Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kyllä vanhoistakin tulee ihan hyvän näkoset kun pintaane keraamisesti

Mitäs tuo maksanee ja kuka tekee?

Kirjoitettu

Ootko koesovittanut, että mahtuuko veivit pyörimään? Näyttää koskemattomalta tuo lohko ???

Kirjoitettu

Mää oon käyttänny kaikenlaisia palikoita tuolla

http://www.airborncoatings.com/homepage.html

$300 makso pari  viimeks sisältä ja ulkoa pinnattuna,

Kait tota pintaamista tekee joku lähempänäkin, ärässthyynink on vissiin pintaamas omiansa ???

Kirjoitettu

Ootko koesovittanut, että mahtuuko veivit pyörimään? Näyttää koskemattomalta tuo lohko ???

On se työstetty jo aiemmin (ei ole tarvinnut ottaa joskus pois kuin n. 2mm tuolta hieman syvempää, hienosti työstetty!).

Nuo Scat:in veivit mahtuu nyt ainakin hienosti pyörimään, kun niissä on pultin kannat niin sisällä.

Koesovitettu on jo ja hienosti pyörii!  m/

Kirjoitettu

Mää oon käyttänny kaikenlaisia palikoita tuolla

http://www.airborncoatings.com/homepage.html

$300 makso pari  viimeks sisältä ja ulkoa pinnattuna,

Kait tota pintaamista tekee joku lähempänäkin, ärässthyynink on vissiin pintaamas omiansa ???

54,00€ ja sarjat on kääreissä.  m/

TermoTec vie myös lämpöä pois ja NOSTAA TEHOA! Mites tuon keraamisen pinnoitteen hyöty?

Kirjoitettu

Hyvältähän se näyttää.  m/

Vielä kun tulee radallekkin kokeilemaan uusia huimia tehoja   \m/

Kirjoitettu

54,00€ ja sarjat on kääreissä.  m/

TermoTec vie myös lämpöä pois ja NOSTAA TEHOA! Mites tuon keraamisen pinnoitteen hyöty?

putkien pinnotus madaltaa 30% konehuoneen lämpätiloja ja tekee 100% korrosiosuojan

sisäpuolinen pintaus parantaa paljon  putkien virtausominaisuuksia

Miten kääreet nostaa tehoa ???

Kirjoitettu

viileämpi konehuone. viileämpi imuilma  ???

Kirjoitettu

viileämpi konehuone. viileämpi imuilma  ???

Ram-Air

Viileämpi imuilma

Kirjoitettu

Ram-Air

Viileämpi imuilma

Kovat jätkät ostaa Ram-air-systeemin vai mitä Pantera?

Kirjoitettu

Kovat jätkät ostaa Ram-air-systeemin vai mitä Pantera?

PAH!!  ;D Kovat jätkät laittaa ahtimen, välijäähdyttimen ja vesimetanoliruiskun -> viileä lähes kylmä metanolinhajuinen ylipaineistettu ilma  \m/ \m/ \m/ \m/ \m/

Kirjoitettu

Martelius tekee halavalla...

putkien pinnotus madaltaa 30% konehuoneen lämpätiloja ja tekee 100% korrosiosuojan

sisäpuolinen pintaus parantaa paljon  putkien virtausominaisuuksia

Joo ja musta eristää enempi ku hopea. Mulle tulee sisäpinnotus kans. Tuli peltipuhtaaks sitruunahapossa,

mutta oli kyllä tosivähä käytetyt jo ennen kylpyä eikä mitään lovia jääny. Hiekkapuhalluksen ne voi tehä

Marteliuksellakin, mutta en halunnu poistaa turhaa materiaalia jo ohuesta pellistä m/

Kirjoitettu

PAH!!  ;D Kovat jätkät laittaa ahtimen, välijäähdyttimen ja vesimetanoliruiskun -> viileä lähes kylmä metanolinhajuinen ylipaineistettu ilma  \m/ \m/ \m/ \m/ \m/

PAH!  ;D Kovat jätkät laittaa sen verran paljon kuutiotuumia,ettei mitään ahtimia tarvita  m/

Kirjoitettu

PAH!  ;D Kovat jätkät laittaa sen verran paljon kuutiotuumia,ettei mitään ahtimia tarvita  m/

Vaan sitäki kovemmat jätkät laittaa vielä AHTIMEN siihen isoonki lohkoon!!!!  ;D ;) \m/ \m/

Kirjoitettu

Vaan sitäki kovemmat jätkät laittaa vielä AHTIMEN siihen isoonki lohkoon!!!!  ;D ;) \m/ \m/

Juu juu, isot pojat laittaa tankkiin CH3NO2.sta \m/ \m/ \m/ \m/ \m/

Kirjoitettu

ne onkin PRO jätkiä  *clap*

Kirjoitettu

viisaat kirjat väittää kuuman pakokaasun virtausnopeuden olevan suurempi ku jäähtyneen, näin olle periaatteessa pakotahdilla tyhjennyksen pitäs olla parempi ja taas mahtuu sylinteriin enempi uutta seosta. tiedä sitte mikä on totuus ja paljoko sarjoja täytys viritellä painesyklien kohalleen saamiseksi ::)

Kirjoitettu

no... mulla on melkein nuo kaikki "Teidän systeemit" on RamAirit, välijäähdytin, vesi-/metanoli ruisku ja KÄÄREET!  m/

Niin TermoTec paketin kyljessä lukee että: "more horsepower". Kait mä nyt tuon uskon.  :-P

Pääasia, että tulpanjohdot pysyisi ehjänä, kun ovat pakanneet sulamaan sarjoihin kiinni, vaikka miten hyvin ne laittaisi kiinni.  :'(

Kirjoitettu

Niin TermoTec paketin kyljessä lukee että: "more horsepower". Kait mä nyt tuon uskon.  :-P

No jos siinä paketissa lukee nuin niin tottahan sen täytyy olla ;D

Tulpanjohdot kyllä termotekistä tykkää m/

Kirjoitettu

viisaat kirjat väittää kuuman pakokaasun virtausnopeuden olevan suurempi ku jäähtyneen

Jos tämä pitää paikkansa, niin silloinhan rosteriputkisto parantaisi asiaa entisestään, koska

kerää lämpöä nopeemmin, mutta jäähtyy huonommin m/

Kirjoitettu

Jos tämä pitää paikkansa, niin silloinhan rosteriputkisto parantaisi asiaa entisestään, koska

Entäs inconel tai titaaniputkisto, ??? kyllä kaasut kuumenis.... ;)

Kirjoitettu

Niinpä. Senpätakia mulla on koko putkisto rosteria, ei yhtään mustaa (paitsi tuo pellisarja). Ja suurempaa sellaista...  m/

Kirjoitettu

Niinpä. Senpätakia mulla on koko putkisto rosteria, ei yhtään mustaa (paitsi tuo pellisarja). Ja suurempaa sellaista...  m/

Täähän menee mielenkiintoiseks,  ;D

Jos noi asiat on kuin väitätte, eikö sitä rättiä kanattas kääriä koko putkistonmatkalle  ???

Tai eristää heti sitten paksulla villakourulla jottei vaan kaasu jäähdy.....

Paroc...more horsepower... :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...