pile Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2009 Tuli valittua sitten öljyt uuteen tulevaan koneeseen. Näyttäisi olevan vähiten lisäaineita. raakaöljyäkö oneeseen. he he .ei määrä vaan laatu kyllähän ilku se vaan on niin että kellä on parhaat lisäaineeet öljyssä niin kyllä se on myös parasta ölkää.
pantera Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2009 raakaoljyt on kaikki eriillaisia riippuen siitä mistäpäin niitä on pumppailtu ylös parhaita voiteluöljyks soveltuvia oljyjä on pennsylvaniasta löydetyt "parafiini" öljyt joita ei tarvi lisäaineistaa niin paljon kuin muita Pennzoil, QuakerState., Kendall..
Ilku Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2009 Konetta on nyt sitten kasailtu. Pyörivät osat on kasassa (kampiakseli ja nokka) ja tänään viilailen ylemmät männänrenkaat sopiviksi. Toivottavasti kone on kasassa tällä viikolla... kylläpäs pyöri herkästi, kun kampiakselista pyöritti. Oli sitten öljynsuodattimen juuresta bypass halki (vasta eilen huomattiin asia, kun uutta osaa soviteltiin). Ei ihme, että alakerta oli, mitä oli ja öljynpaineet tippui viime syksynä. Onneksi on uutta osaa jo tätäkin varten hyllyssä. Alkaa SummerMiitti painamaan päälle... Pitää vissiin ottaa loppukiri!
Jii Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2009 Alkaa SummerMiitti painamaan päälle... Pitää vissiin ottaa loppukiri!
Crisis Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2009 Hyvinhan se etenee. Tuli itsella ikava, tekis mieli kasaa moottori
Ilku Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2009 Olihan työn ja tuskan takana irrottaa vanhat moottorin kiinnitystyynyt... Sain 5 pulttia auki 6:sta. Pidin auton alla piippuavaimella vastaan ja kaveri avasi mutteripyssyllä päältäpäin pultit. Onko joku vaihtanut noita ja miten? Pyörä irti ripustuksesta, vai miten? Aika ahdasta on...
Soppa Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2009 Olihan työn ja tuskan takana irrottaa vanhat moottorin kiinnitystyynyt... Sain 5 pulttia auki 6:sta. Pidin auton alla piippuavaimella vastaan ja kaveri avasi mutteripyssyllä päältäpäin pultit. Onko joku vaihtanut noita ja miten? Pyörä irti ripustuksesta, vai miten? Aika ahdasta on... Joo alatukivarsi irti, niin on tilaa. Muuten saa olla lapsen kädet. Kannattaa sitte kattoa, että uudet tulee varmasti oikein päin, jotkut on noita asennellut joskus vääriinki
mikke Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2009 lapsen käsistä en tiedä mutta vaihdettiin tyynyt ja auton alla ollessa ku vähä haki paikkaa sopi käsi palkin sisään ja sai mutterit paikalleen. ripustuksia ei purettu mut tekniikka oli pöydällä ja kaveri pulttipyssyn kanssa apuna
Ilku Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Joo alatukivarsi irti, niin on tilaa. Muuten saa olla lapsen kädet. Kannattaa sitte kattoa, että uudet tulee varmasti oikein päin, jotkut on noita asennellut joskus vääriinki Mikkellä taitaa sittenkin olla lapsen kädet! Huomasin kans, että tyynyissä on jokin viiste, tosin näyttävät ihan identtisiltä molemmin puolin. Pulttien reikäväli vain on eri ylhäällä ja alhaalla??! Eihän noita voi edes saada väärin päin, ellei ole sitten myyty kaksi samanpuolen moottorinkummityynyä?
Ilku Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Tänään ja huomenna piti sitten kone lopullisesti kasata, mutta EI... yksi yläpuolinen männänrengas oli viallinen (mureni käsiin) ja homma jäi siihen. :'( Hyvää palvelua tosin RP:ssä... tulee pikana uudet amerikasta, mutta erimerkkiset. Taas menee viikko, kun päästään kasaushommiin. :'(
Ilku Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Soittelin RP:hen ja kyselin, että missähän männänrenkaat viipyy... pitäisi kuulemma olla mulla "ensi viikolla"... ENSI VIIKOLLA??! Piti kyllä jo olla viime viikolla!!! Vois pikkuhiljaa tulla ne uudet männänrenkaat, että pääsis taas pikkuhiljaa jatkamaan hommia. SummerMiittiin ei sitten ainakaan Ponulla tulla.
Cujo Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 No niin just. Sait karman takaasi
Ilku Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 No niin just. Sait karman takaasi Ja hammassäryn?
Ilku Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Jotain sentään tuli tänään taas RP:stä. Tuli uudet Fel Pro venttiilikopan tiivisteet (oli jopa oikeanlaiset). Kuvassa uudet Dea Productsin moottorikorvakiinnikkeet. Onko noilla jotain eroa, kun kumityynyissä on tuollaiset viisteet? Mulla kun vain sattui olemaan kaksi identtistä korvaa (ei siis peilikuvia, kuten olisin odottanut). Onkohan tuo jokin yleismalli? Ruuvinreiät ainakin täsmää, eli yläpuoli on tuo puoli, jossa pultinreiät ovat hieman harvemmassa (huomaa kuvasta). Muistan vain, kun joku kertoi laittaneensa nuo väärinpäin omassa projektissaan, mielestäni ei ole mahdollista tai sitten mulla on toinen puoli väärä Itse en näe kuvassa eroa laittaako "mähkyrän" kummakko päin:
Soppa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Tyynyjen läpi menee metallipalkit, jotka ovat viistossa. Ne voi mennä väärin.
Ilku Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Tyynyjen läpi menee metallipalkit, jotka ovat viistossa. Ne voi mennä väärin. Ahaa. Mulla ne menee aivan suorassa. Onko nyt sitten Camarossa erilaiset tai eri valmistajan kumityynyt on erilaiset... tai sitten mulla on vääränlaiset osat?! Kyllä nuo ihan oikeanlaisilta näyttää, mutta metalliputket menee ainakin näissä kyllä ihan suorassa.
balez Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Ahaa. Mulla ne menee aivan suorassa. Onko nyt sitten Camarossa erilaiset tai eri valmistajan kumityynyt on erilaiset... tai sitten mulla on vääränlaiset osat?! Kyllä nuo ihan oikeanlaisilta näyttää, mutta metalliputket menee ainakin näissä kyllä ihan suorassa. mulla meni ponussa ainakin vinossa ne raudat kun vaihdoin uretaaniset koneen kannakkeet.. ainakin näytti että pakkohan se että sopii sinne mutta en sitten tiedä
Ilku Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Jotain sain taas tehtyä tänään auton eteen... TermoTec (valmistaja: Cool It) liinarulla riitti hieman yli yhteen pellisarjaan eli 5:een primääriputkeen. Onneksi tuota saa lisää, eikä ollut aivan kalleinta mallia. Aika pieneltä näyttää nuo putket. Taitaa jäädä EdelBrock:in putket alkupäästä pieneksi uuden koneen kanssa? :'( Illan aikaansaannosta (oli kerrankin ihan mukavaa hommaa tuo kääriminen):
Ilku Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 mulla meni ponussa ainakin vinossa ne raudat kun vaihdoin uretaaniset koneen kannakkeet.. ainakin näytti että pakkohan se että sopii sinne mutta en sitten tiedä Kävin uudelleen katsomassa vanhaa kannaketta ja siinä oli myös suorassa tuo metalliputki, mutta ne onkin mulla hieman tosiaan vinossa nuo kiinnikkeet tuossa palkin päällä (huomasin juuri). Onko nyt '87 Ponussa erilailla tämä asia, eli säädetään hieman kallelleen siihen etupalkin päälle?!
rstuning Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 TermoTec (valmistaja: Cool It) liinarulla riitti hieman yli yhteen pellisarjaan eli 5:een primääriputkeen. Hui! Onneks en meinannukkaa laittaa noihin pitkiin sarjoihin rättiä, sitä menis varmaan 3-4rullaa Lähetän keraamisesti pinnotettavaksi
Ilku Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2009 Hui! Onneks en meinannukkaa laittaa noihin pitkiin sarjoihin rättiä, sitä menis varmaan 3-4rullaa Lähetän keraamisesti pinnotettavaksi Ei viitti vanhoja sarjoja pinnoitella. Parempi peittää ne.
Ilku Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2009 Sielä se Eaglen "brand new" kampura odottelee töihin pääsyä:
Ilku Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2009 Vielä, kun näihin SRP:n takomäntiin saisi pian uudet männänrenkaat:
pantera Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2009 Ei viitti vanhoja sarjoja pinnoitella. Parempi peittää ne. Kyllä vanhoistakin tulee ihan hyvän näkoset kun pintaane keraamisesti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään