Jump to content

Chevrolet Camaro -75 454 + T-56


Recommended Posts

Kirjoitettu

Takasiipeen asensin Gurney flapin (https://en.wikipedia.org/wiki/Gurney_flap)

 

yzZzXCAT0MWm1J5gZ0JnkERXHcDMNXg5Yk8xYlgicP_KWzjllMO4yZsY8wNk0lMY6eea-nz3G7PVOp6nTG7qQQyzLk-FbccSzF7zLnKntqnD7cy-R-VwrI0KF5uBfkY2iUF-KBgLPdTXaHac8d85Y1EryikOEGKy96NSv8E9-Vn3Uw7gTzFmXtKZ_D7ohbjjJLIx36jOj2IxDcgJc4lyAysUPz7pZq3CXl9NLXRO_TXIYDWdJDkKrkdZrKkpx_tptiygfPqIGljb9Txxgtt-IAD4DsEmIBz6dgs4LINfypvUUmT_PUWNNWSGJj7TO70Cp_BCj_6lH9YF8WPJo4p28sXKD1crM1sEKbRrkwyB1XV8YuKApcK8d_1wcu3qVVUi_61ZWzXf2anKuRq7QigQnviNLs5rJpzHWqWcEi4g25GX4MzlSZbt1rHnnNAAJEuS5Y8yibVXcB1TAPl92u4w42eu2AbRx6WGiIR-THPIlkpkgPsq6fKVBA2NzXFdQW1HPB8cHRFvT-hTLmQEguuCC3jwU4hDG035AXImRDPAZne-1fJQaWjGphIF2kN_hlDV_3x4=w1512-h907-no

 

Vanhan jarrujen prop valven irroitin ja aloitin uuden asentamista, mutta Motonetin halpis jarruputkikalusta meni kierteet niin jäi homma kesken. Jos vaikka vihdoin sais jarrut joilla uskaltaa moottoriradallekin mennä.

Kirjoitettu

Viime yönä sain asenneltua uuden prop valven paikoilleen.

 

rLe4_PLJ6JLKOFZyZmKgzr4T0Lesah0gHgQH-EKi-koD01QEChyKxfqMaZQH-FzzX4amAEspjFy0AGT9nxkjkp4OHPLunsxNL_iuyL1LUxIFDdYpz3kaIHdMY6oriTdjl7NVVI3k2pO2BMiq57ENxyfPG5IJy0pCIKUwGrg7VhWZYQKt0T38sEL-WF0zBRteBK_PALwsrtij7GWTgamRT-yKnvcWi_oIH-BlsAlV_dBRdIeyW0mB6JNmgI6Rk25MvCKH0q3Tx2J0n09MkG6YzmpjqFxvlLKlofIVdH6dhNiJr92Vnl-Dvppgbkv7SZ1ra23SGeLX3LyRvVsCNrPezS6SUfobwnoiirAtZGqjN7nmTbdiV12ND-zjG_YD11_neh64JOOrQj_y7DWm_TPnTZomlzcX-_8bArKWNGnHXatbcSM_0ccXghsGVhiM_Z-SPIUnhmrtrNT56RDSMLAbubOMA_eGd1WUEh1DkqIQxCUbBY57nPdKyZ2QbdgrK7jeUBruvTrvClPiXWzOnXf0QWH4vebH-Kigy6yNbz4KTyqNwka2_FIHaPrsHZ6yiV8dMvM8=w1380-h828-no

 

Lyhyisiin irtoputkiin oli helppo tehdä juntturit ruuvipenkissä lattaa ja vinkaa apuna käyttäen tuolla halpiskalullakin.

JH6b_VjgeJ6N8tiVqrMGiJNZy3SoSbVK56xhQqYk0oRN2TUrsTDjqzS50laTwr7uUwYeNwwiLyAsjB5et7AYrQMEbrNgovfIGvUsU_pe8pl5xj6vp4PXHGgBdx_euj5DoSqbwXJve5wNt9bfoX-IrMo2CBMMLRJlJoI0wTvGjtlC9_gqbQyfBFYOFw0Mc-m14BCIFa3yNjziRNjtn3WrtZRD15Ood7B3unAtX1WNetcfBS9BarrUVk6jlmTHNo1CPWS3Ra2q6jeRf77swLgq2oy6OL3DGplYPJpiqkBQ0XQjhqooDSXmYk-FiGwJiSNFcAGrl8sY4ZBM604KAeJamtf-4M7T3ntz4VtZ43V2-uR_gMw715SaHXENYzMDAgtayZJgxj4HyhGFAX_IepAvV9XAZrChUFnFh94Hyw6-EfPhpIzVb-Jd_EgRSXK1nMfSedpdIpwJMnReVaPYOimVpkFqIeeDy0Evdu25Ljc4eIaNj_38UTJ4tX3sZnLamqRibfhA3UOoCRrO9W2OMjr-dWuAPwvCREz71gWQglOqmKn8xD4tltb7tCAVPWUXti0MBA17=w1380-h828-no

 

Nyt on autossa uudet satulat, uusi pääsylkky ja uusi prop valve. Jospa pikkuhiljaa alkaisivat jarrut toimimaan niinkuin pitää. On se tähänkin asti pysähtynyt, mutta ei ihan niin kisaisesti kuin toivoisin ja poljintuntuma on ollut vähän toisaikainen. Luulen, että vika on ollut tuossa prop valvessa, pääsylkyn vaihto ei sittten kuitenkaan auttanut, kun pääsi ajamaan. En vielä päässyt ajossa kokeilemaan, mutta luotto on kova.

OC7qlKXWYM8sDnTEGYC6eCS60yUsoCyy91IBpCv_ciGGC9C1vYNLa_rvl2w3iO95bmX6cqpHqLolB64HGDnToMTlyYBnh0T80bN6yBEuEUhtZrlO1iy1uVZVr1JGsUQNvabkbxXOAxP-TfQ8uBXFNFJyNqulxGwosU0k3-AwCX5VM-QKxB4tmPnqsSjoLA1snRxrP1rAMjiuFykAG_kTkcB3iP6gsFGE42J_4ZhzlS2e8_GSBkgNX_6hK4mYgmaAARZU8W9cLVTdgBvakB9lq2eInjyCxkPVPiq4EnUiQwftHYA84SZYu9EPf2BULO1JgZh7ZFAmwizhVnRtZgen8WZ8HjIhMonmrJJfnzCV1hhpN4RS1aEF0cquuf1IcaetrHySsD7MadEfDQN56OEGzPG2QY8DyWLdnqFA5TMIaoXsdVMrkjDQux5Qd8CsuGziFRFCj0Bu2zKkx0WgEzpV0oiHy_c5fjHXae0roTwOr5TMHCwve-LxzbueinLb1kH60-spMvEi9E9OkE-iZm9az9BKRcLJYX7gYJuwkEmncfy1_tmP0ruyCGjtz2d9wafSSLtU=w1380-h828-no

 

 

Ensi viikon keskiviikkona olisi tarkoitus mennä Apparalle vähän slickseillä tuuppaan, jos vaan saan melut kuriin ja keli on kohdallaan.

Kirjoitettu

Laitoin Nova vm70 tuollaisen SSBC pääsylinterin+ saman setin levyt eteen, takana omat rummut. Ohjeessa oli että voi käyttää omaa distribution blockia ja takalinjaan paineen säädin joka oli setin mukana. En vielä ole päässyt testaamaan toimiiko ollenkaan. Jostain jenkki foorumilta luin että olivat laittaneet onnistuneesti 2gen camaron proportion valven. Aika munakas auto on kyllä tuo sun laite  8)

Kirjoitettu

Jees. Tänään oli ratapäivä. Vähän jäi lyhkäseen kun se omatekele kemiallisella metallilla kiinnitty jakopään modi otti ja petti.  m- Muuten oli kyllä ihan kiva päästä koittaan.  :)

 

Lyhyt videonpätkä:

 

 

 

HY7dVp4B6dSFZm71zJ4gHdhtQH2BlYFzvGU-6JU7T3Xgf8Z6Wd8Uf5CAVto--0U8ZBpzPnzOM-0c2fRXbONy19UQP-amOAW88jX608um203iN6TOQ64KdLypiynl6PHDw_tx2q7XR2Tzy6Q6IkL_R7BNPiwa0N5IWRAp2Zqld1Z1khkKSOcr2LZOScPIT5sBKmNZvefqWijgH8N398Cpr8WJUjTkG9YfR_qxgmCD8RCHYUhjoTbBxzOSvDKbErrgUZCRpsg2-bxWmA_bx-2yFx2n7tubxc8jVZlhe9aHLcyURWhTq4ktpAeGUXE-O5J_t9T-F7EzoRzCzHJNdXONOCpStGAK_LDakJHRqsCu8w-4zR6lEmFe5tzs3V1E-hDWeLboGRRUndQH_NZXrE6uU7H2bFS_J36_dJ6nU5CcSzlUPXP9lA10jQeyOLianhWmYykDO8avvYf6K8NfRyH__2BdaRuZF3xjj3zgl7xAcXmrXQ7HISKsmYuAChOotmsTd2I2CakXFzHKHIzYCQmnNgPAYyVLvJhoXH0Ayq845cQg0Tt0XlYSJgxYkfih9QHEJ3_AzbMCmnO1yZHqa7TZZdCCn76rXhw=w1232-h581-no

 

oHME_HsPdckOd7qDPoq2NBOcZTi68YAGjL8m7xduhganR9ZI6uTVLSfDuh3yWpRPY3ZFlV_lOZi5fk28WUo1U7oITYxXQEjrLYKqvck-vOODDkO0q9xh0pJe-IButB7bwUqEEYpx7p0io2GdRNRYPPEWBpoqBmuBvhVbEL0Ir1I9alZ-3EIkISsEGi_zuzJ4Lh34F1IPQ0o-VS0fNud6C_twIyLBZAmnsqryEGe4qRpOi6bz_NyoEy9IiXxNY2xGY6ciWXMg8SsWPWCzbfkB-hZK5gLFIQdKGBw5A0fwrZG4WQEfkALifEoVxEXHRQ5lKrInNWPvBWcmSZLXV7Y_70OTnZxmV-ho2gstuE7FYfdzERH90p_zjniJw6pFRsWQIgH-SeofB74Pm8Lx8lXvPqcBGCU1NEg7sjLDaHXEaq4PjL9uCHa7-xfriHRoXpUkEAHWVIC0Wt6VQwQIOSNWR37DfLdSpv7_Io9uxOnAaiaqK83O-5gTZGv6-k-WMKUEQwxSkEuhyir_mfkMh1550q0A7HvfhRgpDKCGQE69PjFsoQsfHMQyfQWLAF51wSLUjAiODRfYOYZUezBu-7NafhWZoVyZHco=w1143-h643-no

 

_Iv3hgtWYWSHuxfQGvXKAdTwZ13tVAhDGFeWsFxHwVugvYjBhgbXe3B8HcsCBPzY9iTOXYT8fo-lvUVxIb8YOXOGfXnVwNtcI7UXDRwvjd5QuFg3IfSQKLoah3duuwqrkGjEK2Tb1HNSQGJC2gjutTtS2UUacDymKTLiRLty5XZc3N5KVnAm-CTbH6tjjTWUiaejSAQM79amNExZUb0yj3KNrf6JGRkJv-GioT8cQrVXtGggh7Xhb0SykLW9JkKyscjNit8ZzhdykRU6fBA_eVaCMVsgQrkmiP4MzwXMEBehYx2xw9Q1LFQtr80_7eY41P3l3qn69RTCPvQXTOleAh_Fk_3n_pureinHZa3TCNSymtCQ5q6YsldPt6TU3Zz7a-GRzBf0kC-bXOzmjxEKPoH6SG4IZBZstQwdCLdhjlq2-yFa9NYg2-asHP2_17K8JDF59ETuiCyYjWUqGwUtI0FlQxnKQpLV5y5kL9_avXdP2JXJRS1NELrH_onKuPrhFOHy7JEn7btLitKzQAkm19wsNjEBPQ0uaKiM1UDbhqvo5mdm3UMD5roqRRc7eZIkTqrFtu43ibAwg6tmYGSBkWffEX-kYvk=w1280-h638-no

 

I8Mfiab-n-VrOawKWwnWtpCzQFCdbzFH-oTznn5UaxDaCAaui2ZM5lCF1smT84OCYPDb1CPI3TgZ6zTyc8g4LXyxbcI4U8X1pW-AISmzt0J1fCc0GZKUJZHFNTVOMRUdeHv1ntlSSxM6daJvqa5QE-1s6swc_3Gk-yGD8k-gXPqC-tLT4pqvelEdbWGAvU-Q1ldyegNJYTcISQyVho5Ndb_MXze-7PsNoB6R9sy96B32wUw9BG4GDDtzorJmo87DkJ7ua2ZtVuIZcmkF2rFdRI0Z6qTZZ-p7imTN8KRmg1xU5wQ_qiD8C0m2-uNaph_IAeeRAxAOAEph4DQ-oUkw-uI5jY6krQXV8pPdhLLANbxgC73KvVpETY8zYQ9so6fRBWB3o2l-sdTxER7rYRh-uSKF0_x2FJ1LpKDeCX8-4oORkwwXHPCle_NjWrNF12hPKoAp9DOrxe-dz2QwFOXHMeCNNsBXdrSNnEfJx0ZbCuM_kUML9ZEPs9tNxmlhkZbKySp-LNZeiQmNZItMdv8-N2NjgkcPFhnYG7w2KkvMTJBMmgrmsPEcG26QxfXbBQ4icKEPunaaN_GNf_keXNCBgnNMekitDTY=w1145-h643-no

 

LI3Z30TVf3SFhxx5lxlG5za3fmzGNe7Jh_PHKOEkdkn5I-ckgVdPC4Mu4FqAehTwlTi6H_GF5SP9CNvPmc9sQL87s07BZre-Ap3D5LHHx9g0vMj47vPJ94omiwIe5ToaS7FP7JXYs55kF0y42L11hC6ZHqEDCD3aClWOmHAHdoVEX43IQWQfAfb6Ckp_rKd6nITU4Od3ikywWOxqRaxawN7H32-yjS_Sk5HhzhwT8BojO6YSKaIl4WSbiamGXHaBF7RAVDwo2wLwmVzOm2GdKfUayA_WWMaXZGiQEKnji2CGlFKMgMmq8cvSgBliMdAqh0xOsKctY_4NtfDhLVK4NQ_-TpLw9TBr98rGZpUsmtRvx6JWpcYAL67hGxy60bTws7XKAeshuG_HeLA1ra3eaGWVtu_jafaLHNOtI5MUF3oUs01BKZauKFb96KE4YKzWh5A7nw7wzGfgcJ-dTEkuNyljzY2a1Y8m0FRPElPzv3waoDN4qgQ9RY2YgPySrStMde73V0Wh1Mm7H7V4wsx6L9-BvLPUBdQ62o7l3dxtN-coJ8mVvVXDBcgdjvB8YLWvSADIjLla0cjnsQ6jd6MqvLN8OlUluJE=w1143-h643-no

 

eyW037xMAM-vp1AqJHBZquFxH79gCYWPYgQMlyBQfvUcNsliYl8qxWOzjDKP3K_qrWT3C-u2waOiCk5g0cdRXXito9UriRczZn91zGHZzO6Bc4XwCUwvoaEOMmmIbQBStM5zTbPlUYPpSPR25jOzwsaOqDCj316W2irtYFdnNSMgJNNCa0IZBJq097K6XwJNE9QfQn3UeaHgOE_VVCCCbSHOe_5FJGgB5oIqVXwRptPE7SDSYFnx9MkIk2l_VKW3PKXKY-gBLPNA9Pyg2SCtldUw8A1BDRoLaYUxQ_6k9hxqolb34klL9xElkovaN8bBdFBbOjOH4ULt1yu9NhexoMjuIZlIZ-SZA1mz6ok2iIMw389FDJSlLePUM7-tZcNLUNzI90B93zXBmcKXIf4clXgbigkdte4ia1I8LnFfkcELYkXaRoLKSGBDhI5T4FLcxfd-ESihI-785qzpKYDVBDDDBbxTTbVbe403zBUGy2Azv-Nk9fd_G-jlIe1R47eVdgp_56jrguVURHNvGk9u1pDZ5cOBIZcsB1Mxf19-CMZe3fzN2Ai-KGRR8IZPd2Y6lI8NmzRFNNtHQ_6jCXsbyCK2QINp9M0=w1143-h643-no

Kirjoitettu

Tuleeko toi savu oikealle kääntyvien mutkien jälkeen siitä, että imaisee huohottimen kautta öljyä imupuolelle?

Kirjoitettu

Slicksit puree sen verta hyvin että näyttää kuin taka-akselin tuenta olisi tehty kuminauhoista :o

Kirjoitettu

Savu tuli kun se kemiallisella metallilla modattu jakopäänkoppa antautu ja öljyt lenteli dampperista pitkin sarjoja. Se näkyy vaan paremmin oikealle kääntyvissä mutkissa kun kamera oli sillä puolen autoa.

 

Tehoa tuossa ei ole kuin 400hv.

 

Samaa katselin (ja tunnustelin), että takarenkaat tuljuu puolelta toiselle. Tuosta ei selvästi erota, kuinka paljon taka-akseli liikkuu ja kuinka paljon rengas elää vanteella. Mulla on aivan liian kapeat vanteet noille renkaille, mutta ei kestäny perse ostaa sopivia. Noille takakumeille suositellaan 13" leveää vannetta, minimi on 12" ja mulla on 10,5". Tuossa tarun mutkassa esim näkeen vanteen puolia, jotka normaalisti on selvästi kumin reunan takana piilossa.

 

Etupäähän pitää saada lisää camberia jos tahtoo radalla ajella. Mulla oli jo nyt vähän liian kovat rengaspaineet ja silti kulutti rengasta 10mm sivuseinämän puolelta. Slicksi ei kestä sitä laisinkaan, siinä on tosi ohkasesti kumia reunassa. Vaikea sanoa auton nopeudesta mitään, kun ehdin ajaa vain 4 kierrosta. Oli mulla RaceChrono päällä, mutta ekalla setillä tulin heti tokan kierroksen jälkeen tarkistamaan onko kaikki ok ja jouduin heti venakopan tiivistyshommiin. Tiiviste oli turvonnut niin että se vuoti, eikä mahtunut enää uraansa ja jouduin leikkaan 1cm per pääty pois että sen sai pitämään. Tokalla setillä huomasin, että tuulilasiin tuli pisaroita. Himmailin siitä sitten varikolle toteamaan, että sen päivän ajot oli siinä. 1.39.03 oli se tokan setin eka kierros ja sillä kierroksella hiljensin päästääkseni takaa tulleen nopeamman ohi, joten yhtään puhdasta kierrosta en ehtinyt kellottamaan. Ja tosiaan eipä ollut vielä rata eikä autokaan kovin hyvin näpissä noilla kierrosmäärillä  :D

 

Siinä sitten vanha ratakettu tuli paikalle pällistelemään varikolla, kun suunnittelin Camaron laittamista köyden jatkoksi, että lyö tuohon jakopään ja vesipumpun väliin puukiila niin saat sen ajettua kotio. Näin tein ja pikkukierroksilla se ei juuri edes kotio ajellessa vuotanut.

Kirjoitettu

Noo, vitsi vitsi... Ei mua sentään tuning-kärpänen purassu. :D Tuo uus ketju kun on sen verran leveempi kuin vakio, niin se otti jakopäänkoppaan kiinni ja siksi se piti leikellä auki. Tein siihen alumiinistä uuden kuoren ja kiinnitin sen siihen kemiallisella metallilla. Tarkotus oli vielä poppareilla varmistaa pysyminen, mutta on tuo sen verran kovaa kamaa että annan olla pelkältään. Tehään sitten uusiks jos antautuu. Eihän tuohon kuitenkaan mitään varsinaista rasitusta tule. Lämpörasitusta korkeintaan.

 

ERor5L32y_SJLbKPDFz9-w04S9WodA47SLXYx-AHuiqedwGaC0YJfXU08D_OmDDq36l2W7K15yVCVmZHUT57jrYhDHjfcFq0T9G7CoZCmlkFEnrjabGltZE0nQs2yXEF_pBxN-AQlhEdKTYw11jTU_0_hk19E8QZMiDuZ6k3O_VvGfwDPypN9YWIdjhsDMqbz13KOoqEpFL33Y-eJ_1qKkZk_tMLvOgKOgSZSyIowXf4GiGFv3R7JqPEtj3bda_gDkhyOifxlBlgoGi5XKAxKiWbQMjq6s4iTDQv0j1p1b18WG7tjjxKTW_KqMzTb7zoqtmptrmu4UcVGXU97o8gdeUaqI0CGKkIXF6p3acbD7e7DbbTpPviA11pFXktpH5evphL0ZJlFIblBX_qrSm1XeqeTH1XT1a-Dr3VeiyIWNv_7DRNhRRZre-3E4H9aF4aqD0fZbx7_GRfzBDhA5tjyZbcH0ZCzVx356OO-_zSY6ViwQi6Ycuep21x1A7hEkyzOTk_khBxoaYTrQRFH5OSyDT5iXwRlSOYAKQNE5mXI4a_9Urh1-eZ0-GBhUmk6OschVGE=w1274-h956-no

 

 

Oli pakko kaivaa tähän vielä lainaus tuolta 5 vuoden takaa. Silloin ei ollut itsellä eikä kellään tutulla alumiinin hitsaukseen soveltuvaa kalustoa. Nyt tiedän paremmin ja ostan tähän joko valmiin kopan tai sitten hitsaan/hitsautan tuon jollain jos se onnistuu..

Kirjoitettu

Irvistys

 

qLlkDqd-yY40RMrXXJhksPqFsxYt9fC13dgo0rISoN1P6fGDgfBNH4b-fn6bTb4VbwlF4dxOIluMYwGV1NfwLNWUkSJ9ex1gw4VOjWmvlhw7h0nbr4liOp7giwl-bO5MIwVw5VE-KxtgZjc8NQsXBuhpg6-HyxrYna3G1mDI53UJ3cRk4I3YazGdk0oBLEB-I9QLi0pvazSuXJUTUpqFwpzFb-EVMYvz_HRGOn7patYrYsZODlmOBw3yUT0PYyr7MM61psKAMy2rjAiPZVTvQZAX6v7fiDUNGn0HcxEPsOiugO0Y19-Jlnv6MorMBsSqT-LZp-H-oihlxBszgPYCLRRS6pjjdCyoIDspO-z_63fg7Fy5lkHyejfwt2lCO6UrPfl82kLZlesPJbsgqjIOERCigzogVEVg7yxgZmsgiymo2v9BaEcd72B9mvfF4NmArklbv7Nrk7eQzz5vU8Cv4KO8yBV4pOfDVZoEuswO4beVwbwn6SvSEyGv08KveVqjmYUaGf7UJa8uoR6A_lSSZGQXWWs2XXpBpfLVAxKbZ21FLE6II7h9zShHGGhWINrplnEileorgKDaLk__nPmxSSc0eNUdjYI=w1632-h979-no

 

QEUxtPqHQf6oZiP48zsBeTBb9bSYpqxyD1cIx7q81NHA54IEddZkYEzrAq9RapqMYQ-2dCMOs3XvlunSqVJSpvisjZmKYvkf1-VNVvzt_nmC5D__aqNrkPN6dbSlKjOm_NS79-rsX78VfAoHqK06VLOc6NKBrLgPM138J_aHX2UvBhxmDBR-OqcszEN77K20sJqpnrVYd8QKS-zH-8Dje1EEPjKKVcZZ3xSpM6g2pWW2LLchdw_cGz4cO23VAtvy4PNx09rbsFDZi1oGtFc1uC9vq5TE-vkIN1jBsaxlCrviuZGq3vdLxub3mVFOMpxsCKLXJlL_isFLG_h_zfXaGRA5VzXr_o3fHbAw4i_xWeGoJxlBj83xzTcgGgJOpNnHC_MbjDE0BZl_eBvAuJRGqCRKIoq3SNveuEQkHHtnyFsRNgI4Xy84slNSUdWclYe67uyAlzJHuFkJlpHYdWFvJ64z0K3GTYeWVve_cnbJz_WPhhZ021UuBLfrdQfrkLA8TZUD9mLzciFkhRKPIPnSGm_kbllidC_KPSbIu4c-FkUjxzlmBmJwQ8dl1r0aVjOEHk8wsARIfUju-sEWNoge-IyisjXaPww=w1632-h979-no

 

Vähän joutu öljypohjaa raottaan, että sai kopan pois. Saas nähä miten hyvin onnistuu takaisinlaitto tiivisteiden osalta, kun ei ota koko pakettia auki. Aika pienellä purkamisella kuitenkin selvis niin ei ihan niin paljoa ketuttanu ottaa koppaa auki.

AawGG6iFftn4trVTktpaLgvexTHyhI6p6uQin_s696kdwrtFfTskZYFbKGSI4P5YE7Ih3cnPsW9VALtNuWZaW-1961H81zDOgIJrIHwbXUQY2jEeezWvlJHMdEo_DU2VImyh_r0qtuO0o-ssgtyVSODEIJTvjAZxHMYOljy4yt4YSPd1cvD9PEyzb_4VrFmuO3bBja1lViZQAq06mr1PZY13_yzwH7ooQ_KBR3QOF6v8yL_2xgx1TMWOO25-06sUsuH3iLKzzY-XcidjHcXV5zH64vQvM2KgE2JioTOhQzwX2gng2kcin2coVU0JqfrhDQF32pnevkCa-cFk2KU7dCI0_08_MzaxkR6Bu05pyaJjcu4Ol0HZvIzuYbwqjX9KL3lA8XF7y7ztL9-R-18KUGhge-ZKl1nFCTb2nEF_p89ZYM3W440kk7Jm3GinE_j4TslgCyUD2YuF8dwyLNqfdoRLV2ViEfbjVECkmEwYljf_Iai1e65Jg33JcofxK4M2ETnfmVByJFIJcvZk4ALhKnFsPE9OdDI3boNpWcOskGM3TnW4roHU62iaIdh0lo6S4bfaVmBSu0lkFij8Z-SaeD2HAkZ_SdQ=w1632-h979-no

Kirjoitettu

Minulla on koppaan koneistettu ketjulle ura, jos kopassa riittää vara. Saattaa olla helpoin ostaa valmis.

Kirjoitettu

Halvin valmis, mitä löysin Summitilta, olis Milodonin koppa 149$. Posteineen ,veroineen ja tulleineen ei varmaan 200€ riitä, joten kokeilin hitsailla tuon. Rälläkällä putsaillin kemialliset metallit pois, ja vaihdoin alulangan miggiin. Mä oon tolla mun Bilteman halpis migillä hitsannu meille alumiiniset aidanportit, joten uskalsin lähteä totakin koittaan. Kaasuna mulla on Argon ja sillä mä hitsaan kaikki, niin ei tarvi pullon kanssa pelata.

 

ELpWb74dzHS4EaiXDESruOM9K1lB6IiSIOo2oo_8i0WmQZ6wuG7zDajxRCPxbyshXWSM46TFhL4Ct5roY0ReBpSNq55vdxzTRsbrmYJ7GLcjZkq0JvCc9Ac1w1w8gZ_cVizyaWVwBenLMidMCFqfzFQ1Iwdx1F_sFIMPWAm2czAL6DoGbHXIvwaa7SQfOBB8Wyh-MTbQg4g5_tmXUhA06PJpT2DT_Z9OHOLQxLRD1Kkx277-R1YbbXLgr3dhQWtjFFuVFJeTYO7pPL8WKxxHx_-8l0jkbO7C-6G8lbpqt6RQCwx3_kBnYmxvKBu5yNwGiK-ZIQantJfNw-jBS6NvhZ-iHDGKvO4ncqGGTogGcgaWRMzOMMaDW9v55u1x-Y6p0z0PXmog1Lnfxz32CXw0ZRJ2tS3oBRlM4ez1ZozGlIyZVfbPrsJqmepVGeZjk3IoovXv3uFg2gNOpCXfLlohlx3egtnkgJXhxwqsd26Fywqi8WnfwUPWZio9v1Pfs8qNUEUkct47DUg1dVX17SlZE6OaC3MMd6T5RwGkH4ihwwYFJwO9ql8DG24aPuc0BUHGKTo9Xg-oUmUIjjqvxSaaF8Ii61DheC4=w1380-h828-no

 

Hitsasin varmuuden vuoksi molemmin puolin, jotta olisi mahdollisimman tiivis.

9iN-OAKbbgTCwDDPkP9zJ2jn1DxKxWTcHJ5GBrudlK-mv5bE6bUnm5Z80g-KHB5Tvkuh9pi1_k0eLvfxJj11u2CyNd05os3DJIfs3XH7e2CPITaWsLSNutIHHEIFPNH-l0BL81Eb8ETQ2JN_4SyCPUSMxL6zgMrfVh_cpJqJXS27PnaUQa3_QcapR1dkdVsmJcrEHRJ-W7eXvKPutHaiajEsqnJSfbaFLhwTj8qwf5a9bX7IvodW--qTHD8qGn1lX87rFy4mLi069WMlmagmaGP2YOvfAvYAb1pMQbpbn4u76BYOcfn1SLbst5g9wIyQPRAVI9U9Ju5di2-LfiZ6bxTkfP1FP0Np_pD0949ZiHEfXb3be5q-oSLd2vcKBq7e7H9nvbnCcln7983RKDW8V7MU8t80G5CUft4Vvibd-rvsiru6q5g3mxPSnziG4IeuxsofYZcgASDfA539jwLxK1NDcINtENDiEL-osE8XPkKLOIMIkzIfJeUy3am7baKACLq8Zsu44WWZYjL8s6RknjrnzNv-y5bBqpKA5MHYp1XuTjzPF5TpDssMGdr_pK77wtmGC5o2po-Kgy5HualJu2YT_ML8c-0=w1380-h828-no

 

Sitten uitin reilusti maalia päälle, jotta sais mahdolliset pienet huokoset tukkoon

gWn4Qfu0kPsIYrD3rxOn9zZpEi0hduGsQMyNAY0MVrPJx8ztGmYXAXO4UpFjN_rSZkvRpa5RqT-9o-Kl3_vp05JCp5MS_F9hlKl9JbJMwRx3ke8aUIG7ghiWPQBIRD33uATkGvs_VrNOoL3SKSpTQm1D3MWFmcPzqgS5IksCGgP1kyq7jj8-DRan5SJ4ohTl1N3ob4fwb4jb6uKnvHZXUvb0RSJQxYx2g3sTrPEUHGTu9EB6FWdPF5FDEzFI1PRZa2NJBneu6DJ9TaEQ85YEsxIE5m1CFhQsG8Ah_P5Ua1YY6RZvSnoNBFapdbsPFqrjk059QZfI2RbZQwK4xAEEUqWVPCBSQ8RkW486Vfm8YBpWWEZeX5ta9vihoyfgmfpHuoT3_x1fyJx-MCl1uWx-1tvHO-e77YNac-shtNOwWllESSBlsVVbE-3qYE8vUIqciD9i4IMHWNVfYP9tzihVDOim8J8IVF6KBq3_dT8T5440vfjTG6GafnPv2WzMYL5BZMkup8T28DCi4ROQuaXnj8rEYZpptVCpqEDxajsBfI2e9TPQ2ElMEYw9lJVAGBcEUhfgfVCIJnVJHxw3FDcYgqV57rzOk3M=w1380-h828-no

 

Pikkaisen se veteli hitsatessa banaanille, mutta ruuvit veti sen melko iisisti lohkoon kiinni, joten en lähtenyt oikomaan sitä lämmön kanssa. Takaisin asentaminen ilman öljypohjan irroitusta, tuon 1-osaisen öp tiivisteen kanssa oli pikkasen kinkkinen, muttei mikään tekemätön paikka.

5yxYS29r7d1NFPFmCT2sURHd70bfTzUOcnUFy7YgzO_Uac9Oq7NMoT4I1CyKphYwe_27iDJ5qviPeKxDloH8VsKUNEYZXO-MCCgukFcqDs3qtLlw87652emFabBlNOJpX2whuOZkJk6HeC5TCLlyLfCaJGr1mUhOnfOdYaOzXCyEenhZUjievQcKPJi7ZA5kq2wMpV2-LF4ssfELSQE1RFlHFPxgjFbrZ1ov1yw8gd9gJUUOcYOh0YTmMrwJrJSYfNnQylaXkPBKYZi6VI4zMQPdQ651iSyNyWb4vcr9Hu3xZbKZkqevuaCnMQNR6z_GAh5sgxdn8aN9wSknIu6evFnE_kjrLggQZ8QM9aBylPXvgapPSqHj5csC7P6w4MyeYHy78tFKMgN-Pnt4K4_0ug3m8VjA2QdZlHNQZiY9abeMGMTuXgdXtwIsIwk8SwSYgvZ43pshyHvQ-mogO7iysFBUMkNF8GE4UQuhnBxQOsnRlXAQ1r8X91QBuV3GYWtRGG0-j5hqjtNtGDLq8P3sV42a73WbMVpQdClparrolDQX5GWUc0_XMW4k91cujcnt-d9hcJPDcbMYN9ri0APU32389Cc4NQA=w497-h828-no

 

Pari kertaa pata kunnolla kuumaks, niin varmaan oikenee pikkasen siinäkin  ;D

Kirjoitettu

Kasasin koneen loppuun ja panin käyntiin. Ei mitään isompia vuotoja missään. Täytyy vanhoja sotkuja vielä paremmin pestä pois niin näkee että tuleeko vielä jostain.

 

Myös cambereita vähän mittailin ja niiden säätöä suunnittelin.

ZuI0lUslg88Z29V4knxYWOdBCLlpQuyMihc1WnI5rR-UBb2pfyRnTB0yxsy-uEwTO51Sg_S57MjslZFaIHj3G9VcjmfEjAyAj__383dLko4ODTzwopngcjwleq3W3NWK9Bxj6s_5-pf1mPtjJEbxC9iOshyb_HqGlBylQ9NlobeSKpghU1I9eBLUvSBVA1e1YprwvHqPv7yzhfY8vHJz4j7tqJyIOoajoVu39uGw-A1sUOmP0_hnemVfq1LHLJvpdXWRmb81DOu65jvgz9Fa76CcSxdQJwutNC9KUvFZU-k4JSv6h3znZLW_qUcSaKFOZLGFvq6NHJ4elObsc-2qS9MxC_x0YYuab_H54LDFf7eE5P29X31vL2cBZ2C2IeFXELr5YbS-yuD4q3xdOkT4vM4CgnY8iPxEitS-BYxVRjO-VeR54u9CSVmgJ6zUAXWk0DkQpP18JMOGDhV9SrF8sGVU3GtOE6zzi1ZHrkiDavFVN0FFK86HjZz8b5McDwA_asrATKUCyi9aRRTVbuVv1qYKNPQXjlgMOdfgRDaEzYOZaC6zYWmloc7eGvmQSbWGztkDHYtV6c_qq2I_qxz4ffTnc2WZLD4=w1512-h907-no

 

Vähän täytyy lyödä pakosarjoja lyttyyn ja vaihtaa pultit pidempiin, että mahtuu enemmän simmiä väliin. n.2-3 astetta olis varmaan alkuun sopivasti, eikä vaadi isompia modeja.

  • 2 months later...
Kirjoitettu

Camarolla on tullut kesän mittaan muutama tankillinen ajettua. Hyvin on pelittänyt. Nyt otin pitkästä aikaa työkalut käteen ja tein sitä camberia lisää, jos vaikka menis vielä tänä kesänä Ahvenistolla pyörähtään.

 

Pakosarjat länään, notta mahtuu enemmän simmiä väliin.

wzi7u91mFBTZ_Mobtpx3cmY33AwSs6RglqnAxmmCueK1jyZ7vQBVjO2UK_4NXvBXpslVt3C5NrfOAtUelqNRhZCww6HnCPxAH4lAz-xYuZLKi2yshe2QUZAdAzbihFLgXrFVvtx2yeUmz0TctQeIjwPeCp-Z1s7Dgw_yYUKNJLLP7yQU684yd0CwDyJdwREvTcfp4js9rdRv8ZFyivGg3mu17oPBL8sw7nfdbl0g7M_15d-fzNzUfmS2N0uhhsNsm8Z5NVizsrnX3scs1w1nJlMrDGGaxan2_tE6RVouqawGzkjTdDMKRARJaDSomihDlPY0zefzYKIiBuKpxltxgKNCD_zh70A4OegFppVqRcIZjJNkPBIEL8JsRcEYERQlW-4IzbZEt1AupTw1x7bCwhhc5Dakq8eHXa4ll6y4JioPA7nrZZ9M20vD6wcyC3SHWap2VvvQ2ON7m5B-UqAtSjYAJYNrxNLWE4pje9uoTkPQbU2bBUqCb-5gD_EzsqS28XpM29fb_FhpR2PWxFkhs6qMUzyRccWr_hEm7BJU6KEvgAFXX6aK2akGUpnk0QOSMp6hKNmbzGhIDv3zxeV8_tI3B438gfk=w1592-h955-no

 

Z4HL_rJ78b_cGJQTbyi5Bl0vn0Lc6ufRWK2AwFw4CYrV5DjN4NmwYNLAJHTs49Dg0rzLAs2YyV4mws4olf1OtukoJcK12CYRObuJk78qkDiD__wQqxxa0XvRIdUwutJD1OFqEqlBZwcnaWrHIhg4vIB34VSVjHY8MncHPKg-6t5JWYIv_3h_rENtvNP4hp6bQnNKPW9SgsNqjdsxy0vkn3ZhySzp2sktgPMHrGXs6McDWtbL8D6sL8pevX5O4Z1tY-MtMDN-3klbwlDxSnMNTjUnwPTwHG4dM2gZhIby1PQB9pUi-4KgmEhH6CEbhItld7ZHHwpx5aSG5YaYYFlknHTHdLUIYN8Gig0DTOg0yG5BbWSKxJ3l3R_uHQtzrf0NlE7t8RouDYmCO1nqVN0j8IDz-nLGUekGf_LfHEPPZPQjXh3MkybkwDRxSDX3XiewReBHe8EKn1FwkC0gDtQfWo80_4VRTwZkBGIslRn9p9uz3_dHZ6NOnTMYecVqo7olgFmXC-fdLYQknYkdjt_Lahgj2agRth-sdNdQ543LAYKSNG4ofj3cZWclLmkddN4KGsX5QLz23lhlfzDqJIQE4io6t_6K_bA=w1592-h955-no

 

Helposti liikuteltava luotilankateline

unpQonOd0cXgZr-ZlL7Yma0ny0ktNzFDrvRXkKlUF8G1q3SB6tyGGI4O_lOCvCJ4LjDeLkeHlktoD-F1HeNsxHXGuQgaiU9cylOAbNipIh7KZ2Tuc_rORunL6Uea3OMVVyBWgNpOdchiYwQYpnFkY2LqyE9JbPq-zV2f54hFV4GJ-1zUdoFxzFMe2HcMsfvIS2nCjBjxSyVEOylcoXjD2V__Hp_-fPFwJVpJUB2hYRR7qNGuI26upiKuxWhTBBhIP6LCrkqiDKvCB31CF74fLDCpTUL_kGWXZgOb9jPqdPO8ve2bhV8ZhTCllXXkVs8GIRIRlFWrC0I4RT4f8bIyRIZISWrzJ21YeM5b3U1a7jDNvi9HoNynAbKSgirK5garIbmK4YlubMJB7WDahSTMlpdqgfOWzZDqd_N_7Ftfz4ibG1yrSt_wjeYmo9yeF3pHXvB61pWmbjcY5EErRIVSXbkSjRdA7aBZSR0m5R1dei65pejjoibEo33DWE0pgb959FyKfkxG4GkZ3-WwLMjrBqSSdgD_RA9Ca977Co0XPi2cex8iwziM6ItJKnvRIlZX4ylegD1vfDumCz_bZfxuttB1kjJ6Rzc=w1592-h955-no

 

Noin 4 astetta per puoli tuli camberia, joka on maksimi mitä toiselle puolelle saa. Jos vallan innostuis ratatouhuista, niin tuosta voisi vielä kokeilla vähän uhrata camberia, jotta saisi lisää casteria. Sekuntikello ja kumin kylki kertoisi sitten sen missä menee se sweet spot.

pSN2i0Wflt0qMTyHLU9X2kPkdz6mpNyDfc2IwjTh8lPZYpk9MIGDgUnRwrHp19RXyaufZnsD6VTdhCbxKWmz9sIiSS7Bqjz5LZSaOxrwZuIxUdj-MoGvany6_0wiRrNGQ8AH_7TxgWIDIbrUXvU4JZsg7_9In4HZ0Ac5Ta1t7DFJNCpnhhFarm_IkBog3PJbvMjknovrSiVBsCpS_eFmJ5q0H0Xr2niiO1OYoV31fqfwX2r9UDx52FyME090KLsThH2lU-sRvxcgdimmiYRa26Z0-L3UeWT6IsCbDOJk3uqFl4TrvPqJDmAZyqs3JhZPHFLWX64eR2cGUAj2EpWGTzufB3E3S32lbCvdT928BGHts3LbLVIdgk4z__XjWyO-_mHgelg0P3Yua7jT62-86iFfpSeyu9RslHngUJRlDMN3BdNS6CZmeKKHYavzkr02vZDHHx6b4sNe43ZaeSg68hjewLOiMMIbQ_3w3Vp8kLCSpGEbaGGLQLQhfppuNigWqQRU_xRrzWvwgfCYzoTpeEwGv9vWx_GNF46G0yKLrdtwm0Plx-VgmlPCi1YeHjNrdga-WDwHSm1744Nej-2-AY3r4XeepSY=w1592-h955-no

 

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tuli käytyä Vesivehmaalla kadunmiehen kiihtyämispäivillä. Muutama tänne foorumille kirjoittelevakin tuli nähtyä livenä, mukava tapahtuma kaikenkaikkiaan. Kaikki varmaan tietää jo miten sitten loppujen lopuksi kävi, mutta yhden lähdön kerkesin minäkin ennen sitä ottamaan. Toivottavasti kuskit on OK, kerkesin siinä toisen kanssa turisemaankin, oli innoissaan uudesta imusarjasta.  :(

 

Lähtö sinänsä meni ihan pieleen, pikkuisen värisokeana odottelin, että sen vihreän valon alle syttyisi vielä yksi valo. Sitten liikkeelle kauheella sutimisella ja 3 vaihteella sitten vihdoin pidoille, sitten nelonen tupaan ja ihmettelemään missäs se maali on. Vaikka olin tiirannut muutaman lähdön edeltä ajavilta, ei se vauhdissa kabiiniin kovin selkeä ollut. 60 jalkaa kesti 2,63s taivaltaa ja ET 13,93 ei mikään huima ole :D Loppunopeus oli kuitenkin ihan ok 173km/h joka oli 4 vaihteella rajoittajassa. Jos vielä lähtee aikaa parantaan, niin vähän korkeammat kiihtyämiseen tarkoitetut renkaat alle ja tarvittaessa rajoittajaa vähän ylemmäksi.

 

 

Toiseen lähtöön laitoin siivenkin takaisin kiinni, kun totesin ettei noilla katurenkailla mitään kunnon aikaa pääse koittamaan, mutta ajot loppui kun line upissa oli edessä enään 3 autoa ennen meikäläistä.

 

n-rie3cxugfSMERTS08jPBiSLLPS5e8DDGw8J4eL2rUQAtrjYEDg17l0iuEPNxWNy9qTMFZWRl6iLLEkliZGYH83BKNVUFhh0D2ed8swNp1scbXPTuoRjjDb3alfnVz8TsTCNUoi7bPHmTshEFTWbB4CwjVHHC7154W5Gpktw2Sl0bdHTyIQtjIN1SAstKZYLkwdFyBYznhEQ_HFeWgvSVtBcOj2YcE32ozojp0TgNEDGs6Sryvw16ucVS6IpMn1W58OEQx9zAw00IMC50K8TP3hAk9I4oC_ylMOn9M06oneL7fXuxDvqXw0Lq4nX0-AyGDz823HgvLnC1tnMGmc7ygn5yxTWM7Wl66pE4I_R__ABsUgFtoAVw3Er0IWHcsWfXmoJEfEzh2Kxafi_rU1MRbaCDEHakEBWhbcfh8D-hjX9ZjidvPHXOsq5iy1MOp7xCKxXJF7KWqa8aWzEu9hkVPtGN7LRbRgLqRwI_yIiykdjWRC74-Ow_lE_Z4u0Agb15i54drd1ZFP1lPkGGINU7rdFKALIdl5e10ml7kXdFIWzpPr60UYzSnLTVo1RORYp-VhPKcC7hI0odfU5sBEdkkARLJGjX4=w1302-h781-no

 

Mopoilijan kuva ekasta lähdöstä:

 

http://kuvia.1g.fi/kuvat/2016/FHRA/V8%26Gti+Vesivehmaa+20.8.16/MOP_3320.jpg?img=img2048

Kirjoitettu

Tuli käytyä Vesivehmaalla kadunmiehen kiihtyämispäivillä. Muutama tänne foorumille kirjoittelevakin tuli nähtyä livenä, mukava tapahtuma kaikenkaikkiaan. Kaikki varmaan tietää jo miten sitten loppujen lopuksi kävi, mutta yhden lähdön kerkesin minäkin ennen sitä ottamaan. Toivottavasti kuskit on OK, kerkesin siinä toisen kanssa turisemaankin, oli innoissaan uudesta imusarjasta.  :(

 

Lähtö sinänsä meni ihan pieleen, pikkuisen värisokeana odottelin, että sen vihreän valon alle syttyisi vielä yksi valo. Sitten liikkeelle kauheella sutimisella ja 3 vaihteella sitten vihdoin pidoille, sitten nelonen tupaan ja ihmettelemään missäs se maali on. Vaikka olin tiirannut muutaman lähdön edeltä ajavilta, ei se vauhdissa kabiiniin kovin selkeä ollut. 60 jalkaa kesti 2,63s taivaltaa ja ET 13,93 ei mikään huima ole :D Loppunopeus oli kuitenkin ihan ok 173km/h joka oli 4 vaihteella rajoittajassa. Jos vielä lähtee aikaa parantaan, niin vähän korkeammat kiihtyämiseen tarkoitetut renkaat alle ja tarvittaessa rajoittajaa vähän ylemmäksi.

 

 

Toiseen lähtöön laitoin siivenkin takaisin kiinni, kun totesin ettei noilla katurenkailla mitään kunnon aikaa pääse koittamaan, mutta ajot loppui kun line upissa oli edessä enään 3 autoa ennen meikäläistä.

 

n-rie3cxugfSMERTS08jPBiSLLPS5e8DDGw8J4eL2rUQAtrjYEDg17l0iuEPNxWNy9qTMFZWRl6iLLEkliZGYH83BKNVUFhh0D2ed8swNp1scbXPTuoRjjDb3alfnVz8TsTCNUoi7bPHmTshEFTWbB4CwjVHHC7154W5Gpktw2Sl0bdHTyIQtjIN1SAstKZYLkwdFyBYznhEQ_HFeWgvSVtBcOj2YcE32ozojp0TgNEDGs6Sryvw16ucVS6IpMn1W58OEQx9zAw00IMC50K8TP3hAk9I4oC_ylMOn9M06oneL7fXuxDvqXw0Lq4nX0-AyGDz823HgvLnC1tnMGmc7ygn5yxTWM7Wl66pE4I_R__ABsUgFtoAVw3Er0IWHcsWfXmoJEfEzh2Kxafi_rU1MRbaCDEHakEBWhbcfh8D-hjX9ZjidvPHXOsq5iy1MOp7xCKxXJF7KWqa8aWzEu9hkVPtGN7LRbRgLqRwI_yIiykdjWRC74-Ow_lE_Z4u0Agb15i54drd1ZFP1lPkGGINU7rdFKALIdl5e10ml7kXdFIWzpPr60UYzSnLTVo1RORYp-VhPKcC7hI0odfU5sBEdkkARLJGjX4=w1302-h781-no

 

Mopoilijan kuva ekasta lähdöstä:

 

http://kuvia.1g.fi/kuvat/2016/FHRA/V8%26Gti+Vesivehmaa+20.8.16/MOP_3320.jpg?img=img2048

sä varmaan juttelit just gemsun kanssa, oliko sulla alhaiset paineet renkaissa kun

pumppasit niitä  niin kiivaasti,

Kirjoitettu

sä varmaan juttelit just gemsun kanssa, oliko sulla alhaiset paineet renkaissa kun

pumppasit niitä  niin kiivaasti,

 

Joo, juttelin. Onko miehen kunnosta tarkempaa tietoa? Toivottavasti ei mitään vakavaa  :-\

 

Mä kyselin siinä line upissa joltain kellä oli samankokoiset takanakit samassa kopassa, niin sanoi ajavansa 1bar paineilla. Pudotin ekaan vetoon 1,25bariin ja sit line upissa tokaan vetoon 1 bariin, mutta se jäi sit vetämättä. Siitä sitten käsipelillä takaisin 2 bariin. Tuli hiki  :o

Kirjoitettu

Joo, juttelin. Onko miehen kunnosta tarkempaa tietoa? Toivottavasti ei mitään vakavaa  :-\

 

Mä kyselin siinä line upissa joltain kellä oli samankokoiset takanakit samassa kopassa, niin sanoi ajavansa 1bar paineilla. Pudotin ekaan vetoon 1,25bariin ja sit line upissa tokaan vetoon 1 bariin, mutta se jäi sit vetämättä. Siitä sitten käsipelillä takaisin 2 bariin. Tuli hiki  :o

enpä tiedä miten vakavaa mutta sairaalassa on edelleen,

noista paineista, laskin myös 1 baariin ja ajoin sitten niillä kotiin asti,

painehan kasvaa kun kummi lämpenee,  ei kai se hyvä ole mutta,,,

Kirjoitettu

Viikonloppuna näpertelin etupäähänkin jonkinnäköistä ilmanohjainta. Tiedä sitten onko tuolla mitään käyännön merkitystä. Jos se ohjaa edes hieman lisää ilmaa syylärin läpi ja samalla estää hieman ilmaa pääsemästä auton alle, niin silloinhan se toimii juuri niinkuin ajattelin. Täytyisi vaan päästä radalle testaamaan. Alkaa vaan melupäivät Ahvenistolla loppua kesken tän ajokauden osalta.

 

CnlJE4B2eICGNX7hO5C6a7u5pMrGv2o89ZfRBL696Sd-oEmspEJiGpKV-WDRH7TCQ6ZLpy5UgOit_1I8BOWduVdgkmfuaZBeHZ8myIZ0UFunZXKmQvNuGtEIyJKh9_tdHm2jltMqfMyJibXmmSirY7X-uJl3Ey-VBlYGy4dn48plzXgr7oNyxtbr8-cS-a27G_DCA9pGrazznGy2WRFAZZolU9aKTvsi4QTsIc574Z81hFA9zYFhQLGgK1bbJao5o9_A1r_pNtjgfLUX0DSEOTMdSCvYIv0cHMmqzV8uMwCp522-Gkz4kZCxkanqJIqFkTr7TOjhLdnEb1FO5G1M0sIpsaOOFjcYoOhmvvCeF56Iwgsr2Gd0EG9Nxjlb_0lgcG6C-mi9COQzeC0Owgbi1a3cFWKWrpZeNHEiE97nlJNZ8sRQw1aAy3olTUD_Kty0NfSx1voNAmXdOGZ_3FieimdSeOVh99xD40YATeu73rjjFJm0sVQNs-edqMqCuiBhzLs_-SZmNfG417Al6G5WLgMsPJ10_54YSlCFgGQXeFRzcxTBLdGaRFoXDJuSwbL6PD9rNwiZGRjDMePuRE-NU3wIyiRby55TpwqI6chE2gKg8PRk=w800-h450-no

 

TdNezq9ePlm35fpAqaswO9liokkALR7t-0EwyDwWhtwwMOy6ZaFYTP7r4-qpptIT-p0r1Q0VCnOai-wKcuVkjQdwGpZmNWHVpVtp_jKJx2L8JpV_dTJuiuaxIT5xzptM08J7bLCp88x2g2-12eUTZ4dQWM_6KpIH_lF-rlpsuQm63-1yK9jRMmaz5vXWKzL-h3OjoxSjgrm9ihNW7VmB3OYxS0i9SbSJgNzUud6muIJtFT3j1Yw6HTtUpin9YBOCO_ejIrqyeai-05UxQcLLBNy9894QXj-YJT9JjxQkpHXzqbiJCzn6E5i6MuKjE4__lstO2ivGNPmokVIRNG6-ASzRc7dv4ZZihj978AYcdp6sCnH06aV5AygbWKtygp8dLxGhfAsrOeKLVVAv-At072XjEcP12ij0k4Pfs2FVhSB24U_vghFxzx9Ts2wpoXdmpKyv5pSNgZ6xLk8wth5C_labkvEj9JIiwmmi89OuWSoECR2U7pfkJU9Lziw5ki8OFKP6nXKavzHS5h4frx97JkCOykce2Zmxk8ACq6jC7LdKM3AjN_g77NUo0sA16MUHtYz1m6MXz6PNC8xQg6ZmF3xq-Dx3N2Wa4z8mNkdFWMhJ5Ne0=w800-h450-no

 

Lopuksi tein vielä noi päätylevyt, mitkä olis voinu taivuttaa samasta palasta, kun ois vähän etukäteen suunnitellu, mutta toisaalta hyvä, että on pultattavat, niin voi niittenkin vaikutusta testata. Spoilerin kulma on helppo säätää, takapää on kallistuksen vakaajassa kiinni ja etupäässä on reikäkulmarauta, niin säätö tapahtuu vaan nostamalla reijästä toiseen. Nurkat on tuettu yläviistoihin pantanauhoilla, niin nekin on helppo säätää mukana.

Kirjoitettu

Joo, juttelin. Onko miehen kunnosta tarkempaa tietoa? Toivottavasti ei mitään vakavaa  :-\

 

Mä kyselin siinä line upissa joltain kellä oli samankokoiset takanakit samassa kopassa, niin sanoi ajavansa 1bar paineilla. Pudotin ekaan vetoon 1,25bariin ja sit line upissa tokaan vetoon 1 bariin, mutta se jäi sit vetämättä. Siitä sitten käsipelillä takaisin 2 bariin. Tuli hiki  :o

Nyt kotona ja auto lunastukseen kroppa kipeä mutta muuten ok  m/ Kiits kysymästä  :)
Kirjoitettu

On härski tuo pecu_83:n Camaro.

 

Nyt kotona ja auto lunastukseen kroppa kipeä mutta muuten ok  m/ Kiits kysymästä  :)

 

Noh, nyt kun mies säilyi hengissä niin kiinnostaa vähän tuo autokin ;D Elikäs esim. sopiiko kysyä että korvaako vakuutus sulle tästä? Siistihän se peli kaikin puolin kyllä oli. Luukkulampullista tilalle vaan...  ;D

Kirjoitettu

On härski tuo pecu_83:n Camaro.

 

Noh, nyt kun mies säilyi hengissä niin kiinnostaa vähän tuo autokin ;D Elikäs esim. sopiiko kysyä että korvaako vakuutus sulle tästä? Siistihän se peli kaikin puolin kyllä oli. Luukkulampullista tilalle vaan...  ;D

korvaa  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...