Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tallissa tapahtui taas jotain pientä eilen...

Vesipumppu sai uuden värin ja toista kantta aloin vinguttelemaan... saa nähdä kauanko vielä Teflon -kompura jaksaa huutaa...  *clap*

Ahdin sai myös uudet tiivisteet (omavalmisteisena tiivistepaperista) ja odottaa paria shimmilevyä amerikasta ja sitten sekin on kunnossa ja valmis toimintaan...

Kirjoitettu

Nyt se pikkukompura sitten taisi hajota. Ei jaksa enää oikein nostaa painetta (meni väljäksi raukka). No, täytyy hakea uusi ja isompi, ettei työ häiriinny... kaverin kanssa on hyvä tehdä kauppoja.  :D

Kirjoitettu

Lohkon ja viripalikkojen arvioitu saapumisaika Ilmajoelle kotipajaan on ensi viikon alku...  *clap*

Olis kuulemma tullut jo ennemminkin, mutta koneistajalle oli sattunut jonkinlainen haaveri.

Taitaa se kesä sieltä tulla...  :-P

Kirjoitettu

Sen verran on myöhässä, että meneekin vielä toistaviikkoa, kun lohko saadaan työnalle.  :-\

Tuli sitten RP:stä väärää tietoa.  ???

No tässä ehtii rauhassa tehdä sitten muuta...  8)

Kirjoitettu

Kannet alkaa olla valmiit monen illan työstämisen jälkeen...

nyt ne pitäisi vielä viedä koneistettavaksi IKH:lle, kun ventiilien seetit ei ole hyvät.

Samoin pitäisi tarkistaa, että riittääkö venttiilien jousipaineet enää uudelle nokalle (nekin taitaa mennä vielä vaihtoon). Ne ei edes ole vanhat.  :-\

Kirjoitettu

Olisko kellään myydä mulle parempaa ilmastoinnin lauhdutinta?

Edellisen omistajan jäljiltä kenno on joutunut rusikoitavaksi... ei tosin vuoda, mutta ei ole oikein kivan näköinenkään...

Pahoittelen epätarkkaa kuvaa:

lauhdutin_.jpg}

Kirjoitettu

Olisko kellään myydä mulle parempaa laatikon lauhdutinta?

Edellisen omistajan jäljiltä kenno on joutunut rusikoitavaksi... ei tosin vuoda, mutta ei ole oikein kivan näköinenkään...

Laatikon lauhduttimesta en tiedä mutta kuvassa on kyllä ilmastoinnin lauhdutin.

Kirjoitettu

Laatikon lauhduttimesta en tiedä mutta kuvassa on kyllä ilmastoinnin lauhdutin.

Saatan muistaa väärin, mut eikö syyläristä lähde putket vaihdelaatikkoon eli syyläri hoitaa moottorin ja vaihdelaatikon viilennyksen?

-edit- tietty ilkulla saattaa olla erilailla systeemit, ku mulla.

Kirjoitettu

Saatan muistaa väärin, mut eikö syyläristä lähde putket vaihdelaatikkoon eli syyläri hoitaa moottorin ja vaihdelaatikon viilennyksen?

-edit- tietty ilkulla saattaa olla erilailla systeemit, ku mulla.

engine oil cooler on ollu optiona saatavana.en tiedä kiertääkö siellä vaihteisto öljyt.

Kirjoitettu

engine oil cooler on ollu optiona saatavana.en tiedä kiertääkö siellä vaihteisto öljyt.

Siis ihan jäähdytinneste sinne vaihdelaatikkoon päin lähti. Saatan olla nyt väärässä. Muistan vaan ne 2 metalliputkea, jotka oli tiukassa, ku syyläriä yritin vaihtaa.

Kirjoitettu

Siis ihan jäähdytinneste sinne vaihdelaatikkoon päin lähti. Saatan olla nyt väärässä. Muistan vaan ne 2 metalliputkea, jotka oli tiukassa, ku syyläriä yritin vaihtaa.

Yleensä noissa kahdessa putkessa kiertää automaattilaatikon öljyt, jotka käy jäähtymässä jäähdyttimen sisällä ( tai kun on kylmä niin siiloinhan ne lämpiää)
Kirjoitettu

Yleensä noissa kahdessa putkessa kiertää automaattilaatikon öljyt, jotka käy jäähtymässä jäähdyttimen sisällä ( tai kun on kylmä niin siiloinhan ne lämpiää)

Tämän olisin tiennyt, jos olisin saanut nuo putket auki.

Kirjoitettu

Orggis engine oil cooler on öljynsuodattimen jalkaan tuleva cooleri, jossa kiertää jäähdytysneste, Orggis laatikonlauhdutinsysteemi tarkoittaa moottorin syylärissä kiertävää laatikkoöljyä. Tuo ei oo kyllä orggis, jos siellä jäähdytysneste kiertää, ja on muuten massiivisen kokonen. Veikkaan kans ilmastoinnin lauhdutinta.

Kirjoitettu

Lootassa ei ole lauhdutinta,ponuvehkeissä on lauhdutin!Cooleri=jäähdytin!

Kirjoitettu

Onkos sitten ilmastoinnin lauhdutin vain joissain malleissa. Kun mun ponussa ei mun aikana sellaista ole ollut

Kirjoitettu

Onkos sitten ilmastoinnin lauhdutin vain joissain malleissa. Kun mun ponussa ei mun aikana sellaista ole ollut

Kyllä se ilmastoinnin lauhdutin on kaikissa missä on ilmastointi.

Kirjoitettu

ei vaan tuossa mun ole vaikka ilmastointi siinäkin on. Tosin nyt ei ole mutta se on eri juttu

Kirjoitettu

ei vaan tuossa mun ole vaikka ilmastointi siinäkin on. Tosin nyt ei ole mutta se on eri juttu

Veivilasit ja ruostereijät lattiassa ei ole yhtä kuin ilmastointi

Kirjoitettu

Veivilasit ja ruostereijät lattiassa ei ole yhtä kuin ilmastointi

ruosteet on korjattu ja veivithän on vaan kamaroissa  ;D kuuleman mukaan

Kirjoitettu

Jos se on heitetty pois kun ilmastointi on lakannu toimimasta?

Mikään henkilöauton Air Conditioner, eli ilmastointilaite ei yksinkertaisesti toimi

ilman tollasta massiivista lauhdutinta, joka on yleensä syylärin edessä piilossa,

eli tossa Ilkun kuvassahan syyläri puuttuu. Normaalisti se AC-kenno ei paljo näy.

Kirjoitettu

Kyllähän se mulla ainakin toimi kun lisäs vaan vellit järjestelmään ja yhtään liitosta ei ole auki ja letkuja kiinnittämättä

pitänee käydä kattelees että oisko se jemmattuna syylärin eteen

Kirjoitettu

Olisko kellään myydä mulle parempaa ilmastoinnin lauhdutinta?

mulla vois olla tollainen ylimääräinen :)

Kirjoitettu

mulla vois olla tollainen ylimääräinen :)

Mulla taitaa ollakin hieman erikoinen tuo auto. '87 saattaa olla tällainen prototyyppi. ::)

Onhan '87 mallissa muutakin eroa '88-'89 malleihin.

Öljynsuodattimen jalkaan menee tosiaan syylärissä kiertävä vesi, jonka tulisi vissiin jäähdyttää öljyä. Onkohan tuo toimiva ratkaisu noin yleensä?

Tuosta edestä puuttuu tosiaan auton oma syyläri, johon tulee muistaakseni laatikolta jäähdytys putket.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...