cam68 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 tuolla aikaisemmin puhuit kuinka ohutta on takarungon pätkät.. itsekin ihan yllätyin kun ne oikeesti on vain peltiä sen takia ne mun tukivarretkin irtos alkukesästä kun ei materiaali kestänyt rungossa rasitusta..
tarmo68 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Joo ja sit kun ruoste on vielä vaikuttanut sisäpuolella niin siinä se.Näyttää ulospäin aika hyvälle mutta...
tarmo68 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 No niin äijät.Alkaa auto jo näyttämään joltain. Minitubit paikoillaan samoin kuin se palkki tubien välissä.Alkaa olemaan renkaille tilaa... Mitäs sanotte???
tarmo68 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Tossa kuva joka näyttää miten komeesti kaikki istuu.Toi palkkikin näyttää kuin se olisi tehtaalta tullut.
Nova Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Näyttää melkein yhtähyvältä mitä itse tekisin ... tai siiis yrittäisin. Tuskin noin siistiä saan aikaseksi.
tarmo68 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Sitten peräkontista pikku kuva.Sanoisin että kelpaa mulle ja tosta on sitten mukava jatkaa kunhan auto saadaan taas kotiin. Mulle tulee kiire ton apurunkon kanssa kun tarkoitus oli istuttaa kaikki roina siihen ja sitten maalata se ennen auton tuloa talliin. No Kari vaihtaa vielä katon ja sitten siinä on jotain "pientä" vielä jäljellä. Kommenttia peliin...
Nova Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Mites muokkaa takapenkkiä? Eikös noi minitubit vie siltä elintilaa hieman.
tarmo68 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Renkaat pitäisi saapua perjantaina joten sitten päästään ottamaan vähän kuvia miltä näyttää...315/35-17. WIDE ASS.
Nupa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Tossa kuva joka näyttää miten komeesti kaikki istuu.Toi palkkikin näyttää kuin se olisi tehtaalta tullut. Tosta voisin kysyä että mikä palkki laitettu ylimääräsenä ja minne
tarmo68 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Joo pellistä penkkien taakse oli puhetta ja kait noi reiät tullaan pistämään umpeen. Mun lapset ei sitten enää pääse konttaamaan ohjaamon puolelta peräkonttiin kuten silloin kun autoa purettiin ja se vasta oli heistä hauskaa...Minusta ei niin kovin.. Tankki tulee alkuperäiselle paikalle auton alle niin jää takakonttiin enemmän tilaa tavaroille siten kun lähtee Suomea kiertämään.Teltat ja makuupussit. NOVA:lle tiedoksi että teetä ainakin osa hommista jos tuntuu ettei pelti taitu niinkuin haluaisit, voi lopputulos olla kuitenkin halvempi ja helpompi.Ei toi kuitenkaan niin kallista ole.
tarmo68 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Tossa on linkki jossa DSE miehet tekee takapenkkiin tarvittavat muutokset.Äkkiseltään kun katsoo niin pienillä muutoksilla pääsee. http://www.detroitspeed.com/projectpages/dse1969/dse_main.htm
Nova Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Tankki tulee alkuperäiselle paikalle auton alle niin jää takakonttiin enemmän tilaa tavaroille siten kun lähtee Suomea kiertämään.Teltat ja makuupussit. NOVA:lle tiedoksi että teetä ainakin osa hommista jos tuntuu ettei pelti taitu niinkuin haluaisit, voi lopputulos olla kuitenkin halvempi ja helpompi.Ei toi kuitenkaan niin kallista ole. Näinhän se on. Tosin kohtuullisesti toi pelti muokkaantuisi JOS olisi aikaa. Tämän takia vanhuksien harrastaminen on hieman ollut hidasta. Olihan tuossa toi yks sähköauto välissä. Nyt on hieman rakentelu kipinää tullut. Avo projektille olen tässä hieman kysellyt alustavasti bläkkäriä. Ei vielä ole osunut oikeaa. Ei kannata keskinkertaisesti teettää muilla kun sitä saa itsekkin tehtyä. Kavennatko edes tankkia? Tällöin saisi aika kivasti pakoputkille tilaa. Tietysti kyllä sinne aika hyvin jää tilaa reunoille. Ei ollut paha rasti muokata. Tosin 4 linkin torni kuvissa voi hakata häntäluuhun tuommoisella hetekalla varusteltuna.
tarmo68 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Pitkäaikainen haaveeni on ollut opetella hitsaamaan TIG:llä alumiinia ja ruostumatonta mutta ainoa este on ollut TIG:n kalleus(Kemppi jotain 4000 euroa mutta se on sitten hyvä kone).Jos nyt sitten tätä projektia varten sen ostaisi...Vois itse tehdä tankin ja ym osaa.No katsotaan mitä tulee tapahtumaan.
Guest Jukka Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Mitähän mahtaa tulla maksamaan nuo pellityöt? Näyttää proo äijältä, joka vois mun camaroon koripaneleita vaihdella.
pantera Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Mitähän mahtaa tulla maksamaan nuo pellityöt? Näyttää proo äijältä, joka vois mun camaroon koripaneleita vaihdella. taitaa olla abaut kympin remppa kun on nuin laaja.... arvelisin, kun plakkarifirmat ottaa 45e-65e tunnis jos ne on ammattimiehia
tarmo68 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Sanotaan että olin budjetoinut enempi mitä toi työn osuu tulee olemaan ja kaikki toi säästö muodostuu siitä miten nopeasti Kari ton työn lopulta teki. Toisaalta olin hommannut lähes kaikki korjauspellit etukäteen ja Kari pääsi tekemään autoa lähes taukoamatta. Toi tuntipalkka arvio on aika lähellä mutta huomioikaa että täällä "maalla" toimitilojen vuokra on halvempi kuin esim pääkaupunki seudulla ja soittamalla selviää mitä mikin maksaa.
-vellu Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Karille lähti sähköpostia eilen
cam68 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 hitto kun nuo takalokarit näyttää hyvältä.. pitäisköhän repiä omasta auki heti talvella ja laittaa samanlaiset.. sitten saisi hankkia 11" leveet vanteet 315 kumit nelilinkki...... ynm.. projekti jolla ei loppua näy .. ei vaisinkaan.. mutta ei tuo paharasti olis laittaa nuo sisälokarit uudestaan.. ja linkkiäkin jo suunnittelin.. olkoon kuitenkin.. hammastanko seuraavana
tarmo68 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Tänään maalasin apurunkon, sisälokarit (helpompi varastoida kun on maali päällä) ym pisteosaa ja maalina Inerta 5.Helppo maalata ja haisee sitten hyvältä... No tossa mun maalauskammiossa on kyllä suhteellisen hyvä toi ilmanvaihto.Pelkäsin vaan kun oli aika tuulista että miten naapurin tummalle transitille kävi kun tuuli sattui just sinnepäin...Ei ole äijä ainakaan vielä ovelle koputellut. Huomenna vähän sikaa apurunkoon ja pintamaali päälle (Inerta 50 ja mustaa). Perjantaina pitäisi tulla oikeat moottorin kumityynyt ja sit pääsee sitä passailee tohon apurunkoon. Mukava kesäloma sää.
cam68 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 kohta sulla alkaa se paras vaihe.. osien paikalleen laitto.. mites meinasitko tekniikkaa laittaa minkä verran kiinni ennen maalausta?? rullaavaksi?? joko väri on päätetty? tänään kävi mielessä yksi härski vaihtoehto.. juohtui vaan mieleen kun mainitsit jostain fordin väristä aikaisemmin vai muistanko väärin?
cam68 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 ainakin minä rankaan tämän ykköseksi.. niin paljon samaan autoon sellaista palikkaa että ei jää valinnan varaa kuin osien valmistajassa.. ja vuosimallikin just eikä melkein.. mielenkiinnolla odotan ensimmäisiä videon pätkiä koneen käynnistyksista ja ensimmäisistä testi ajoista.. on niin perverssi tekniikka että oksat pois.. naurattaa jo nyt vaikkei voi kun kuvitella miten liikkuu ja liukastelee..
tarmo68 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Tänne saa antaa noita värivaihtoehtoja????ja nopeesti. http://www.youtube.com/watch?v=wzEituBipvI Ja mielipiteitä tosta. Tossa kun tota apurunkoa maalailin niin samalla unelmoin DSE runkosta...ja 4 linkistä...no pitäähän tohon jota parannettavaa jäädä. Niin mitähän sitä pistäis kiinni maalauksen ajaksi?Maalari sanoi että maalaa irto osat erillään ja kait tekniikka sovitetaan ja sit irti.Perä ja eturipustukset kiinni jotta kulkee pyörillään. Mutta ehkä sitten keväällä tai alku kesästä.Paljon on vielä tehtävää sisällä.
cam68 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 ei tuokaan paha.. tee kuitenkin sellainen mitä ei olla nähty.. se säväyttää ja paljon.. jostain kumman syystä tiedän mulla kävi mielessä fordin uusi oranssi sävy ja mustaa tehosteeksi jossain muodossa ja ehkäpä mattana esim. hockeystick raidat kylkeen.. tee räväkkä ja silmiin pistävä, huomiota ja keskustelua herättävä.. tuossa kuvassa huono valo.. muistelisin tuon paljon kirkkaampana?
tarmo68 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Tuolla Etelä-Afrikassa oli jostain syystä noita oransseja Focuksia ja siellä pääsin aika läheltä katsomaan väriä ja se näyttää jotenkin vaihtavan väriä eri kulmista kun katsoo. Mieluummin vihreä ja vanteiden puolat samalla värillä,kehät kiillotettuna,listat mattamustana ja kahvat sekä peilit auton väriin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään