Jii Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 eikös ny kumminki suolahappoa. Juu.
Ilku Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Tänään odottelen saapuvaksi uutta syyläri. En jaksanut sitten alkaa paikkailemaan tuota syyläriä, kun sen kerran otin irti, vaikka se olikin aika tuore (ei ehtinyt lopuksi kauaa olla autossa kiinni).
Ilku Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Uusi syyläri asennettu. Tänään olisi tarkoitus säätää auto, niin että toimii tienpäällä. Tämänjälkeen päästöt, katsastus ja säätö sekä penkitys.
Vici Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Uusi syyläri asennettu. Tänään olisi tarkoitus säätää auto, niin että toimii tienpäällä. Tämänjälkeen päästöt, katsastus ja säätö sekä penkitys. Oletan penkitystuloksen tulevan julkiseen tietoon....
Ilku Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Oletan penkitystuloksen tulevan julkiseen tietoon.... Kyllä se tulee... kunhan joku ensin kertoo mulle, että missä tuo Haltech osataan oikeasti säätää? Matkalla ei ole nyt niin väliä, minne vien autoni, kunhan homma pelaa. Ehdotuksia?
Jake Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 eikö se noormarkun paja ole se virallinen haltekin säätäjä suomessa?
Ilku Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 eikö se noormarkun paja ole se virallinen haltekin säätäjä suomessa? Onko näin? Itse olin sielä joskus aikoinani ja homma ei oikein onnistunut... onkohan saanut kokemusta Haltechin säädöstä nykyään? Se olis suht lähellä kyllä. Sielä ei tainnut olla jarrupenkkiä?
Jake Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 soita fmille, josko ne osais suositella?
Ilku Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Niin se taisi olla tuo Special Motors? Onko jollain kokemuksia?
pile Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 tuohan ei nyt ole mitenkään kummonen kalu säätää ilku. sä oot tuon kans jo takunnu niin kauvan että pitäis onnistua ihan sulta itteltäki se säätö. jonnekin dynoon vaan ja teet sääröt sen mukaan mitä pyydetään. jos pyydetään lisää ruokaa niin annat sitä ja sama syttykarttojen kans. kylmäkäynnistys ym. rikastuskartat joudut joka tapaukses tekeen itse niitä ei dynos tehdä.
Rale Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 AM-Works lappeenranta siellä myydään ja asennetaan mm. haltech:ia. säädöt hoituu penkissä, osaa varmasti hommansa. www.amworks.com katso sivuilta infoa.
GTATL Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Onko näin? Itse olin sielä joskus aikoinani ja homma ei oikein onnistunut... onkohan saanut kokemusta Haltechin säädöstä nykyään? Se olis suht lähellä kyllä. Sielä ei tainnut olla jarrupenkkiä? Mikä sen virallinen nimi oli, eli mistä löytyy yhteistiedot? Heh heh, aikas lyhyt muisti sulla. No varmaa se on sitten ihan surkee saataja ja kylla silla on ihan jarru penkki. Onnea matkaan
Ilku Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Heh heh, aikas lyhyt muisti sulla. No varmaa se on sitten ihan surkee saataja ja kylla silla on ihan jarru penkki. Onnea matkaan Tuo nyt oli taas tyypillinen "Antti kommentti"! Tuu juu pois sieltä ameriikasta... Kai muistat, että oli sielä joskus aikojen saatossa autoani säädättämässä ja heppu ei ollut juurikaan säädellyt kyseistä Haltechia ennemmin, sen takia sanoin, että homma ei tahtonut luonnistua ainakaan autoni kohdalla ja lisäksi auto ei tullut säätöihin (saattaa olla, että jokin anturi temppuili silloin, en nyt syytä säätäjää). Ja olikohan hänellä vielä v. 2004-2005 jarrupenkkiä? Tämänhetken tilanteesta en tiedä ja siksi kysyin...
Ilku Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Tällä kertaa ajattelin, että auton olis voinut säätää auton penkittäjä, alkaa jo kyllästyttää nuo tolpat Halwinin softassa! . Toki kylmäkäynnistyskartat yms. hoituu itse. Onhan tuon kanssa takuttu jo ihan riittävän kauan. Eilen tuli tehtyä sytytyskartat ja perussäädöt ja tänään olis tarkoitus säätää seokset. Päävirtakatkaisinkin meni uusiksi, kun siitä suli sisuskalut, nyt on sitten tuollainen 24V kuorma-automalli samaisesta kytkimestä (jokohan kestää ja virtaongelmat olis pian ohi).
pile Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 ilku ihan oikeesti sulla on siellä (jos on enää tallessa)munkin tekemät kartat ja takaan ja alleviivaan että nekään ei ole ihan pielessä vaikka sun kone on tai pitäis olla nyt kunnossa.eri asia sitten on jos oot ne suutuspäissäs karottanut.jos et nyt yhtääkkiseltään saa ketään sitä autoas säätämään niin soita mulle sunnuntaina.kotiudun nimittäin lauvantaina thaimaan reissulta.niin katellaan ne kohdilleen vielä kerran, ja käydään vaikka matalamäen(kun saat ajan sinne vaan tilattua niin että kerkeen mukaan) dynos vielä kiusaamas sitä ja sääretään se siellä loppuun asti . ja tään teen sulle pelkätä hyvästä sydämmestä ja koirasta(mäyräkoirasta). \
Ilku Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 ilku ihan oikeesti sulla on siellä (jos on enää tallessa)munkin tekemät kartat ja takaan ja alleviivaan että nekään ei ole ihan pielessä vaikka sun kone on tai pitäis olla nyt kunnossa.eri asia sitten on jos oot ne suutuspäissäs karottanut.jos et nyt yhtääkkiseltään saa ketään sitä autoas säätämään niin soita mulle sunnuntaina.kotiudun nimittäin lauvantaina thaimaan reissulta.niin katellaan ne kohdilleen vielä kerran, ja käydään vaikka matalamäen(kun saat ajan sinne vaan tilattua niin että kerkeen mukaan) dynos vielä kiusaamas sitä ja sääretään se siellä loppuun asti . ja tään teen sulle pelkätä hyvästä sydämmestä ja koirasta(mäyräkoirasta). \ Kiva kuulla... on mulla kaikki tallessa ja katselinkin niitä sun tekemiä karttoja juuri eilen. Ihmettelin vain, että miksi niissä kartoissa oli 7 astetta liian pieni sytytsennakon huippukohta? Nyt on sytty kohdillaan ja koitamme tänään saada auton perussäätöihin, että sen saisi edes katsastettua ja päästöistä läpi, eikä sammuisi katsastuksessa montaa kertaa... voin soitella tuossa, kunhan saan auton käymään ja toimimaan jollain lailla. Pitää tänään vielä kirrailla ainakin tuota toista putkea, kun tuntuu, että sattaa sutkuttaa liitoksesta. Miten pieni vuoto vaikuttaa päästöihin väliputken ja pellisarjan liitoksessa? Säätöihinhän se ainakin vaikuttaa...
pile Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 mitä meinaat tuolla 7 astetta liian pienellä. missä se oli kartassa millä kierrosalueella ja minkälaisilla ali/paineilla kerros vähän,vai olisko siellä jo joskus käyneet ne ilkun pienet sormet räpeltämässä niin juuri ne jotka olis pitäny jo leikata poikki että ei pääse sotkemaan niitä karttoja ja sitten sen jälkeen haukkumaan selän takana että kukaan ei osaa säätää haltech:a.
Cujo Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 kukaan ei osaa säätää haltech:a. Onpa hyvä että kerhoski on yksi joka osaa säätää ihmeellistä haltechia ja joka auliisti auttaa ja neuvoo
Ilku Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 mitä meinaat tuolla 7 astetta liian pienellä. missä se oli kartassa millä kierrosalueella ja minkälaisilla ali/paineilla kerros vähän,vai olisko siellä jo joskus käyneet ne ilkun pienet sormet räpeltämässä niin juuri ne jotka olis pitäny jo leikata poikki että ei pääse sotkemaan niitä karttoja ja sitten sen jälkeen haukkumaan selän takana että kukaan ei osaa säätää haltech:a. No en tiedä, mistä johtuu, mutta 0-kohdassa jossain 4000 - 6000RPM:n kohdilla huiput oli vain tuon 30 astetta. Enhän mä ny uskalla Pile sun tekemiin karttoihin koskea. :'( Tiedän, kyllä, että osaat kartat tehdä, mutta näin sielä vain oli.
pile Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Onpa hyvä että kerhoski on yksi joka osaa säätää ihmeellistä haltechia ja joka auliisti auttaa ja neuvoo jos ymmärrät mitä autosi on vailla niin ei sen helpompaa keinoa ole kuin haltekin kanssa se säätää kohdalleen. mutta kun tälläkin palstalla tuntuu olevan pelkkiä pölypulttuja jotka huutaa kuin kiljuhanhet eikä ymmärrä moottoritekasta hevon kuusta niin se ei vaan silloin luonnaa,en mäkää yritä soittaa kitaraa kun en sitä osaa mutta en kans oo huutamas joka foorumilla että kylllä on paska kitara kun ei soi niin kuin mä haluan. niin ja kaikella auttamisellakin on rajansa mutta ilkulle mä äsken vielä lupauduin sitä en tierä onko lupaus enää voimas. tuosta ilkun syttyasteista vielä sen verran ennekuin taas unohdellaan mitä todella on tapahtunut. silloin kun se auto oli meillä niin silloinhan ne syttyennakot jätetiin aavistuksen pieniksi ja ne oli puhe katsoa sitten dynossa lopullisesti kohdilleen,paitsi että sä kun lähdit kotiin iin soittelit melkein heti että sä vähän säätelit ja taas vetäää. tuos kun lukee ilkun kertomuksia niin autoa on sääretty ainakin tuhannen kertaaja joka kerta on tullut huomattavasti tehoja lisää ja loppujen lopuksi saavutettu johuimat n. 300hv moottorilta.
pile Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Enhän mä ny uskalla Pile sun tekemiin karttoihin koskea. voisi sanoa että sanan helinää. meinaatko ihan oikeesti että kun itse ajelen yli 40 asteen ennakolla niin sulle olis tehty 30 asteiset tuota ei usko naurismaan variksetkaan.
Ilku Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 niin ja kaikella auttamisellakin on rajansa mutta ilkulle mä äsken vielä lupauduin sitä en tierä onko lupaus enää voimas. tuosta ilkun syttyasteista vielä sen verran ennekuin taas unohdellaan mitä todella on tapahtunut. silloin kun se auto oli meillä niin silloinhan ne syttyennakot jätetiin aavistuksen pieniksi ja ne oli puhe katsoa sitten dynossa lopullisesti kohdilleen,paitsi että sä kun lähdit kotiin iin soittelit melkein heti että sä vähän säätelit ja taas vetäää. tuos kun lukee ilkun kertomuksia niin autoa on sääretty ainakin tuhannen kertaaja joka kerta on tullut huomattavasti tehoja lisää ja loppujen lopuksi saavutettu johuimat n. 300hv moottorilta. Äläs ny ala syyttelemään! En mä sun sytkäkarttoihin ole ainakaan koskenut, seoksia olen kyllä varmaan korjaillut. Nyt on sitten varmaan se 310HV:tä koneelta, kun teen itte kartat !
GTATL Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Tuo nyt oli taas tyypillinen "Antti kommentti"! Tuu juu pois sieltä ameriikasta... Kai muistat, että oli sielä joskus aikojen saatossa autoani säädättämässä ja heppu ei ollut juurikaan säädellyt kyseistä Haltechia ennemmin, sen takia sanoin, että homma ei tahtonut luonnistua ainakaan autoni kohdalla ja lisäksi auto ei tullut säätöihin (saattaa olla, että jokin anturi temppuili silloin, en nyt syytä säätäjää). Ja olikohan hänellä vielä v. 2004-2005 jarrupenkkiä? Tämänhetken tilanteesta en tiedä ja siksi kysyin... Ei se varmaan hirveesti ollut sita uutta versiota saadellyt kun se vasta tuli markkinoille ja mun auto oli siella ennen sua, eika silla tuntunut olevan mitaan ongelmia. Jarru penkki oli ainakin silloin. En tuu takaisin jos ei pakoteta
Ilku Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2009 Ei se varmaan hirveesti ollut sita uutta versiota saadellyt kun se vasta tuli markkinoille ja mun auto oli siella ennen sua, eika silla tuntunut olevan mitaan ongelmia. Jarru penkki oli ainakin silloin. En tuu takaisin jos ei pakoteta OK, nyt kuulostaa jo paremmalta. Kävitkös säädättämässä sen uuden koneesi sielä uudelleen, vai jossain muualla?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään