Jump to content

Chevrolet Camaro -75 454 + T-56


Recommended Posts

Posted

Noi tuplavanteet on kyllä rock \m/ \m/ ;D

juu on m/
Posted

Menemisen ja tekemisen meininki m/ m/

  • 2 weeks later...
Posted

Täällä on ruuvattu jo slicksit alle ja kunnon cuppi-siiven tekeminen aloitettu.

 

Tarkkuustyövälineet rullamitta, tussi ja akkuporakone  ;)

height=360 width=640https://lh3.googleusercontent.com/QdIFc3V34taimybd2c8Qw1D9B2RFlyz6jfamgYSgrkzgVOMDULKjLI1h8yDSibYRq-1ZmTYc2LbjciUjQhzHuUfSSSfqp0KtUNFw5x7VN0z95ooTYfrrhQa7YO1k5XZHwbyKwNs5FtMb89hikvweGafLLQYltT1MoyLgF8TZYFNjw0QKlFXgoh4fb1Ur6Dpqx-bmlUltdGDTaa8_Dr2dwZgNX12WMxeVlu_cByL0hTwjmJ4Sztlt-_9YHL6i_o0r8Fuw3Tkdr3i_eoH4vJ4Evw0RPumMD0riQklYTbswd0jDkNiTt_sp0c_wgfUfzAMCr6nkqy9u7JKEkdyYYKne0X2FGSB5AA3sBcKa-kVWbmnwZm122C_8mvn79ih-n35rhSWzC6MxNK0ZdlPJ33xqG8f2ffrwf1ywbisnl_mgXqPxL-xz2jeJ6BIxm4d0wAEn9PhFeL_F0LTQiEELolew0QHpztYT7QlxY4hu7zAvBnTZ9d0t9z7OhB0m0n_fYBvNttlMR9OWf0Dwv6h-UQ4JvDhG1XCFJkVZEjBnmQ8LDg-PYaIl5ttJI0eXsXwza2CnWmHy=w1072-h643-no[/img]

 

Säätövaraa

height=360 width=640https://lh3.googleusercontent.com/nHl8VwExPwRtxCdNH1m8hKB8H0oro65PD1Jx8Aajet6fgZM3xtK9TZC14W_uG5x84VeiAg4u1v-gfafbT5rx0aQnScFn6h-fXKVbkDSwMjILCzS3bMWAzm_0U9arT_y56o_KQDhNgW17hilMnctyBJ-Xd6iwjjazzgSES9SKTvIBmvAeDIgM85qNqNWpeQbp3sXYMsUl2zu5sznNJyEkWT0I0hjko8t4-WokCWVagAG6_Gp9hHJSVGi0PW6ulfVMT1aPUDa08gqCNhMstuzdpwXO5MeTU8AKxKQIt1YzrO5XcLjHAG4QipJ2CHkjifYbagu0TVBG42DN8QbvwUlFS7FOaumRrWCaVSnwIy9Dmiw5Tyhp2owtlM6DI-9u5dzpoYavgDr-v8eRtqfEp5LfX8WBASr9Bz2fUHpkYoWy-2V0gmPmANf5rP2jirblLXd456XPnWVVfj2K_eBClUisybZABqUbba_ye-PjG30nyeogv6J8Gq1FezlwTle02cs1AJQsEKf2ZCJoVFt3ni8zqcpYEpQ0EyScbPl-7QZ6puM6HuqCUOb74E61xubCrcluPvDd=w1072-h643-no[/img]

 

En ole vielä varma laitanko nuo päätypalat kumminpäin

height=360 width=640https://lh3.googleusercontent.com/8_T78z4RbOy20jbOC3h68pEG_0bsDBK822etTwSFGeu9iqb5kPnOWi19BeM_O1DgR0humBh3EAF8nE9ytWx_JlBJHjqA6Zv-TQg0NpjteNJ5pF8HmS2l76Zp0-pp8DZxhwTo0m4rpXFA64ETzLesJ2mId1HVfgZmz5Khj_luite1A769x58zz5AkuQX6_VXQygcZ3f-woU0M-0AnaL-DCcXnOaCTuFtyUBi-ccC5oWsWd2QUD8OgL81KFkdyLQIw2_i383dc03wc4iY-ZRwKzeawystXLSLvckvNunpfriS-sy7DkpnDW9W83mR-bmhdQV41TgbHyFzbqvg_cLOj5Va1UDYeptgpJEWbmfDYbeOQVCZg62M9QIRMVr0dMNcdbgL-P3GH4Ak2mXctHJXuQrrBsPnJnNk0p6-5yeeZB1lmznq-Lp1O2RviS9jr0zcL2buBwzZm-4JKZ8o8t94Qp6mfKA4tY2atwWc5drqfQ7jZ8CosLBTF5JwaQDa5jbkjW4CtnzoibTGFryFkGTQ26W2xgtgS5MO8vCVIWTnNQ97R7-Bj09xc4_pb_X4_ClvbzhJ_=w1072-h643-no[/img]

 

height=360 width=640https://lh3.googleusercontent.com/IDsM81KmyB0LNaEccpvgcM0lobX_sRD4PcV_LZManG3vNffqNw3uBoTArmAFpsX4DLIvF3a59E383IiTEXr61DqZqf5c4_1tu9zU6jdcitFIXK0tgRQZjNh_8FrQhc0g_F4Dd4VzmnR-YhSRvisCc5mIy0mMWXM09fqhZsBMuYhAcg4mgM_9_rR4e2F4JEiQXFk1f7rU7ls64Us-kPbiW43YDSAGMZc6p2RC_UN525Cx3NXl5L3nlTQViHNAVxxXMm3SfW5s38CAd4g8wGFr4_Mo_-sovFyZhc6XShLkOC3E8wr83sPtpOc71PFxNRFVzSRF93pgfm23JTvMZWEnIvM5mT8zwOdJjAxhIB_VYlVDu7ty9V5AT97wsxYQc7sJH-ml6cBYtpTve80lMDUSJJ6ehnE59LrrANLYZ_YwlnngPQFdG_ubyrGXuyQqCGbdaSHn8rxuwrLi4-mvzD3kX5HB4RXTY9dYpkp-ZmIGpiz9OxJ_G855RoWxp4mU2mqNIFQhurmVJLJBocdxCBRRfOqm2noLRapacMlzHSRuHEIKKqj7nG4gz6QtKn0MLF7yV4yN=w1072-h643-no[/img]

Posted

nyt on komee \m/ ei pitäs paino hävitä vetäviltä

Posted

Tallitunnit on jääny aika vähiin jääsession jälkeen. Sen verran kävin tallin puolella, että tein jenkatangosta ristituet spoilerille. Nyt on jämäkkä eikä tulju.

 

WJAEqeRNedPCsSD-X_rCdH-QdkNkWWOm7DGKBwLrpWjFS_XwcvIrxLcke2JCjrdHH2MOLgveiLZ0S2umnxmG0KmMPkXW01uTbTILnLQBpF8OrxgK4O-y3n4yu6ljT-_Jx1E1WHXPX5cQ2J7v4F-oKe8mkyVlvTGB7hXpTc_wFvY-YLH8zR3BmQSEOGref3GtjEouu7Ze3YxbKyAqeKltZd_eU6UMMtpb1pQ1Lzo-frUKcED1JV7Xopyj58m0iWCTHPQwR4yFfVrzRBv1ZjCV2HKIz0bAYxVuz9VeiwrBZNtttU3KIP61ykVYQpwSdsFWv1z4Zv4m6x6WCDOIs8eJv1GhhIS4DgUOJB9EY2CrN-rHxz8piNyXOSJRTp-214moMaPRq01Lx5mvGquzWP7VN1N1LlqopEp7sJKc5CB4r6XfpgNQypWHgPaR_dOyTTCFxHI8Ig3AFwU5JRj7ZI51GRRm9UdlGbG8-uKB6_o0cALmZwYC_kdPLweBOpoFceKIktWQ0tuSdPm5tUUnmwSNPCML-WMJ4uJFN1CPRWYsTXYoyTusR4be_D7gAz9B5CtCfAEt=w1592-h955-no

 

Tietokoneella olen puuhannut sen verran, että heittelin vanhat kuvat uudestaan nettiin ja linkitin ne tuonne alkusivuille uudestaan.

  • 3 weeks later...
Posted

Pikkasen käyny tallin puolella tuskailemassa. Ohjaustehostimen pumppu vuoti ekan ajon jälkeen reilusti, joten vaihdoin sen. Ostin käytetyn ehjän, mutta pikkasen vanhemman pumpun. Päällepäin näyttää ihan samalta, mutta vähän kaikki onkin erilailla. Kiinnityksissä eri kierteet, pumppu pikkaisen eri asennossa ja paineletkulle erilainen lähtö. Letkussa olevan putken pään muokkasin o-rengas tiivistyksestä juntturi malliseen rälläkällä ja porakoneella, saas nähdä pitääkö. Hihnapyörän vaihto oli ihan oma lukunsa. Vanhasta ei irronnut, ei edes lämmöllä ja oikealla työkalulla (eikä väärillä). Kaulus vain repesi irti, joten uusi hihnapyörä oli ostettava raikkaaseen suomi-hintaan...

 

Nyt pumppu on testikäyttöä vaille valmis ja aloin ilmaamaan takajarruja. En aiemmin tiennyt amerikkalaisten letkurikkoventtiilistä kun edellisen kerran yritin ilmata takajarruja. Ihmettelin vain kun en saanut takapäähän tulemaan kunnolla nestettä, en edes sen vertaa, että palat tulisivat levyyn kiinni. Kuitenkin vanhoilla satuloilla, myös takajarrut sain ilmattua ja jarruttamaan, mutta ne jäivät vain tosi kovaa laahaamaan päälle. Siispä yritin irroittaa letkurikon varoitusvalon katkaisijaa, jotta saisin venttiilin "nollattua", mutta sehän olikin muovia ja katkesi sisään. Yritin kaivaa jämät pois tuloksetta. Sitten ajattelin irroittaa koko hässäkän työpöydälle korjaamista varten, mutta jarruputket eivät halunneet lähteä nätisti irti. Koska putket ovat ehjiä ja paineensäätöhässäkkä muuten ehjä, päätin jättää sen paikoilleen, kunhan vain saisin takajarrut muuten ilmattua ja venttiilin nollattua niin ei tarvitsisi koko jarrujärjestelmää uusia. Mulla ei näyttäisi tuossa yhteydessä olevan takapiirin paineenrajoitinta samassa pulikassa, joten ajattelin saavani nollattua venttiilin irroittamalla putken ja painettua letkurikkoventtiilin männän ohuella tapilla paikalleen. Jotain siellä liikkuikin ja jarrunestettä alkoi tippua takapiirin lähdöstä. Laitoin putken paikalleen ja yritin ilmata takajarruja painovoimaisesti, niinkuin olen todella monessa autossa tehnyt aiemminkin. Ei onnistunut.  :( Sitten laitoin takapään putken suoraan pääsylkylle kiinni ja ajattelin että nyt varmasti onnistuu, mutta ei. Vähän loppui aika kesken koittaa vielä paria kikkaskonstia. Täytyy seuraavaksi yrittää ilmata takasatulan banjoliittimen välistä, koska se on satula yläpuolella ja ilmausruuvi alapuolella, tai sitten painaa takapiiriin jarruneste ilmausruuvien kautta sisään... Jatketaan harjoituksia.

  • 2 weeks later...
Posted

En tajua mikä  niissä takajarruissa vastusteli/vastustelee. Oli vaikeuksia saada palat edes tulemaan levyyn kiinni, vaikkei ilmaa ole tuntunut olevan missään enää pitkään aikaan. Otin satulan irti ja pumppasin mäntää ulospäin (ei meinannut millään tulla vaikka kuinka pumppas, vatvo vaan edes takas) niin paljon että sitä joutui painamaan takaisin sisäänpäin että sai satulan takaisin paikoilleen ja nyt siellä on jonkin näköiset takajarrut. Kun jarrua painaa, niin mäntä kyllä liikkuu sen 2mm ulos, mutta kun jarrusta päästää niin se liikkuu sen saman 2mm takaisin sisäänpäin, mikä ihme sen tekee? Onko satulat ollu niin kauan kaupan hyllyllä, että sylinterin kumit on kuivat ja venyy männän mukana liukumisen sijasta ja jarrusta päästäessä vetää männän takaisin sisään? Noh, katotaan nyt miten ne pelaa kun saa auton ajoon ja pääsee paremmin kokeileen. Ja mitä viisarit leimalla näyttää.

 

Tehostimen pumpun letku ei taida pitää itse tehdyllä juntturilla, se täytyy vielä uudelleen uusia  :(

 

Uudet sivuikkunat veistelin eilen polykarbonaatista ja pyöristelin takasiiven päätypalojen terävät kulmat. Vanhoista sivulaseista (muoveista) ei nähnyt enää oikein läpi, niin leikkelin uudet käyttäen vanhoja sapluunana. Jotenkin vaikka muoto on tismalleen sama ja reiät tismalleen samoissa kohdissa, niin autoon ei istunutkaa samalla lailla. Sen verrran noi alutangot antaa kasausvaiheessa löysiä vähän joka suuntaan. Apukuskin puolesta viisastuneena sovittelin kuskinpuolta vähän paremmin ennen oveen kiinni ruuvaamista, niin se istuu vähän paremmin.

 

gni_BdoVOiHeOsX79V-RLmVnSYTHpSiDd6QUm_jaN7uycZgQ7j0wGQ4Vao2H7WEzxCIufOpS4-DyMQm_ykKLWfutHwE_1S8SQBVOz9r0MXCj_vaa5m37qbSg13PsvGJgp0gQEpgeP_s2eu-HhK3VznhdlFvLEjPTpZgtb6s2nr805iecRdXEDH3n1OhbwA4H7DSQFUZMN6SOro0vBiHG1RJZLgjKTyhqy4B-HD1ThAq99FUiPIVgGsqUmyZSm32k7lbiH62pSm9yE_Vo-F40ljW3ljP_0u69mI-VmfbsQWgMHis2bd2V2JF29UTQlJ4AU45CVsucbo6df8EHE8sONjG8uPH_7QTSdtntkaG5GyeRDkESwAl2y4RgmD3vNltZcqRuOcU7PFbpnlzv1n-rW_hEewvF7AU5YIbzLMlGnxVAPKOtb8OmICV3KlfOWTvCUJtGIDp6qj4xBg03mr7sf8fdN5uHGZ74u_Ttk-rlam8fOqQ-u-UCHBG4--anH3NG4__qhdql_WBa9ydZntfu9nMPd00hLdhXBXSV893X0TT3RgngVuqrDd1yY7UgNPqKfiF_=w1380-h828-no

 

bUnQBGTJZ2FOr728wNBANBYKX2xTr47stjk4EXPy9nQoW-573Jb-wMqfY06YC2NbgmuHEdnyS-JV7FKAlbPio446joTNXCev5wADj6WSkNaX4ndiwH1ugAGmy8fKFLM8mUcDPTyJeM58arr16_wZ3vjF-3L-GYCCe5LxZTWis4rcvVQ05wWPKI_SjXaviqU1Aqw-mS6KhUlgYASmLdCYTCAVrm7ker1SX-uVxMaTGWY-OW-XQRm6vS1LI-DnbSDPqUPAsnhlIyjDSGA9iiXlI113S6tdSWQtXElyBr7T59a75iZEOb9zSIi9_fqZ_bRfynwfoPHijPYV2ZpLkY3EiRdMRIep6EpvHOoHpYZoTlqjvowgHT8kQWmqOCUPuUmJ5k6ykMQ7dMmmLmhpToNpx3EgkvTYafJwwmGl8vYHKMAzeG4Kjuf2Golu43hjsy7My8Qirtdv_O_YmKkci0Lj5vPmQYzi2qJFRUZRum6UF0fKJ3oPpcI5wN2kajGz9ncmRHmaW82f7ssWk9opCl-TbWsDnTjLSjJxOe176_mRubecYAxly4PuqH-mozFaGUG6IZ36=w1380-h828-no

 

DzfnO10SnY26Kh7gkQ68Z1YqbXAySd6IAlq5ub3VvVBSyFzrK1nw2nTO1HTW8L_HzjGBTGmnrTpb-2sUxRLaJNz2oXWyD-N_S-8zhE6LpHChgzoGO4Jsw1iYGsQIWs1TSUdl0jtiXZQBT38G2cYhyNX3R9675JQhoUTbfiUhuvBKQriTmdDY724ItaA_txfkNNjB954nNwS26K_BF9rivHSgGOxi5osMsT5lz08WNQH4K4emDtR4yOCn_aAR3NwWRksbNtMN_eLFrxLJYNnBZOBzKjIed-SpDtqzcuiEyST19y5DcE3QhIgOhgj8zK9mb0kEylTfAcuDKHMM4qm8oAb3g2mDPke0APBwUfmZz0AMpUkCEiH6zAXP6XBv_0-FCZGhAKjs9jo1Qp9o0jHGv7xvjaVTxtbKFY7t1yJHtPY4hl0WWUFeH3_M-EoIu4Z632ObLNFVZQCLUTBfvt5mGkTwm_kCl7AvkmtIbyhx0qTRRXj2BoWnfOH_ZQKx-vRkgsFfs_QNBhgNPyUvJbll7w7DPdFmOoe93MNWne9tt8Wac2YIXGbPFoxBH1sF7-AU4A3N=w1380-h828-no

Nyt tää olis sitä tehostimen letkua ja katurenkaita vaille katsastuskunnossa. Tavoite olis ens viikolla saada auto leimaan ja jos on perjantaina oikein nätti keli ja auto tuntuis toimivan, niin vois ehkä pyörähtää stadin cruisingeissa. Eikös ne joka kuun eka perjantai ole?

Posted

Viimeks talvella yritin saada noita kumeja pyöräytettyä vanteille. Ei onnistunut. En tarkoita siis ilmojen pullauttamista, vaan edes vanteelle. Vein ne silloin myös rengasliikkeeseen, mutta ei onnistunut sielläkään. Kumi vaan lähti repeämään ja vanteen reuna taipumaan.

 

Eilen lähdin taistoon uusin asein. Laitoin kuumailmapuhaltimen puhaltamaan kovalevyn läpi renkaan sisään kuumaa ilmaa, jotta se notkistuisi. Annoin kuumailmapuhaltimen pöhistä kumin sisään n.5-10min jonka jälkeen kumi oli käsituntumalla n.50-60´C. Tämän jälkeen kumit sai pyöräytettyä vanteille ilman mitään taikatemppuja, eikä tullut palkeenkieliä kumin reunaan. Suosittelen lämpöä jos on hankalia kumin asennuksia tiedossa!  m/

 

KXX1KdeWXxMGSqd-9y68jiuZoyGemmpqZJfq6FQyS5OUMR8vE6UqGGRt280QT7LeIYSrN2EIRzz1OfnpZU5MYptcmTG9gzASD7uZw-ZFDyUqxRJpXiNOsFp_KAmbFVBdeM6uIlUWqkrbM0ACN3vjajTcFoISsvZdkTTVnrWO6qK82Ze1y6P9ylQPybUjxggehrXsWHONclONsocnx98EOkswue7p1Eg-kMT_E6FzniENDObs8Wo-1utkVpyZPjMHXBmy_tqoSe9QpcJJcIFZEGSjBlMyOK2jm7h5OY_QvvBWlZPt5V8KdAHwiIdQEgut5rnQUbbVVmDwFhHENTVDWZHeoTi8KDXKSNc--wLmgWgBIo3FOXIy5gwnG2Btnpz-Pczx7yGC3QOYdqmbF_2eVpOLHehNlk-ItaGR2Sij9N3uEXGMncnw5KRkWi3ZmjEbCUcGW3d1dwAOfpI3FoIfH_HWBMtNUdmp50xBCL7L3gZmquhxzAchiXjRGWoiK47EfCHWTzyA1e3aHH-Tq_kjuhCh5n1GRPhkBaDuB4CbbGH2AsI-Hn_rmMhR_BEOcXK9JfR5=w1072-h643-no

 

g4rKePVX9kWfW07tWKtar98os3UIvkTkv2Id-SvRWRMZbU2Lr8e6Y0tKtpdvxK5F52Afgscuun3QJI1M4EnbmwxeHkGE18KLKMGE3151DeuALDJjSHuZ3OPOQv9GHaM9j4_DCjsExU4-ECtndn-_LHtSRmGIXkyfCZU4PJ7nKXwceZBciwDCKDEdIrLTsJmPCuTo9L5JVrWlcbR2EO0PU2aVzfP0PTA6PO1FiFnpDbcgiL4eqTKn9GW3MQGfo78pffpi-bFC9XTWCLcObAMzwCZFsD-SMgKcVd6BRhCvE7fPOCLPfBRkMvVuZ96lU3cHmm6OfKOus8ldtEmLiTWmFQcr2kXBt_Zxfk593ObcebWIPAGnjCsKMhy8pYCDdJb03lVd-mdf0KL4-8KDcD7e5gAtz2wmF7xr6XegV5vFIcYF2nr1LuVVB1RsjfsijVw4E_96kJ36v2nXhz9YlM6j9yfZ1pFl0k_NdaK-RttfZE8fsAFQqncuJu5HpXJGuiee3RQ6BzpuliaYZq8cAxjHH7dVet7Lw7v-w_qjBBnNg8CE0o5Mip6orTZIT52UIK-Mq_RD=w1072-h643-no

 

Onks huulta?  ;D

1hB5cOPRamHsFN7-o815umhTJBow8AqIN9PbDbj1ZRaFs_Hij2fiAHS9uduFM8iXleIe-eYZzICO92nhOAz9jAmKnYnHMaz73iXRQyXmfd4-0EAHe8CVtaZofwOIMRvX63r6RwBEmwR9BQAgBbjZNzwX9VLWR5pd5OI36d4cXf-Yz2aUs9GRdE77GI6_IiEAwpuv282nRfTc13uZb3XRIdRPOHR5yDPWnONmdc-jenVcSJrH71T9MRXLoa7Dd4XqkHpqROcjSAo6JeMvu45npcMxRWL6eEHCBv5Eoo7ucsTfgvPPLgVHHnGKRiinkpR65qZxd1ln4gPboXF0brMewKLEcIKr8RxEGIvFv-IWiws_rd072MUhTNS8_ZUPlHLDCcfdX-y0-LhmWwwFI-Wx2TG6fWRVDCvaiG1N8pZUdG-FBFiPwBzzXX30KbVdtp1yhslncXERvN3dxEtLIUmW-kLS_2_kBWik4HLFdmYuSQClznIPhKywI5dLkLPa74FKiPmdowPT-5310eAvPR4NkA_TJwBcc52oDOWW17zjIzl1oFlV_i6NDHjV-YTH77pURXt4=w1072-h643-no

 

295/50R15 edessä ja takana  :P

 

Älyttömästi ei menny painojakaan. Vähiten meni 70g per rengas ja eniten 135g per rengas.  m/

 

Meillä on kotona muksut yrjötaudissa, enkä ole vielä saanut tehostimen paineletkuakaan, niin huomiselle katsastus ja cruisinki näyttää tällä hetkellä vähän epätodennäköiseltä.  :-\

Posted

 

Onks huulta?  ;D

 

 

295/50R15 edessä ja takana  :P

 

 

Ehkä just ja just riittävästi huulta  ;D

Posted

Noniin!

 

Nyt on Camarossa ekaa kertaa varmaan 10 vuoteen leima! Muutama juttu tarvii kuitenkin vielä säätää. Takajarrut oli aika hilkulla, voi olla että tarvii pääsylkky ja prop.valve vielä uusia. Takaa toiselle puolelle olin unohtanut uusia pohjaanlyöntikumin. Syttyä täytyy ottaa vähän myöhäsemmälle, kun isolla vaihteella maantiellä vedätettäessä alkaa naulaan. Myös kaasarin säädöissä taitaa olla hieman hakemista, tuntuisi olevan tyhjäkäynti/pintakaasulla vähän laihalla (vaikuttaa myös osaltaan nakutukseen). Kakkua meni tosi nätissä maantieajossa n. 19l/100km, ei siis mikään työmatkalulkine :D 6 lovinen laatikko toimii tosi hyvin ton tiheän perän kanssa. 100km/h on 6. vaihteella 2000rpm ja 80km/h 1500rpm. Venttiilikoneistosta kuuluu kauhea säksätys, täytyy välykset käydä läpi ja jos ei sieltä löydy ratkaisua, niin sitten on kaivauduttava vähän syvemmälle.

 

rCy8eH2HSpG1FVlcwjxon7BIttS7NQY2bzjuR1AWLgx1XvrorI2MwgnEjIe2Zorl6NLuysTEyATkElRruBllmnNFRWx4wJnzJ-en6RbDmEFaI7J2AQpcL0eNp6I7BUMgZNAk2GoIk28GUJxTHVnrBBz1LxEmYWhanEmNkWlp0MvYNd3oTJVjUPU6X3qIlWSNJCa5JKAXVpDHnzvRqpWLqj_zWuCBdFOH4CGUVLXRdKnnZ-aRBB79BwSeIeipVBJMLnDVN4RqlBUvdmJ4IErKN4ohPRfpZhdEeja9Q0Ysa4PLFwph-TM5SVXhMmXy-MfX-v6pIlYZGRDZJM1-TS1ZGEXa4shox6yhLHqMEM-i5L307YNXKX-eLTB87YFxmTjjf_QGqGrwkpAqecsVLbYfk89NR92ht6G_SGq46yitXgfuIG3bROvsgip06Cousnrpk6LOZXeIMSwcPqInk6Yaa7gkzreJvJgskeRIJwdJtaJuuOmupqWJEINt9vXWZiQYlEyDLjRCFz-SwmAZWqtEyCh0tF60U_U21RETXtcW0T_WnvA-5fiQx80uz1G5NgmjQssJ=w1380-h828-no

Posted

Tulipa tuossa ennen leimaa vielä vaihdettua toimiva laturi (uusi Boschilainen, Vectran laturi) ja se tehostimen pumpun paineletku. Ja sitten vielä häthätää pumpulle yksi tukirauta lisää, jotta pysyy linjassa.

 

Spacerit joutu tekeen kannakkeen alle, että sai hihnapyörät linjaan.

FgAYZfa4FZS-MEjIN3kSY-49c0iHbeb6t9I1Rz1E_iclssiFgYaUYgK81Wu3xwYg3f2BsO3v0PA9g98MLIrQDoi3FiSXKF9R-H_TG5GNnNxcRfPQFgMfVcJoalDsigcSrgjFfR6wLJ4d_MgMqOmKD9y_7noHAQRfHMv9VCn6TSayY6sNI6BnIAp1d7JHxh4iyJq6HlHLIiN7CgoIb4IfNDgFYMOIWs2tW6Dep9l_fqYC2OXGa3R-40D1PQ4oR9OmVB5v0-aVuzoPERnEiTGAfxPhdRwP1RziO08G56MSPt1dkPaAds4M67n3EjRAekES0WwIQ4WsE1MRap84Y-dNs37P9JCWyPfsrpKJ3CLkQbaE5eKTqOpATDAXWh8odY1AmsELaF-MwnWHDYzf5xGOMUggn4i4cEIthdA2jau8pEPg3vvvMrcVCvfYDElP4WQNAleNZ5lwlc-JNMsTWQrsmPzO-l6AKGxnhuLDMAxdnion11uYVUl7MIPN7OtPnX76_TfLgpAsdZLOnd6ucDjReALG6azVCZIORQqKPIHR4z5jSR-czpvMZKoKb8KyoOgZia3o=w1380-h828-no

 

NIr7kwZQ40rMxbRzBBI9Asm5tEKlCaZj7u89kDFT0byp1WfSAmb9jDh040tWYwii0lyPAGW8jShxQo6NCWxBxL1gYcIqUAxFdy31txRlPwEA3IPMQr_JTg-0Z-8vExC-jcoz8Ly9cx4-ijVhWAGEVV8Mjp8h8yGo6zsNzZ0hIpldryMb1orQaR3ohQnFIHLvlWCr_mH5DNofzcwzKQNxGsiyPtYHq0hB2KioyRpphtEeH-NiFnM-t8HAdqMt7lJXDCi01M6lhnKJfW_hmBfSNk-r64ageqN27OO-SujKX-OKJSxE3eSvh0jqIyrKC7j0helBsPqhipi0dhvtH42nK0chPcsnncMmFZ_7rT06Qf4mN-eSb6oH24jIddtznGajHalodAdunQiHTKTegzG2ltm_0fDk2r0kJdeFDxmt1SB_JPH3cICbzO1hHZSwRv1afNLFe7TBj2INbPvZzXeEzNjtJ5mYsjB2pZSqahnQ-oyhREchRW4sAGHjN-FjdN3hXrlK3Gx1RbUDKm18aouWsm0WqxN8bSE600ZXv-IA5dW69WVDX5TWZh-xZEIju-5iMBku=w1380-h828-no

 

SSd0tOsChb8vFoBR-vAcc3fi2LxtHGfapU6L6XsMmOiRsYAS6Y2GUgnzlmVyrigIvKWAfOmk-LmOvQJghhIVrJtrrU73LerGyKJNmGlPIDAHcM0J0ZRpRLUx8mDQuH3cHd-ncMPXr_ykrbX5kJRcOoh1whbQt2zc4Q6IJAqPQ0nn_RVuTThA-k9HMB_ZzIfCxFBRSC6aDSJYlfh2V1VfgaQPaQWjJDzU-QCiCwjv3sKG0IH5_gmfz3iFqTihRkpWaZzO6lXb30cpZE-S_CudARrXnjW7kuohrpkVbBwCmyqAGn3S4FkwvZIEioGPXX9S_qmTKIar9SzzGg7_os-N4P12gXeldnV1oBFrRrnGvdRECWAgA4XtDy8SbAp5Ue_iQWGyAoiS9p1u9PW50u4AMTHWXd1YpgpcxayFlunwAYLaHjU6gg2j3C4oXK7dGNRW4JnThPo9-7Uo_mkFA8EEwDP-SOar9HnJXf9XV-yvy3HJHJCA8xJDLkoTP22FdmP30VsFjMWvS8sWiMhP00pSR_cG2IBteNpM41QPQRArVBKQa5MlEdV2bRH3Hy4MZjajeSpZ=w1380-h828-no

 

Tuossa vielä pari poseerauskuva pellonlaidasta

DrTB40HIMZS4lQl-__p8JsJbMnwovJgMUW-r62AQVxq-oYmgnkHFZY8eBgn-0mAyrrREGDdOvc1lJelxiKJm5lvah6oI2yQ6N7UJX6ducUO0eV7UZ4IlCNN6vnCwQDc4NwabFXsEp4C0nV_zKTuHba_IBrJaVcKYDMEuIHZVURMXOM0y8wR5UXraoOi0KZgHGiyI4L5gbHy9HxDKIqkzkTSrooNbzlYgyumetgHWpJkdxJwdZFzCaPSQklGnoP66RCIyGmab-cYt31Sh6MHtc5m1DBbU8J0TUAAs3B_8859eaJaDvGHEiyoqVGokhoJZ52qpgAuq_H4JLL1ffea3ExRLdoY8xzGMb5ppQqcwoA2bEDd7dEASHondepUO3kBcEBqfRAH_EOIjLp1NSyzEYfh1VBwFqEdPTJIpLSBvwNxiKy6VhwrPbiyeMkzHLNsXPBWSxs8I16JweTzBNXNAtNNTNFImcRyzw2C5JG6C8oPzGjfdd2yo7rDsJJYi26Epq6v6-cBhBKLoZqqyxI5RGwg1EKN6PZCUAJv4qgIQzpSEABzMQWtREzGVYEkbKIXErwrq=w1380-h828-no

 

bkwYem7VHRE2G21AY2zdYtzoe1iu2HVdXux1KgXcSzY3hAEcpDW3Cctf44A2bWsxWXYVZSTp8jkQ4W1O_D6mEtboLo6B8HfrA2F8t1cSDmKl9fVGiIIMooBus4eCyEP-OmJ14DbiKI-2pGeRz9JyEiAO_JWww05QBGIk_a9DTELg_cZiOv8giqWRpSCFe0DxVjwg63v6sEqlbMrpZBULS1uCJe37muiCB9NN0rtx3yxduzBB6nDPMqitvZ15TqE3beEyty0dC3u5UDAGxqlkMfPijwSR4Lcm7wi0Lz8ssizH23_OgtjfF_lHjIhwk--Vw-8Y2Imp3DvdpQ8NUuV4Hl_wSWtvKyvYrAvh9ICrvLXdPSyBsVF4Z_2i6PfWQPLCBLfEaquVLt-EolM1tX7Ryg4bhop7_Qs-W763V9BpoUcI7d6v78u_0gmcp382tQWocJIL7s3AjOmVHxwTtJ7oJ5jHLgGJURWYEWRGWf9YpUNXaZKrsxmmayQ6N0W6GQnAI5Q2w1XOldWAEYIaw8Mxa-F60rHT_OM9wdhI5j1eMbirZorOhkMPN0mQWBQD3mg6Ygt1=w1380-h828-no

Posted
\m/ ;D On siinä ollut katsurilla ihmettelemistä ;D
Posted

\m/ ;D On siinä ollut katsurilla ihmettelemistä ;D

 

No eipä varsinaisesti. Vanteita saa Amerikasta, siipi on korilinjojen sisäpuolella ja sen kulmat on pyöristetty, moottori oli valmiiksi otteella ja muuten auto on täysin läpikäyty ulkokuorta lukuunottamatta  ;)

 

Muutamia kommentteja: Siivestä - "onhan toi nyt aivan saatanan ruma!" Autosta - "no, kyllähän auto ruma saa olla" :D Mua ei tollaset kommentit haittaa, tätä ei ole tehty muita miellyttämään  ;D

Posted

;)

"no, kyllähän auto ruma saa olla" :D Mua ei tollaset kommentit haittaa, tätä ei ole tehty muita miellyttämään  ;D

\m/ ...    m/

Posted

Tehostimen pumpun vaihdon jälkeen, tehostimen hihnapyörä ei olekaan ihan samassa linjassa missä edellinen oli. Täytyy heittää prikat kannakkeen alle, niin sillähän toikin tulee kohdilleen. Nyt kiipeää uran verran sivuun tehostimen puolella.

 

W1mXQ1prXLu4HKv9IcTK09gKP75ekYIokBHixiqp-ORH18S6gMCsIrAwoyHuxZVSJU1w0P2xbj7UIhmnyJM5BDcx5r8I9_UOvPbtHq40YRPCVO8IF56Nsd1xk5ohoIDDX-yMr65O0dwC5g8qr21SxAGVL9WsvuRnEQHLYE5OR_9OGeMcYGnGSS3hfjfVjd1wFeOPDhyrEtvIu_tVFPaBphZOi61bzA-kLdlQxrpxWK4e30Pi7emAbxoDj_xcnvFEHX8hU8Tkk3amlOlSn5JZLQq_gJWx2ROozKNovyorIaNPjT9d_iUE6TUtwIZtDd_qatH27JVZEwvSdmEZcJWClKPWp1KLbET4eAUqAC1Vm04sGi9nr3Bphcj_YbOk1XOr4qXQXVPhsSu2UszeYV-4np6mT84dbU_xgJpciml-BvZQFzDHGfPkPX8UJ07CQpzJkksP852pOrsvwXKEiLLPPE-bwGp4fKN6NBl9oJXqmazhyv4nR8uuwFAR0g5pufVOLXwwzP3IiKVLiWLH25Arszg949VsLhG_pfXJe9jGQq6rYHbLt_LtFl3er_z5YCmNsjUU=w1380-h828-no

 

Venttiilit säädin eilen kun niin naputti. Oli 5 pytyn pakovenaan jäänyt 2 milliä väljää. Ilmeisesti olin säätänyt välyksen, kun nokka oli jo vähän aukeamassa. Otin varoiksi nostajan pois ja sen pohja näytti hyvältä ja oli kupera. Romut takas nippuun ja säädin kaikki venttiilivälykset uusiksi, myös 2 ja 3:sen paoissa oli aavistus väljää. Venttiilikoneisto on mielestäni edelleen äänekäs, mutta se kamala säksätys poistui ja kaikki näytti silmämääräisesti hyvältä koppien alla.

 

86ddm_RaIlX402oJKvCZFivKCBZJWti1ONC56fX0jkm75TEFAzHdkZ9yafJYHs4WyYfZqCIvdoBHgjrV4vRyzQnsh14dqAzYRS9BMyakDWXNbAp_9V-oH_4INRZ8zLP-EtBMIXwt3rE4vHYVrMXkuDzYHatyo8BHBkJE_4HqA8JSd8mqMuSzgbxLbDKzH6Yyvbzp6nRbidjlzaor-lekpdg8OFhsu7EzebsUJRvrFRJnRh7r5FxlkVfdz07MpA5py4P_FAqBxydeRObfRWa13tLg6bW5hRArcc_AnUVVPtKSr9198aC0LCgaVQXCvWdI5236luKc_TvEr8X82135__j6WSYn2floMstyWGTjNaNfsNrwQfjqCZ5f5xX2l8idmaAkAR0RKS5LjPVVgnyOnMrpKwl83MDvG-L-XgpozmLYSZk0Z9ZjWvSnGCyyho7Ahtecfk6UeHdC-B0a7VFB0QhnRcgq-z0AidIJNoGWFTAoqIeWB4w4EIGM9-cPj_8A2TWo3XfZeVnpaBy2IUbcgytT9PZsa0ylPzyD_lOkWYMrJWLIGqn1Z9P4-sWh8d15qnKi=w1380-h828-no

 

Lyhensin myös vähän tulpanjohtojen hattuja kun johdot olivat muutamassa vähän karanneet sinne sisään, enkä saanut niitä millään survottua takaisin kohti kärkeä. Nyt tuntuisi taas käyvän kaikilla pytyillä, taisi olla ainakin yksi tulpanjohto "irti". Nää 8 koneet on kyllä pahoja, kun itse en ainakaan selvästi huomaa että käykö se kaikilla :D

  • 2 weeks later...
Posted

Viime viikonloppuna oli ajelu ja testailupäivä. Meillä oli myös paikallinen F-Body kokoontuminen :D

 

AO9Fykf9ZIXre_VEVUSeTjiyrZbpdCBxJcbIGLJDSNP6XCJbxS3s5l9mNgUNB2oeOhc0iKDMCc3LGpHQ_X_vVRHKl1doEEN0FBJVsBza9Z9jnKweSTGexKhTs8doar6b-9RYCPdMqAs892OxMXrOaDpX30tgYcdEg38bqDmyNx2t68YwXaXcjwGRKw8pZdgcAHA8BlWQVgieHpt7D9f4rf1eXvA4hrWQP7lif1iv45YIrB78gu8gtX-yKWHuYfpeUBN9SewfhNEg846fdrm01qt37TNio_FgUGWliHpOQ-uzGR8pcJCOfVd8s5i1TcHxCNdpiSdigEr7Evg-rBoYrNA-UnGeC5DKyuf3Cr70pkdTPwTL3DVSYru0DRqxXeApSXzGAFGnu3lT_KbaAClHKYufQnsn_cxg2Xrunk2Iej3Bq-5RgeVxmJQDs2yd6OJBihbkryhsoeGM4vBIbRRryK1DxfpFWKps4elLWjNNjnnzuxAVLuHYAL-JJTWsxGkewg2hTQ9r4n29Tn0m_j00EOLAqeHQEn4V0vxqrO_f0VD45WJq1IK_jwTtdH0f3uUPb0sO=w1380-h828-no

 

Venttiiliensäädön jälkeen autolla uskalsi vähän ajellakin. Hihna alkoi pysymään paikoillaan, mutta kun vaihdoin uuden tehokkaamman flektin (Volvo S80 T6), niin se alkoi luistamaan kun tuli laturille vähän töitä. Kiristysvara loppui vähän kesken uudella laturilla ja säädetyillä kannakkeilla, joten hain Motonetista uuden hihnan. Vesipumpun hihnapyörää joutui myös simmaamaan hieman ulommaksi, jotta hihna kulkisi nätisti sen kautta. En tiedä johtuiko useista starteista vai onko akku liian pieni tai laturi (70A) liian tehoton, kun useamman stopin jälkeen joutu kaverit työntään auton käyntiin kun ei jaksanut startata. Tyhjäkäyntiseosta säädin perstuntumalla vähän rikkaammalle ja syttyä karvan myöhäsemmälle niin nyt kadulla pelaa aikas hyvin. Vieläkin kyllä nakuttaa jos isolla vaihteella liian pienillä kierroksilla lähtee vedättään. Varmaan pitää joku sytkänohjaus kehitellä tai parempi jakaja, että sais kaikille kierrosalueille rokkaan.

 

Kardaanilenkkejä aloin seuraavaksi väsään. Toisen taivuttelussa kävi pieni aivopieru, ja vähän jäi hintsusti tasasta pätkää mistä pultata kaari ala-lattaan kiinni.

 

eajngnOr2JHpNsYfNTpdzU1BDpJdltduLpXcn_957VL1TRhFHgJfNWuPp9DbbfgoCGSUcwprEzKD2f69sjCAGFzYA47Z8_frnAPrJ5dFXA_o-qqzl1uHGs6ODneSlCz8U2Bf9t6PVeu-_RxUlyxsyBI2u-T-mrPLrRs1-bIJVXkcBIdBzajrEfX6BplCojICZAwQwUgig1zwnZFZJfQq_oUVaLClzg0p7XkD4upRdt5hhtmvAvcgGlO5tUpseWt9hjVvnFjnkE_2uHBUXup2fqKXkDBXet_bjZzU2eEBfn5u8cYbsEZjzQVUT6QGcd7tdFTidQZ7EvKR9FEqMvufIHf3f1dlY3W1w9eg2E85mCqm1Rx0QPeBWpoisbHD8VsD5CGb_8e2LD3mNBpE6Zo7tV6siLIbdbfCIl6igdEU96Y4ZtR7afoGjnZLv5VXhsPZDKfIkoPYgsjlSydoxFbG7kDkr-ueNwHFMrr6tbkbH-7rDAp0_NWjGzRbH-cXUox-kOw0kdhQgjB3qP4LE-WYcfyM2C3QY49xMs3RZk3C4yt5n_H7E5vMsOvija5T8kpBzQwG=w1380-h828-no

 

Rataslicksit kävin myös painottamassa, niin pääsee Apparalle koittaan.

8d3G4Tlg76kzUNdcm_JbBSgYXwSTeZZpL9B2jKwZmDz9C0W-epFQTwUG7bbdSEGtaMYWyJ8Z2o4jRqrsnTR5EeO7vlsqJsdnhnlf-2JlyvsxntBX9_IWZo2k7rzdP_XJ1h3HVI9mK0ujIaY_WOPwt3w3fJAChod5yUwuslAvURu4FrjnX53wHu_hEeuA0uNd_bGquZ9roBYCR2rFPIL1EbmBJ3fcFhXSvo7UcdxuqCF5sOlP1_kqMOWHc6hLt-7qzrpnpzBA_m_jGe7F0s1o-g0LMRAe4FxP6Jb7fT1ZPLCOkwTmE44lEPPSWUVuyfT4kFKkXVV94demr53Sqpe3RZkNnQuZfGi7hRRvxyUYa5ix7SCQ7NEUs-5VzYn73Xa7tQ6raeCJq5QVRfOCuIZxuqXf-vZ961AwQ0095kIT5aqujcph78s8enEM9Deuex0x5ji2h-g5JxTXbF7w70MyONyE1UApsZqDQsrhJ0FSsSGtcl8YSaHtdYrkdVAsI6mM_bOLco4iXK1xZTGk8LWVmHm2c2aHMTK-cUBPAZmDyu-PjBzbwxcEuHlH-qQU83tWmOew=w1380-h828-no

Posted

Edessä 300/680R18 ja takana 310/710R18. Noi on tolla metrisellä järjestelmällä ilmoitettu eli leveys mm / renkaan halkaisija mm.

Posted

Eilen illalla väsäilin kardaanilenkit.

 

-JBSicDQl-5j_c8UTNEE_vFOVRNoe8wABnUFayIywL_2GpV2f4xLk2B-727taFnAP0_aycELfJpfMoZHL5G3hjocBPCqyZldpVn2aMFccUy7MSZxZ8hvff_V6yTcC7fcpoPJQY3TubNqvoGYeBTZ9EIeHjqosoZDCYxHPhyGBQExD8pfV8SLvaSq-JRW8OmZ7Pc0hNRhPYWvRVZM8kvJxt8vk8_fz_9-AnF3cXIGdu_vhNkZ6WczV32bOFSNeyYf60WkesFnsihheDFdwKr_ah2vHQQz5VsSSrbzWGzIs52akBkCCASgdVNbVHICFooxBDvbu-7F436hOQknLZGY-uObmSmFoskWUFen_jawdKIpysa_YUSURuWRmay6IrNgEVeMLnerKl0ZNFLdnFXr_0lCPJ8l5QG4v1Sd0qyobY3e30U0awVL0OIvML1Lh9UlOLY0LFhKW0ABcpQjiapV1CG-febb26CYyccf3WT3IbI_ocPdpjTL21UIRDdo1jPc_geYCGNRWL2J7u72a1KLJlgM5ehQsfUy_Nc4zIKvz1pymCLgM4BTSmUdCANVsenyW_5N=w1380-h828-no

 

etupää:

GBTdJxzDDxuVPz5xh37g0afbgRrveAwKXTgLfIsq8VMt948kj1K2qmKyPCvkSjwzI-qQlTr4c906Fh7v0r4oC28ff65vcZT1_FkUUJSf_OhgEwHxarWF119J7CCwmm_NnA8ldafxSmBXLIq-Q6HaHx7IgIbar2MY69ZEjSdjflkzf9bGc9VDKhSlOhcPWS-h3xCFqMC3bf_CPkh-GVAgX0yCxnbAQ7eNHY7b-lLl82cE3J4YFY1TWTmUkoWs6L5m3VxZ8lHM-04unvd62OHV5cwC1fIgZXqMI9EbWpWXaA45HLWkXp5vJepbRLOY6Emt6GYboSSxmYHbiGOrxxqIN-ph3tn-gDcwSO-HS6zZYdlHlI3yFSYSbD448NAvVYjCxIhUlkJFK6RUvPjxEJYGj7zkn9luUoAA4QRmGYvYDBlP3FtpwJT9eM1ITGpqb_KFFNJcnCUH2RFpUIwBo6cAPgjAx3HjgEDIByQyvd-WzkqZwnx_FBD70NZXuNTHB8Up3mEEjSGFHmpRzO9NjHKHZQKWZg0dTvRD5u7ob_PtJdw0e2a7xDjqKhYtWjbUlMZCr40N=w1380-h828-no

 

takapää:

ZcWKSBTEZO-TtyS7AR7dObmUszt7N5KMrKuU392hiD_iQrRlcAKg2DYEbnZbErsO4vL0Xo-_ieC07BLteFv43KuJ5OfffIOvr7tU4d4Z5W6isWEZiS81QGGBXBZfXLSPR07HLq1wcMc7iBDXNyiHVAMVmAneeMtJkFfn4OI0riGoolKAdEPHAhoQKF0IT7ceMN_Vze-w4cM_OfulWs4xb_jppuKnG5xHRisSWENbJpe5k0vPshySQCb8sXhViVyh6RQxAigcwV91n2abnkPpLMCiaSMXMGhVKVuLE-yL_62B4jKfDOxTMbANOAToQN0hGIPbA5M79ckt1D0aQEVCFBJ2tSIODEtytJGhe2u3VV49REqLs65bBz7w9n61oasCOk9l3xXoPkjulazLQNjZ_gDa2rBcRNacf01R7fGBnj9uXowvpr8jRcqcXJ7k1PMpr9SHMKtGk5VSSdHNxDfpTKpbeJ7eH-6ouzAPHvkB4C8wcNYGACXUX82j7LNKqnvdHdmexEQwDoeofKymRSv6YfZLOci38RLgm7e1Dnul7LWfC22HmDzHs7lt4XLdAR8sBgZD=w1380-h828-no

 

Takapäähän jäi ulosjoustoa vähän hintsusti, saas nähdä joutuuko muokkaamaan vielä.

 

Uus pääsylkky tuli asennettua ja jo yksin suoritetun hätäisen ilmaamisen jälkeen poljintuntuma on paljon parempi.

 

e-4y4wfh3BJdKytrIbRoxtiaAEmCpUM3ky6dObPYlOczyd-fQ3BkEuQ3agnsQj3CYqXMTL1E-eYWVIjq0_-R2ER4NZcVSNe4H8wMB4Z-qz1ebJinT2MzadyYOAd_md7oOfKKtb9kHjV9VyD98lqd1QcmPiks_JB_q9mt41-ZRuZf0ONWR_AKteS7NnslqNuhxRLQVW07Cg8eOkjD-TF1qcuFytpCjTFihi78Lus_bEr4pj9LVFRBzq2SsBw_omrW7-7dRnJkjvlbj6yis_eJ8m4QwURldYylw61zb_owHY6FeolnFVaPtsEgl73DU1IUx0tOR6rgHoA9zZtorChU0cxQnMNRXf3i357H68HzbrlFEgEWOv667RUcbozZqXqF1vbTLXJLD6v8wXd5TqYpEZ_JNHAwPLL6BWJXzGgQWc4qx5QZYdqFHwTcRy3dgLzJCLpHkRZ-VGkvKbPK1upv2iStu3UNK7qLsMsxtgij3MSNV0oPzqDSrM_EVrYHmgMj_wnA5p7d5cPVN41CeUwrbFRBTxp1S4K8gVNYz7DD7iWRKpDsNA4lk-mhZUXcZAcQN755=w1380-h828-no

 

Tämä S80 / V70 volvon flekti on kyllä hyvä viriflekti. Todella tehokas ja hyvä kaukalo valmiina. Ja edukkaasti löytyy käytettynä.

 

PsmsbOH-uWzDUzPpS1O09n7-uO-aXA6dysbwhFeMH1XUvDUrfzhUdNuxQ6-WJluACD3cqB2cUdCOrzR969QV119sg58R8LXz-edTI75z8aDlct77xGdmgqoGCk9XnAlmmYeW9jc-Xq8p__iVUgbkDcuoShof52Mq-WFxj5L9SVrei8awwQeyGJxR9qQU78CsEpe2ZMNY4jjgSTdT77sD3mz2T8-N7tXtseKUXSNF7r2fM2rBTl1ithgjsfqLsqR9or2qRf-ZrgwaqlggU5OKm6DL0_-a3EYh4KX6dKOZe0vPUzC3sMLidHTnS0Vgm0k3sQR79KHJj9qwhSypklwTdSwoFN7qoxuDxD6HVgSIiPFABX8B9jg49j-gfCcwgFqN_Bu5Kat9CDgv4dkQlZ9lmtfqhfnrD-_6mk4Ss2N_lKUFh1FQkYIGCwQPlMsxyTyMEbIzaH_nSx4wWwciynQHKi6A1tZKfB55LdlmOSwA-BaQmq6kkOfpJytn3vx-zHmOsIcPNfPKMe5vuHzXU4zG5cB5foYwq1nFb32teQtrLofwnH2jacGtcO4hmg-HWqffLQ8G=w1380-h828-no

 

Laturin kannakkeita tuli vielä kerran muokattua, se oli pikkasen ulkona ja veti hihnaa vinoon. Nyt se näyttäisi olevan suorassa, mutta laturi on jo lohkossa kiinni.

S1FJHv42E5S1Jm6-Mk6q8FQBszQMxMamN3C3yoq1VZNapQ0fbw_oA0njnhofSHVPYsyv_To_qgPb7M0YtAPAM70UYkAxcCXSyjuU0OCB2eyLpD4GNfn-4yflcZ-RScS6JFuyGAawNrQkTcu2saozodc2NJRvDV4t6_HjHg3M261Af5HcLink2eC1UnbsWVi67scJl5WuBha7GI4EzYgS5ZdajOcOsNd-YNz0N72MawwvKiojzWq5ifrJ1raTqK3_kzul_hoNDzQ65Xsc2nqjor_OgVJGsIgZQn4__1lZctXcVEGFcr_wqpVu6zO6EzD7MBs23eQbt0QilNHo-sTYO8996sAIzREXHVH0tNQL9RaTIL9hILtBnGQB6fnBXutu23TIokfhycXf862gex8tkv4g1JCd4GxxF4HSFdcal_qG32H2wx-bkn46TulUAbtIqVXL2J2PC0fvubqk_NzRMstXfU9PAhLpPy5fpFGyZaovZUU9cmSTvXv93F-iIeXRY_n4z990yNClOdmqIw7oHyNt2_CRvcNaA5nxFsWQtTEnv8KIybbP9XVR1ukDZzG38cfF=w1380-h828-no

Posted

Muotoilin takimmaisen kardaanilenkin uusiksi, niin nyt on tilaa vähän keventääkin.

fknP-BJaVRrpbjO4BbQdyyCQSn3Gw-NyrS3pW1sFin-JtgKJMaWzff48cF_zSatsI4iES-3yQcbt1sE4OHk0TStT7mvN_Idu_lHL7mELXSoLDUsNm4IH1BD6Sz8eBI3Uw9_UJMi-AhAdX_l-hZ2WGifKvNNAI-Ei_XY5bEBtuLn1sXnJ8Ark2kBNhm_Oae1Ngwlrvx6XTXBc9yIjAx8RmezZpujptGS80Byk5BBf--bTi3ObNAc3-vBsvUrvos0qgLnPB1W_SjeZmtIEmJJt1VL6XPueYg2NR0axALC3LNOOAbeY3HUSBtwwSrh9FTKJxG5uowbmXkr5Ou5vzo_nsC-TLNu0HTdSoFwJhV_Btlr4rCNoODQhE0r3arEWYZZpxw6nRO56-T9xizHTDZgwGqHPGeeRB54WefpPTTlUFeYFSP7R3nAkHWmucvx1B8OV8jkcZoJEueykm_61dfYkVsOncl55X4bAvRMjdMXFJSNDxNd4Y124VGFZEVhMGrIa0JS4H78VKii687dBR793XRH7-VV_5IMVCcopOkYirzM7F1ieUtmAuciAxyE84TTx9WNo=w1490-h894-no

 

Myös ilmanputsari vaihtui suurempaan ja samalla paremmin suodattavaan, niin uskaltaa lähteä sinne rallicross radalle sitten kesällä pöllyttään :).

eYIHS91rtPiqUj5Dv_dt0zUf4bNy_HOJcz4mwQHMRftjss4WPEB3iv__FDsC3G4MGX89M77LSIrgcIOeufSkDsb0Wdda4AeVxXxBTy18sV4u2KsTYFXiJ0y6Q8rYwQAPZYVdkZ4UpoxXuXQJrk3GzhYzTrx0yOt9_nizcthokWq8temKOM9IP6bLHQ3YisVeHnbPh7Pr1Ew6Klq49e9DQf7lzowpXdRrCi2MhouGQix7dgPcJnjoY4NxCZjW0yQcdpCbhCcn90QoDRdUJx0eAtbzLnARgORnxT-NFKNp7L9WfFxQtJynAzxeiitGtM0HCa6iXQF30JEmTo-T0YcLMmq-T5g6JhG_RqrHyPgfM0D0EHUOiYhGl520OvYLHepuBmgacJuWeVovyrwRlkWhrhlwS9dIJCd54Gc5khVMUSMQBWbUpSP1OpPws8sRl_vWsGHVFWnhsrAcMyLA-Kj14gyKljxcYZ0Rs4_XWEC_bNhuyDcRd7FkCrl9O4WT8jLz05Nq5xi424_A2LzMCcR3Hbu1X4KYKQkYP_S_a7Fha4_MivVXN7ueaL_nwhTlG_PEgXnG=w1490-h894-no

 

Eilen saatiin kaasari säädettyä niin nyt autolla uskaltaa vähän ajellakin.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...