Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".

Recommended Posts

• Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• tarmo68

1200

• cam68

242

• -vellu

108

• pantera

59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Projekti pistettiin jäihin arviolta 7 kk sillä työt vei miehen keskelle Etelä-Afrikan talvea..

Osahankintaa hoidetaan koko ajan kuitenkin jotta kun jatketaan niin osia löytyy sitten.

hotelli-resized.jpg}

Kirjoitettu

ai jaa.. no on sulla surkeat olosuhteet ;D varmaa keljuttaa töitä tehdä..

no stemppiä kuitenkin sinne puolelle palloa.. jatkat sit auton kanssa kun kotona olet.. ja sittenhän se on valtava halu rakennella.. m/

nyt itse lähden vaimon kanssa kruisailee kesäiltaan.. muutaman kymmenenkilsan päässä pikku tapahtuma niin täytyy lähteä katselemaan..

• 1 month later...
Kirjoitettu

Kävin tossa kotona viikon ja jotain tuli sinä aikana tehtyäkin.

Apurunko ja ym osaa tuli hiekkapuhallettua ja Recaron penkit hankin jo varalle kun sopivasti eteen sattui.

Hämeenlinnasta soittivat ja sanoivat että siellä odottaa iso paketti jossa pitäisi olla minitub ,Etulevyjarrusetti, hydroboost ym ja kuvaa tulee kun paketti kotona.

Kuva_002-resized.jpg}

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Hämeenlinnassa odottanut paketti olikin NPD lähettämä ja Amer Tradingin toimittama paketti ja tilaus oli tehty 9.6 ja paketti kontissa Suomeen ja kotona 2 kuukaudessa .Sanoisin aika hyvää toimintaa.

Paketissa tuli molemmat quarterit, katto ja takaluukun pohja ja sinne tankin tukiraudat ym pisteosaa.

Auto lähtee peltisepälle 9.8 ja sitten kun talliin tulee tilaa niin aletaan eturunkon fiksaus.

DSC02222-resized.JPG}

Kirjoitettu

Miltä tuo laatu noissa näyttää?

Istuvuudesta ei varmaan vielä voi sanoa mitään, mutta ensivaikutelma.

Oon antanu itselleni ymmärtää, että noi pellit on vaan sinnepäin, istuvuus on mitä on...  ???

Kirjoitettu

pahinta mitä minä olen kuullut niin taiwanin pojat prässää useampi pelti päällekkäin noita peltiosia.. ei taatusti ole päällimmäinne ja alimmainen samanlaisia >:(

Kirjoitettu

Ensivaikutelma ok mutta vaikea sanoa vielä tässä vaiheessa.No toivotaan että paremmin istuu kuin noi nykyiset...

Joku viisas sanoi että Goodmark olisi se ainut hyvä ja toinen taas sanoi että samasta paikasta tulee kaikki pellit.

Made in Taiwan.

Kirjoitettu

Kuskin penkki ja siihen kiskot melkein valmiit.Penkkien mukana tuli VW Passatin kiskot jotka isolla rälläkällä pilkoin ja käytin vaan kaikki tarpeelliset näihin nykyisiin.Ostin muuten itse kiskot Etelä-Afrikasta sellaisista tarvike penkeistä noin 40 eurolla pari.Vaikea tehdä oikean mallisia kiskoja sillä kun polkimet ja ratti puuttuu niin korkeudet ja etäisuudet on vaikea hahmottaa.Lopullinen hitsaus suoritetaan kun kasataan sisustaan ja ollaan täysin varma mitä ollaan tekemässä.

Mukavat penkit istua kuten cam68 jo niistä totesi.

DSC02223-resized.JPG}

Kirjoitettu

Mulla istu nuo mustat Taiwan pellit aivan just eikä melkein.

Samat taka loksut, katto, konepelti, ovipeltiä, lattiaa, takapeltiä, jne, jne...

Sovittelemista ei juuri ollut ja laatu oli mulla ainaskin hyvää...

Kirjoitettu

Piti muuten sulta vähän kyselläkkin noista kyljistä miten ne sulla sopi mutta vastaus tulikin jo koko kansan luettavaksi.

Toivotaan ettei noissakaaan olisi suurempaa vikaa ja kuten sanoin niin voittaa ne ainakin noi nykyiset jotka on hitsattu vanhan pellin päälle ja suhteellisen rumasti.

Kirjoitettu

onhaqn ne dynacorn.. vai mikä se oli, uudet 69 camaron ja 67 mussen kopatkin tinattu taiwanissa

Kirjoitettu

Apurunkoa on mukava pyöritellä tossa vartaassa kun hio ja hitsailee noita saumoja uudelleen.Kamalan näköisiä noi 40 vuotta vanhat saumat, toivottavasti uudet olisi vähän paremman näköisiä?

DSC02237-resized.JPG}

Kirjoitettu

http://www.eyeballproducts.com/

Nyt on auto ilmestynyt noille sivuille ja on ilo katsella miten pelti vaihtuu ammattimiehen käsissä. m/

Itse poistun taas keskelle Etelä-Afrikan talvea muutamaksi viikoksi.

Kirjoitettu

Pieni kuva mitä on tallilla tapahtunut viikossa eli lattiat tehty ja toisen helman pintapelti soviteltu ja valmis hitsattavaksi.

Kuvia olisi enemmänkin mutta ei makeaa mahan täydeltä.

Aika mukavasti etenee.

Saa kommentoida.

P8150021-resized.JPG}

Kirjoitettu

Tässä mun tapauksessa tämä toisella teettäminen oli paras vaihtoehto jos meinaa että toi auto valmistuu joskus sillä mun aikatauluun noin laajat peltityöt ei olisi mahtunut ja pitää tossa jo jotain tietääkkin ei se ihan kaikilta käy.

Kirjoitettu

tuolla kardaani tunnelissa on joku ylimääräinen reikä? ::) muituta peltiseppää et paikkaa sen ;D

Kirjoitettu

Hei äijä.Kunhan täältä kotiudun niin pistän kuvaa mikä siihen reikään tulee... \m/

Kirjoitettu

Helmakin saa uuden pintapellin vanhan reikiintyneen tilalle.

P8150037-resized.JPG}

Kirjoitettu

Tuli teetettyä paikalliset (Etelä-Afrikka) rekisterikilvet.

Pitänee tehdä vielä muutamat hauskat lisää...Koko taitaa olla aikalailla EU-kilpien kokoa.

DSC02249-resized.JPG}

Kirjoitettu

Taas saatiin mestarilta muutama kuva miltä auto näyttää.Jotenkin tuntuu että toi kaveri tietää mitä se tekee.

Lattiat,helmat, ulommat pyöräkotelot (minitubeja se kaipailee mutta ne pitäisi olla jo Hämeenlinnassa)vaihdettu ja kylkeä sovitellaan jo paikoilleen.

Saa kommentoida. *clap*

Menee muuten ihan yksin puheluksi.

P8200042-resized.JPG}

Kirjoitettu

Joo liittele kuvia rutkasti vaan ni saa itellekki mallia  :)

Hyvä tulee  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...