Rale Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 ;D en nyt todellakaan tarkoittanut itseäni, vaan esim AMworksia
jeretz Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 Joopa epäilen osaako Haltekki lukee 48 hampaista reluctoria ohjata 8 puolaa ja suutinta, vaihteistoo ym. GM-boxi on varsin hyvä ja -99--05 ohjelmat käy samaan boxiin ja niitä on efiliven sivuilla joku 30kpl GM tekeminä+ eri viritykset ja ite säädöt. -98 ECM on eri kun myöhemmät sama kun -97 Vettessä ja LT1 sissä. SE ei vaadi rekisteröitymistä kuten -99 ja uudemmat joten lisessejä ei kulu Efilivestä (mukana tulee 2kpl lisää voi ostaa) jos purkki on pahasti sekasin pitäs kopsaa jostain -98 ohjellma ja sit flashaa se sisään. Tietääkseni mitkää boschin ym tura prötä väsä ohjelmat ei toimi ja niillä voi enintään lukee vikakoodit tai ei mitään. Ei GM ole tarkoittanu et boxeja tosta vaan säädetään kenen hyvänsä toimesta, luulempa ettei edes Metro pysty muuta kun lukeen viat ja flashään vakio ohjelman sisään, säätö? epäilen Täyttä asiaa,itse kullekin!
BlackZ Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 en nyt todellakaan tarkoittanut itseäni, vaan esim AMworksia Mä luulen et panteraa huvitti just se että tuo sanonta "oikeat AMMATTI säätäjät" kuulostaa pirun hauskalta (ja siltä et ei ne mitää säätöön saa)... ;D ;D
pantera Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Mä luulen et panteraa huvitti just se että tuo sanonta "oikeat AMMATTI säätäjät" kuulostaa pirun hauskalta (ja siltä et ei ne mitää säätöön saa)... ;D ;D
Rale Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 on niitä varmasti säätäjiä moneen lähtöön, mut kyllä ne YLEENSÄ persdynon voittaa
Crisis Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Ei ole joo Haltech oikotie onneen LS koneen kanssa.. Jos vakisin boksin haluu vaihtaa niin Fast XFI sitten... Mutta nailla muutoksilla LS vakio boksi on ihan riittava ja todella notkea saadoissa. Jos ei tykkaa EFI livesta niin on aina olemassa toi HP tuners:n softa. Aika tyyriita sijoituksia mutta toisaalta niin kun Juhani jo sanoi, netti on pullollaan kaiken maailman vakio karttoja seka virityskarttoja joilla paasee lahelle. Loput voi sitten saadaa dynossa.. Ja mita ammattimiehiin tulee niin on saanut lukea niin laidasta laitaan noita juttuja. Toiset on tyytyvaisia ja homma toimii... toisilta sulaa mannat penkissa ja saataja ei halua korvaa... Kaikkea kuulee aika tasapuolisesti, myos jenkeissa.
repa Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 toisilta sulaa mannat penkissa ja saataja ei halua korvaa... Kaikkea kuulee aika tasapuolisesti, myos jenkeissa. Jostainhan se on oppi hankittava, mieluummin "på andras pengar".
Oiski Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2009 Täytyy tännekin välillä skriivailla. Lootaan täytyy sijoittaa ens kesäks. Dynotune joskus keväällä myös, mutta ei siitä ole hyötyä luistavalla laatikolla.. Eli vielä mietin laittaisko kunnon automaattilootan niinkuin esim tässä Crisiksen laittamassa linkissä: http://performabuilt.com/GMCars022008.html ...Vai sitten manuaalin. Työn osuus askarruttaa manuaali konversiossa aikalailla. Mitä olette mieltä? Nyt on TCI 2500 turbiini eli sais lootan halvalla kylkeen edellä mainitusta paikasta Millaset kustannukset tulis T56 muutokseen jos töitä ei lasketa? Entäs onko hurjan monimutkainen laittaa? Crisis, msk383?
Guest Jukka Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Täytyy tännekin välillä skriivailla. Lootaan täytyy sijoittaa ens kesäks. Dynotune joskus keväällä myös, mutta ei siitä ole hyötyä luistavalla laatikolla.. Eli vielä mietin laittaisko kunnon automaattilootan niinkuin esim tässä Crisiksen laittamassa linkissä: http://performabuilt.com/GMCars022008.html ...Vai sitten manuaalin. Työn osuus askarruttaa manuaali konversiossa aikalailla. Mitä olette mieltä? Nyt on TCI 2500 turbiini eli sais lootan halvalla kylkeen edellä mainitusta paikasta Millaset kustannukset tulis T56 muutokseen jos töitä ei lasketa? Entäs onko hurjan monimutkainen laittaa? Crisis, msk383? En oo neloseen laittanu mutta 3genissä on ainakin aika simppeli muutos. Toki vaatii polkimia asennettaessa pitkää pinnaa tai sitten itsekuria että vitutustilanteessa paiskoo työkaluja auton ULKOpuolella. Kokonaisuutena en usko että olis mitenkään liian vaikia jos kerta nokan ja kannetkin oot tuohon vaihtanu vaimitäseoli Suosittelen että hankit mahd pitkälle kaiken tarvitsemasi yhdestä ja samasta autosta yhdellä kertaa.
Chevy Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Mikke väsäs manuaalin,tomaatin tilalle
TexFinn Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2009 Millaset kustannukset tulis T56 muutokseen jos töitä ei lasketa? Entäs onko hurjan monimutkainen laittaa? Crisis, msk383? Tasta artikkelista homma selviaa aika pitkalle. Ei ole ollenkaan paha rasti kunhan on kaikki tarvittavat kamat. Mutta tuosta artikkelista loytyy jopa osaluettelokin. Ei muuta kuin swappia tekemaan vaan.
Oiski Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2009 Tasta artikkelista homma selviaa aika pitkalle. Ei ole ollenkaan paha rasti kunhan on kaikki tarvittavat kamat. Mutta tuosta artikkelista loytyy jopa osaluettelokin. Ei muuta kuin swappia tekemaan vaan. Hui.. 4600 taalaa osat pelkästään Niin no saahan niitä osia käytettynäkin. Pitääpä viel arpoa hommaako tollasen satsin vai laitetun 4L60E:n kun stage 2 jonka pitäis kestää 750 rwhp maksaa sen alta 2000 taalaa ja sisältää rahdin jenkkien sisällä.
mikke Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2009 jos arvostat cruisailu ominaisuuksia etkä ramppaa mutkaradal alvariinsa suosittelen ehdottomasti automaattia, se vaan on niiin paljo helpompi ja mukavampi jopa pieneen savuseen leikkimiseen . jos taas mutkarata kiinnostaa ni sinne sit se manuaali kai se sielä puolustaa paikkansa ja pitkässä matka-ajossa polttoaine talous kiittää. ja jos ratapäiviltä ei löydy manuaalille todella hyötyä ja hauskuuttaa tekee 4l60e hyvinkin todennäkösesti kampäkin meikälaisen autoon kunhan keksin mikä öljyvuodon aiheutti
PSN Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 jos arvostat cruisailu ominaisuuksia etkä ramppaa mutkaradal alvariinsa suosittelen ehdottomasti automaattia, se vaan on niiin paljo helpompi ja mukavampi jopa pieneen savuseen leikkimiseen Tämä mies on seonnut liiallisesta partansa jauhamisesta, suosittelen jättämään ylläolevan kommentin täysin huomiotta.
Guest Jukka Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 jos arvostat cruisailu ominaisuuksia etkä ramppaa mutkaradal alvariinsa suosittelen ehdottomasti automaattia, se vaan on niiin paljo helpompi ja mukavampi jopa pieneen savuseen leikkimiseen . jos taas mutkarata kiinnostaa ni sinne sit se manuaali kai se sielä puolustaa paikkansa ja pitkässä matka-ajossa polttoaine talous kiittää. ja jos ratapäiviltä ei löydy manuaalille todella hyötyä ja hauskuuttaa tekee 4l60e hyvinkin todennäkösesti kampäkin meikälaisen autoon kunhan keksin mikä öljyvuodon aiheutti Ota ny lääkkees. Harrasteautos, jolla pitää päästä pakenemaan arjen karmeuksia, pitää olla manuaali että pääsee kunnolla omaan pikku ihannemaailmaan
mikke Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Ota ny lääkkees. Harrasteautos, jolla pitää päästä pakenemaan arjen karmeuksia, pitää olla manuaali että pääsee kunnolla omaan pikku ihannemaailmaan Tämä mies on seonnut liiallisesta partansa jauhamisesta, suosittelen jättämään ylläolevan kommentin täysin huomiotta. noo kunhan olette automaatin jälkeen ajanu kesän manuaalilla ni kysyn mieltymyksiä uudestaan siis muutakin ku hallia ympäri. kai mä sitten vaan olen mukavuudenhaluinenlaiskakermapersepaskiainen
-vellu Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 kai mä sitten vaan olen mukavuudenhaluinenlaiskakermapersepaskiainen Taidan kuulua Mikken kanssa samaan joukkoon ...nimimerkillä kolme automaattia + yks variaattori + yks manuaali runko jossa ei ole konetta eikä laatikkoa Automaatti rules
repa Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 mä olen mukavuudenhaluinenlaiskakermapersepaskiainen juu. P.S. Automaatti
Guest Jukka Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 noo kunhan olette automaatin jälkeen ajanu kesän manuaalilla ni kysyn mieltymyksiä uudestaan siis muutakin ku hallia ympäri. kai mä sitten vaan olen mukavuudenhaluinenlaiskakermapersepaskiainen Oon ajanu parikin kesää automaatin jälkeen manuaalilla. Toki, täytyy myöntää että aika vähän oli tuota kaupunkiajoa. Jonkin verran kumminkin mutta ei päivittäin, hyvä jos viikoittainkaan
Oiski Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Ajan kanssa olis tarkotus rakennella Ponusta jonkunlainen GT kärry millä on hauskaa ajella mutkiakin. Nykyään tulee ajeltua enimmäkseen maantiellä road trippejä + kaupungissa tulee kurvailtua. Ratapäivillä ei ole tullu käytyä ikinä enkä varmaan menekään ennen kuin on kaaret Kunhan nyt kesäks sais toimivan lootan, oli se sitten automaatti tai manuaali. Sen verran on opiskelijan täs vaihees joustettava, että halvempi voittaa.. Ellen sit riko lupausta olla ottamatta opintolainaa En oo kyllä koskaan päässy ajamaan mitään manuaalilla varustettua nopeaa autoa..
pile Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 automatic on ykkönen.normaalit vanhanaikaiset keppivaihteet sais kieltää kokonaan kaikista autoista
Cujo Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Manuaalia ei voita mikään. Automaatit kermaperselaiskapaskaoille
zodiack Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 manuaali tai automaatti kuhan sysää
HFB Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=32099.0
Crisis Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2009 TAvallaan mua harmittaa kun vaihdoin automaatin pois. On se niin paljon kivempi arkiajossa ja kiihdyttäessä stripillä. Manuaali sitten taas kyllä rokkaa mutkaajossa. Ostin ton manuaalin sen takia ettei tarvi automaattia remppailla jos tehohalut kasvaa. Tosin sit vaihdellaan kytkimiä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään