jeretz Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 Kyllähän se hinta pompsahtaa vielä pikkusen kun laitetaan rahti, tulli ja alvi, mutta ei ollenkaan paha jos on ehjä niinkuin mainosti. Ja varsinkin kun on täydellinen setti eikä tarvi metsästellä osia. Laajakaistalambadaa ja parit mittarit vaan. Ehkä vesi-metanooli myös, mutta ei sitä tuolla 6 psi paineilla välttämättä tarvi. Mut ekana pitää toivoo että Texi saa sen paketin Nyt Oiski on oivaltanut asian,ei muutakun vakionokka vielä takaisin,kuinka lie noi kannet,lähinnä puristus-suhteet. Meikä oli laiskempi,jätti noi välivaiheet pois Tossa vähän tulevaa "makupalaa" sulle
GTATL Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 Nyt Oiski on oivaltanut asian,ei muutakun vakionokka vielä takaisin,kuinka lie noi kannet,lähinnä puristus-suhteet. Meikä oli laiskempi,jätti noi välivaiheet pois Tossa vähän tulevaa "makupalaa" sulle Pyh, ei sinne mitaan puhallinta tarvitse pikkasen lisaa kuutiotuumia niin alkaa potkia
Oiski Posted April 27, 2009 Author Posted April 27, 2009 Nyt Oiski on oivaltanut asian,ei muutakun vakionokka vielä takaisin,kuinka lie noi kannet,lähinnä puristus-suhteet. Meikä oli laiskempi,jätti noi välivaiheet pois Tossa vähän tulevaa "makupalaa" sulle Kannet on Patriot LS1 stage II portatut ja mie käsitin että puristukset on niillä vakio 10.25:1 Mites toi nokka, meinaatko että ahdettuna tulee päästöjen kanssa ongelmaa vai? Vaparina menis vielä jyrkempikin nokka. 114 LSA on kuulemma ahdetussa hyvä. On siinä Vortechilla kyl pirun hienot äänet!
Oiski Posted April 27, 2009 Author Posted April 27, 2009 Eli noissa kansissa on 67 cc palotila joka antaa puristuksiksi 10 (tai 10.1) jos on uskomista LS1 techiin. http://www.ls1tech.com/forums/advanced-engineering-tech/111207-ls1-head-combustion-chamber-cc-volume-vs-cr.html
jeretz Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Eli noissa kansissa on 67 cc palotila joka antaa puristuksiksi 10 (tai 10.1) jos on uskomista LS1 techiin. http://www.ls1tech.com/forums/advanced-engineering-tech/111207-ls1-head-combustion-chamber-cc-volume-vs-cr.html Eipä sit mitään hätää,kun noi puristussuhteen ovat orkkiset,ja porttaamisesta tulee plussaa Nokassa lienee alkuperäisellä tai LS6,sella helpoin saada toimiviin säätöihin,päästöt.......jää nähtäväksi,kun ei ole sitä kristallipalloa Nämä setit lienee tarkoitettu aivan vakio moottoreille,helppoa tietty,tokihan voi kikkailla jos haluaa ja on aikaa
Oiski Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 Eipä sit mitään hätää,kun noi puristussuhteen ovat orkkiset,ja porttaamisesta tulee plussaa Nokassa lienee alkuperäisellä tai LS6,sella helpoin saada toimiviin säätöihin,päästöt.......jää nähtäväksi,kun ei ole sitä kristallipalloa Nämä setit lienee tarkoitettu aivan vakio moottoreille,helppoa tietty,tokihan voi kikkailla jos haluaa ja on aikaa Eipä sitä oo paljon aikaa kikkailla jos meinaa kesällä ajaakin, viime kesä meni tehdessä noita edellisiä muutoksia. Ihan hyvä tosin, että aukastiin kone kun oli nokka-akselista kolme nokkaa aika kulahtanu.. Nostajat pyöri hyvin, mutta harmittaahan se kun niistä menin säästämään Millaset tulpat kävis ahdettuun koneeseen? Itellä mielessä NGK V-Power.
jeretz Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Eipä sitä oo paljon aikaa kikkailla jos meinaa kesällä ajaakin, viime kesä meni tehdessä noita edellisiä muutoksia. Ihan hyvä tosin, että aukastiin kone kun oli nokka-akselista kolme nokkaa aika kulahtanu.. Nostajat pyöri hyvin, mutta harmittaahan se kun niistä menin säästämään Millaset tulpat kävis ahdettuun koneeseen? Itellä mielessä NGK V-Power. Niinpä,kiirettä pukkaa sulle. Eiköhän ne nostajat mene vielä,koska tarkistitte niiden kunnon ja pyörivät hyvin.Johonkin sen säästämisen raja täytyy laitaa,tai kaikki on pian uusittava Meikä laittoi just noi, NGK V-Power TR-6,set. Ovat hieman hakusalla,joten kannattaa alkaa tilailemaan! Suuttimet(38lb) sain eilen,perjantaina paikoilleen,ja sit pitäis olla valmis,näkee meneekö kummalle puolelle 10psi,tä
-vellu Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Niinpä,kiirettä pukkaa sulle. Eiköhän ne nostajat mene vielä,koska tarkistitte niiden kunnon ja pyörivät hyvin.Johonkin sen säästämisen raja täytyy laitaa,tai kaikki on pian uusittava Meikä laittoi just noi, NGK V-Power TR-6,set. Ovat hieman hakusalla,joten kannattaa alkaa tilailemaan! Suuttimet(38lb) sain eilen,perjantaina paikoilleen,ja sit pitäis olla valmis,näkee meneekö kummalle puolelle 10psi,tä Mahtaakohan noi 38lb suuttimet riittää jos menee ahdot yli 8 PSI:n Mulla on 60set.
jeretz Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Mahtaakohan noi 38lb suuttimet riittää jos menee ahdot yli 8 PSI:n Mulla on 60set. Todennäköisesti pitäis riittää,ovat setin omat eli samalla numerolla tilattu,toki regua voi tarvittaessa vielä kiristää. Sulla kyllä suuttimien kapasiteetti riittää,käykö millaisilla prosenteilla penkissä? Ilmeisesti tyhjäkäynnilläkin sun seokset kohdillaan,tämä lienee isojen suuttimien varjopuoli
Rale Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Mahtaakohan noi 38lb suuttimet riittää jos menee ahdot yli 8 PSI:n Mulla on 60set. vaparina 39lb suuttimet riittää noin 500hv, ehkä vähän alle. sellaiset tilasin itselleni. ahdettuun koneeseen voi olla vähän liian pienet
-vellu Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Ilmeisesti tyhjäkäynnilläkin sun seokset kohdillaan,tämä lienee isojen suuttimien varjopuoli Toi oli 90-luvun suuttimien ongelma, nyt osataan nuokin tehdä kunnolla
jeretz Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Toi oli 90-luvun suuttimien ongelma, nyt osataan nuokin tehdä kunnolla Ahaa,hyvin moni mainitsi tämän ongelman,hyvä että kehitystä on tapahtunut näissä
Oiski Posted May 4, 2009 Author Posted May 4, 2009 Meikä laittoi just noi, NGK V-Power TR-6,set. Ovat hieman hakusalla,joten kannattaa alkaa tilailemaan! Suuttimet(38lb) sain eilen,perjantaina paikoilleen,ja sit pitäis olla valmis,näkee meneekö kummalle puolelle 10psi,tä Ei meinaa löytyä TR-6:sia mistään.. Näinköhän joutuu tyytymään TR-55:siin Jos toi miun satsi on vakiokoneelle suunniteltu niinkuin pitäis olla niin toivottavasti setistä löytyy myös suuttimet jotka on mitoitettu tuon 6 psi:n tuottaman tehon mukaan joka on ollu sellasta 470-480 pyörillä.
TexFinn Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 Ei meinaa löytyä TR-6:sia mistään.. Loytyy niita. Montako settia laitetaan tulemaan?
rstuning Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 Toi oli 90-luvun suuttimien ongelma, nyt osataan nuokin tehdä kunnolla Luultavasti ongelma on vieläkin olemassa, jos ostaa halpis suuttimia... Laadukkailla testatuilla ja machatuilla suuttimilla paras lopputulos.
jeretz Posted May 5, 2009 Posted May 5, 2009 Ei meinaa löytyä TR-6:sia mistään.. Näinköhän joutuu tyytymään TR-55:siin Jos toi miun satsi on vakiokoneelle suunniteltu niinkuin pitäis olla niin toivottavasti setistä löytyy myös suuttimet jotka on mitoitettu tuon 6 psi:n tuottaman tehon mukaan joka on ollu sellasta 470-480 pyörillä. Pistäppä tulpista tilaus Texille Jospa siellä setissä on FMU,suuttimien tilalla Niin paineen nostollahan on vaikutus polttoaine kapasiteettiin.
Oiski Posted May 5, 2009 Author Posted May 5, 2009 Pistäppä tulpista tilaus Texille Jospa siellä setissä on FMU,suuttimien tilalla Niin paineen nostollahan on vaikutus polttoaine kapasiteettiin. Texi otti tilauksen vastaan Niin joo FMU.. olen aika kujalla vielä tästä ahtimien maailmasta (niinku monesta muustakin ) Eli joudunko menemään vielä suutinkaupoille vai riittääkö paineen nosto
jeretz Posted May 5, 2009 Posted May 5, 2009 Texi otti tilauksen vastaan Niin joo FMU.. olen aika kujalla vielä tästä ahtimien maailmasta (niinku monesta muustakin ) Eli joudunko menemään vielä suutinkaupoille vai riittääkö paineen nosto Hyvä,tulpat sit tulossa Katselet sit kun ahdin setti tulee,tartteekko mitä lisää,pianhan pikku osia tulee lentorahtina
Oiski Posted May 8, 2009 Author Posted May 8, 2009 Nyt alkaa lähestyä hetki kun otetaan loota irti ja toimitetaan osaaviin käsiin laitettavaksi. Nyt kun on tuo TCI:n turbiini niin mitenhän mahtaa olla sen vahvistuksen kanssa? Kannattaako vai hommaako samalla rahalla Precisionilta uus? Ja ennen kaikkea kuka tekee?
Crisis Posted May 8, 2009 Posted May 8, 2009 Nyt alkaa lähestyä hetki kun otetaan loota irti ja toimitetaan osaaviin käsiin laitettavaksi. Nyt kun on tuo TCI:n turbiini niin mitenhän mahtaa olla sen vahvistuksen kanssa? Kannattaako vai hommaako samalla rahalla Precisionilta uus? Ja ennen kaikkea kuka tekee? No joo... Ma ostasin taalta askin http://www.performabuilt.com On kehttu paljon. Ja sitten kun sekin loppupelissa hajoaa niin on vakio aski milla voi ajaa rauhssa kun tuo on korjauksessa. In tieda mita 4L60E aski maksaa vieda prepattavaksi mutta voisin kuvitella etta 1200e menee nopeasti, eli 1600 talaa. Muutama satku lisaa niin saa uuden laatikon taalta rapakon takaa. Jos laitatat oman laatikon niin sitten loppuu kausi jos aski poikii, ei paase edes rauhassa cruisailee.
Crisis Posted May 8, 2009 Posted May 8, 2009 T56 http://www.chevelles.com/forums/attachment.php?s=c2f5222f13224690a6f98781b4da7853&attachmentid=19491&d=1236287820 Magnumi tietenkin. Mun T56 tuntuu silta etta se hajoaa jo vakio ls2 vaantoihin
Oiski Posted May 8, 2009 Author Posted May 8, 2009 T56 Joo-o, kiehtoishan tuo jos vaan löytyis jostain valmis satsi. Olis tekijäkin kerhon sisältä lupautunut apuun Alkaa olla kiire jos meinaa kesällä ajella enemmän kuin viime kesänä.. Kyllä toisaalta se automaagikin kelpaa jos se on samantyylinen ku oli se Päivisen tekemä jonka Crisikseltä ostin joskus 04 tai 05 edelliseen Ponuun.
Crisis Posted May 9, 2009 Posted May 9, 2009 Loytyiskohan niita 6 vaihteisia tomaatteja jo kohtuullisella hinnalla. Jossain nain muutossarjan 4 koppasiin. Saa jopa rattiin vaihtonamiskat. Olis 2 valisen maailman kompromissi. ainakin speciaali
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now