Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".


tarmo68

Recommended Posts

Niin tästä sitä lähdettiin liikkeelle "voi ajaa suoraan näyttelyyn" kuten Suomalainen myyjä autoa mainosti...

Tälläinen 40 vuotta vanha auto on kuin nainen,maalilla ja pakkelilla kasattu.

Sorry, kauniimman sukupuolen edustajat...

DSC00839-resized.JPG}

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tarmo68

    1200

  • cam68

    242

  • -vellu

    108

  • pantera

    59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tietoa peltitöiden kulusta.

-Takakyljet sovitettu mutta ei lopullisesti vielä kiinni sillä mun pitää toimittaa ovet ja takaluukku.

-Takaikkunan ja luukun välinen pelti sovitettu ja sopi kuulemma hyvin.

Eli nyt pitää saada lisää rautaa Karille jotta saadaan työt jatkumaan...Ensi viikonloppuna pystyn toimittamaan.

Tämä viikko vielä töitä ja siten alkaa "kesäloma"

P8250010-resized.JPG}

Link to comment
Share on other sites

No niin sitten taas kansalle kuvia. :P

Tossa näkyy uudet tankin kiinnikkeet, jonne sitten tulevaisuudessa istutetaan ruostumaton ja kavennettu bensatankki.

Ihan hyvältä näyttää kun vertaa mitä se oli eli noi päät täysin ruostuneet pois. *clap*

P8250003-resized.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Kari suojaa ja maalaa kaikki piiloon jäävät pinnat eli työn laatu on parempaa kuin tehtaalla tehty jolloin koreja ei upotettu maalialtaaseen ja siten piilossa olleet pinnat jäivät pellille.Noin toi kori saattaa kestää vielä toiset 40 vuotta ruostumattomana.Tai nythän se ei kestänyt... :(

Tuonkin takia kannattaa kyljet ja katto vaihtaa jotta saa piilossa olevat pinnat maalattua....... \m/

Katto vaihtuu sitten viimeisenä. :-P

Komeet 6" x 9" kaiuttimien paikat hattuhyllyllä.Toi kolmas reikä taitaa olla se niin sanottu "oho" nyt meni väärään paikkaan.

Eiköhän noi hitsata umpeen ja uskotaan siihen että musiikki pitää tulla auton etupäästä ja sijoitetaan kaiuttimet sinne.

Kommentoikaa taas ettei mene ihan yksin puhumiseksi.

P8250005-resized.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Niin minusta toi apurunko on aika tylsän näköinen eli jos CAM68 ostaisi tukivarret, hammastanko ohjauksen, coil overit, paksun kallistuksenvakajan 13" 4 mäntäiset jarrut ym, tarvikkeet niin itse saisin DSE apurunkon....

Onko jollain kiinnostusta ko. tuotteista????Myydään sitten kaikki kerrallaan.KIIRE.

 

Link to comment
Share on other sites

Niin minusta toi apurunko on aika tylsän näköinen eli jos CAM68 ostaisi tukivarret, hammastanko ohjauksen, coil overit, paksun kallistuksenvakajan 13" 4 mäntäiset jarrut ym, tarvikkeet niin itse saisin DSE apurunkon....

Onko jollain kiinnostusta ko. tuotteista????Myydään sitten kaikki kerrallaan.KIIRE.

 

Myydään kaikki sitten kerrallaan...
Link to comment
Share on other sites

Viikonloppuna tuli hiekkapuhallettua ovien saranat, pohjamaalattua ne sekä uudet holkit ja tapit niihin.Taas toimii komeesti.

Ovet tuli myös tyhjennettyä ikkuna vempaimista ja samalla todettua ne vaihto kuntoiseksi eli uudet tilaukseen.

Apurunkon hitsailu alkoi myös ja siinä sitä hommaa olikin sillä tuon aikainen teräs on erikoista.Välillä palaa komeesti ja sitten taas välillä tuntuu kuin olisi kaasupullo kiinni kun räkiin niin perk....sti...No kyllä siitä hyvä tulee.

Link to comment
Share on other sites

Ei vois kesäloma paremmin alkaa.Hämeenlinnan reissu heti aamusta ja siitä sitten alkoi ennenaikainen JOULU....

En muistanutkaan miten hienoa on availla paketteja....TREMEC niinhän te silloin keväällä äänestitte.

DSC02286-resized.JPG}

Link to comment
Share on other sites

SSBC etujarrut,13 tuumaa ja 4 mäntää.

Mahtuukohan vanteet noihin sillä suosittelevat min, 17" ja ne löytyy mutta pitää silti kokeilla.

Voi olla että loppuviikolla tulee myyntiin American Racing vanteet,toivottavasti ei sillä tuli jo tilattua renkaatkin taakse ja nekin 17".

Joskus olisi parempi ja halvempi ottaa selvää mitkä sopii keskenään mutta kun nämä suunnitelmat elää koko ajan ja yleensä ain avaan rajumpaan suuntaan.

Saa sitten taas kommentoida noita hankintoja...

Maalataanko noi satulat tai jätetäänkö noin???Punainen ois aika tuning...

DSC02293-resized.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Jarrut on vauhdin surma, niinhän sitä sanotaan.

Hydroboost, ei mitään kokemusta noista härveleistä mutta kait se noilla pysähtyy.

 

hydraulinen jarrutehostinko? ymmärsinkö sinnepäinkään. mistä tommonen härveli ottaa käyttövoimansa vai onko siin itessään hytraulipumppu yksikkö?

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...