun se vastakappale(retaineri tjs) ei osu ihan suoraan palloihin....eiku uutta osaa sisään kun vanhat hajoo. \m/ei ole loppujen lopuks monimutkanen vimpain.
Ilku Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 jenkkisivuilta saanu sen käsityksen et noita korjaussarjoja on hyvä ja huonolaatusia tarjolla....etukansi menee kans helpolla pikkiriikkisen vinoon jos ei maltilla kiristä kehää ympäriinsä,saattaa vaikuttaa pallojen kestävyyteen kun se vastakappale(retaineri tjs) ei osu ihan suoraan palloihin....eiku uutta osaa sisään kun vanhat hajoo. \m/ei ole loppujen lopuks monimutkanen vimpain. juu tasaisesti on kansi kiristelty. Taitaa olla jo kolmannen kerran paloina tuo laitos. Tosin en ole laakereihin vielä sattunut, ne voi tietenkin laittaa hyvällä säkää vinoon... tulipa tehtyä tarkistus taas ahtimelle. Korjaussarjaa ei tarvitse ainakaan vielä tilata, kun näytti olevan hyvässä kunnossa. On tuo muutaman kymmenen tuhatta kilometriä jo pellin alla pyörinyt ja vielä normaalia suuremmilla kierroksilla välityksen muutoksesta johtuen...
Ilku Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 Tuli haettua uusi öljynpainemittarin anturi, öljynsuodatin, tiivistepaperia, tulpat, TermoTeciä pellisarjoihin ja oljaustehostimeen sekä ahtimeen ATF -öljyä. Mites tuo TermoTec -liina laitetaan oikeaoppisesti? Sidotaanko se putkeen halkaisemalla liinaa palanmatkaa alusta ja lopusta?
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 Tuli haettua uusi öljynpainemittarin anturi, öljynsuodatin, tiivistepaperia, tulpat, TermoTeciä pellisarjoihin ja oljaustehostimeen sekä ahtimeen ATF -öljyä. Mites tuo TermoTec -liina laitetaan oikeaoppisesti? Sidotaanko se putkeen halkaisemalla liinaa palanmatkaa alusta ja lopusta? Oikeaoppisesti termotekit vaan kääritään sarjojen päälle ja alku+loppu pidetään paikallaan rautaisilla nippusiteillä tai letkuklemmareilla. Itte käytin hitsauslankaa sitoimena. Voit sä toki halkaista ja sitoa ne päät ihanalle rusetille. Valitettavasti termotekkiä ei saa vaaleanpunaisena, olis tosi söpöl
Ilku Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 Oikeaoppisesti termotekit vaan kääritään sarjojen päälle ja alku+loppu pidetään paikallaan rautaisilla nippusiteillä tai letkuklemmareilla. Itte käytin hitsauslankaa sitoimena. Voit sä toki halkaista ja sitoa ne päät ihanalle rusetille. Valitettavasti termotekkiä ei saa vaaleanpunaisena, olis tosi söpöl Asia harvinaisen selvä! Musta liina saa ajaa nyt saman asian...
Cowboy Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 sanoosin notta älä paa hitsauslankaa ainakaa ku se ruastuu nopiaa ja sit menöö poikki ja sit repsottaa rumasti
Ilku Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2009 sanoosin notta älä paa hitsauslankaa ainakaa ku se ruastuu nopiaa ja sit menöö poikki ja sit repsottaa rumasti Eihän mulla edes ole sellaista tallissa.
Nova Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Rosteriset vetonivel klemmarit on hyviä tai ihan normi RST vesiletkuklemaarit. Jälkimmäiset saa helpommin kireelle.
Jarno Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Nois mun pitkis hedmaneis on kans vesiletkuklemmarit. Asennuksesta en sitten tiedä,kun ovat Mr. Riisin laittamat,mut äkkiseltään tuntus fiksuimmalta tavalta.
Ilku Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Rosteriset vetonivel klemmarit on hyviä tai ihan normi RST vesiletkuklemaarit. Jälkimmäiset saa helpommin kireelle. Mulla on ainakin huonoa kokemusta autossa RST -klemmareista, kun reagoivat lämpöön ja löystyvät aina...jouduin ne aikanaan vaihtamaan autostani pois, kun aina oli joku paikka löysällä. Jos laittaisi metallisilla nippusiteillä?
pantera Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 haponkestavä miggilanka huomaamaton, siisti ja kestää
rstuning Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2009 Mulla on ainakin huonoa kokemusta autossa RST -klemmareista, kun reagoivat lämpöön ja löystyvät aina...jouduin ne aikanaan vaihtamaan autostani pois, kun aina oli joku paikka löysällä. Mutta kun siihen jää väliin se rätti joka eristää ja joustaa niin ei ne sillai löysty.
Ilku Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2009 Kannattaako laittaa "Oil bybass":ia koneeseen lainkaan? Sen hinta oli 31,00€ ja tuli jo tilattua... Eräs heppu mm. meinasi, että öljyn painetta ei tule yläkertaan välttämättä riittävästi (mm. venttiileille) ja että se jätetään usein nykyään pois kokonaan...? Onko se sellainen alumiininen osa? Onko siitä siis haittaa vai hyötyä?
Nova Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2009 Kannattaako laittaa "Oil bybass":ia koneeseen lainkaan? Sen hinta oli 31,00€ ja tuli jo tilattua... Eräs heppu mm. meinasi, että öljyn painetta ei tule yläkertaan välttämättä riittävästi (mm. venttiileille) ja että se jätetään usein nykyään pois kokonaan...? Onko se sellainen alumiininen osa? Onko siitä siis haittaa vai hyötyä? Itse en ole käyttänyt sitä ollenkaan. Sehän on vain suodattimen ohitus joka ei vaikuta nostimiin varsinaisesti mitenkään.
Soppa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2009 Summitin kuvastoa selatessa sattu silmään se bypassi, ja sanotaan, ettei voi käyttää hydraulinostimien kans.
Ilku Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2009 Summitin kuvastoa selatessa sattu silmään se bypassi, ja sanotaan, ettei voi käyttää hydraulinostimien kans. Mistäs tämä nyt sitten johtuu, ettei voi käyttää?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään