Jump to content

rstuningin Musta GTA 5.7 -87

Recommended Posts

Kirjoitettu

mä voisin ostaa  sulta noi LS1 takajarrut jotka saa ostit  halvalla eebaysta,

mun eebayssa niita ei ole  viimeaikoina ollu kuin 1 setti joka oli tacren jeffin setti.......

paa vaikka item numero niin saan kattoo mimmoset ne sun jarrut on

• Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

548

• GTATL

50

• BlackZ

41

• Z-mo

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

mä voisin ostaa  sulta noi LS1 takajarrut jotka saa ostit  halvalla eebaysta,

mun eebayssa niita ei ole  viimeaikoina ollu kuin 1 setti joka oli tacren jeffin setti.......

paa vaikka item numero niin saan kattoo mimmoset ne sun jarrut on

Laitoin yvtä.

Kirjoitettu

Dodiin nyt olis sit tilattuna:

-LS1 takajarrut (ilman levyjä)

-LS1 uudet takalevyt

-C4hd uudet etulevyt

-Vakio etulevyt napoineen

Suurinosa maksettuki jo :D

Enää ei paljo puutu muutaku sovitusta ja koneistusta \m/

Kirjoitettu

Oli tylsää paripäivää sitte ja päätin kaivaa tenavien askartelukartongit esiin. ;D

jarrulevyjenkoko.pieni.jpg}

Kirjoitettu

Pistä aaltopahvia niin on paksummat ja jäähdytetyt?  ;D

Ja valmiiks ruosteiset :o ;D

Kirjoitettu

Ja valmiiks ruosteiset :o ;D

kyllä se pieni pintaruoste lähtee kun vähä jarruttelee... :D

Kirjoitettu

Sitten pitää muistaa noista Wilwoodin, SSBC:n ja Baerin jarruista se, että useimmissä niitten satuloissa ei ole männissä pölystefoja, niin eivät varmasti ole kovin pitkäikäiset ympärivuotisessa käytössä. Kesä- ja rata-ajeluissa asia ei varmastikkaan juuri haittaa.

mun jarrusatuloissa on stefat, eikä o-renkaat. Kun on ihan katuauton alkuperäiset jarrusatulat 8)

Kirjoitettu

Noi käytetyt orkkis aihiot tuli heti tiistaina, vaikka vasta maanantaina tehtiin kauppoja ja laitoin tilisiirron :o

Kiitokset todella nopeasta palvelusta "JUX"ille m/ Kuva otettu just ennen purkamista keskiviikkona.

jarrupalikoita.jpg}

Kirjoitettu

Spindlejä alotettu työstämään.

Suurin kiitos jarruosien hankkimisen ja työstämisen alkuvaiheiden helpotukseen

kuuluu Jukalle, joka vinkkas thirdgen.orgista, josta löytyi aika hyvin kaikki mitat

levyvaihtoehdoille. Kävi hyvä onni, että löytyi "normaali" levyt noille satuloille.

Jukka oli myös ottanu omasta rojektista parempia kuvia kuin thirdgeniltä löytyi m/

tyostetty_1.jpg}

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Lauantaina sai alkuperäisen malliset etulevyt kyytiä.

levytonnynavat.jpg}

Kirjoitettu

tollaset niistä tuli.

ps. Kannattaa muistaa itse tehdessä näitä jarruswappipalikoita, että tosta kehältäkin piti

ottaa reilu 5mm pois (n.11mm halkaisijasta), että mahtuu uuden jarrulevyn sisään, eli

pitää mitata sen tulevan levyn sisätilavuus ;)

levytonnynavat_2.jpg}

Kirjoitettu

tollaset niistä tuli.

ps. Kannattaa muistaa itse tehdessä näitä jarruswappipalikoita, että tosta kehältäkin piti

ottaa reilu 5mm pois (n.11mm halkaisijasta), että mahtuu uuden jarrulevyn sisään, eli

pitää mitata sen tulevan levyn sisätilavuus ;)

seuraavaksi sitten halkaaset nuo tuosta reikään ympäriltä kun painat pyöränpultteja tiloihinsa.  m/

Kirjoitettu

seuraavaksi sitten halkaaset nuo tuosta reikään ympäriltä kun painat pyöränpultteja tiloihinsa.  m/

Ei tarvi, ku joku muu sen jo teki (en ny muista kuka siitä kirjotti)

ja vahingosta viisastuneena poras hiukan reikiä isommaks ;D

Onneks mä oon jotain lukenu ;)

Kirjoitettu

Ei tarvi, ku joku muu sen jo teki (en ny muista kuka siitä kirjotti)

ja vahingosta viisastuneena poras hiukan reikiä isommaks ;D

Onneks mä oon jotain lukenu ;)

joo, tuo poraaminen kannattaa tehdä nimittäin nuo arp:n pultit on paksummat kun alkuperäset, siksi ne navat halkee. m/

Kirjoitettu

arp'n sivuilla on porakoot,

ei halkee jos reikä on oikeen kokonen. Noita studeja on myos "ylikokoja" vanhoihin reikiin jottei ala mutterikoneella hakatessa pyöriin

Itte oon vetänyt noi pultit reikiin muttereilla, menee varmasti suoraan, prässissä ne on helppo saada lähteen vinoon kun on voimaa takana

Kirjoitettu

arp'n sivuilla on porakoot,

ei halkee jos reikä on oikeen kokonen. Noita studeja on myos "ylikokoja" vanhoihin reikiin jottei ala mutterikoneella hakatessa pyöriin

Itte oon vetänyt noi pultit reikiin muttereilla, menee varmasti suoraan, prässissä ne on helppo saada lähteen vinoon kun on voimaa takana

Kiitos vinkeistä, eipä heti tullu mieleen muttereilla kiristää ;)

Kirjoitettu

Kävin samaisessa vannekaupassa tänään, josta nuo jarrusatulat "jäi käteen" ja pojat heti innoissaan

kyseli: joko jarrut on kiinni. Johon totesin, että: pitää ne vanteetki vielä tilailla ja ja ja, mutta

kuulemma tulossa hyvän oloista BBS LM kopiota 18x8" joko hopeena tai kokomustana (punasella raidalla)

edullisesti (tietysti ;D) ja pitää mennä irtopalikoiden kanssa sovitteleen vanteeseen, kun saavat niitä. m/

Kirjoitettu

Kävin samaisessa vannekaupassa tänään, josta nuo jarrusatulat "jäi käteen" ja pojat heti innoissaan

kyseli: joko jarrut on kiinni. Johon totesin, että: pitää ne vanteetki vielä tilailla ja ja ja, mutta

kuulemma tulossa hyvän oloista BBS LM kopiota 18x8" joko hopeena tai kokomustana (punasella raidalla)

edullisesti (tietysti ;D) ja pitää mennä irtopalikoiden kanssa sovitteleen vanteeseen, kun saavat niitä. m/

ota suosiolla leveemmät vanteet jos uudet ostat, ainakin taakse  \m/

Kirjoitettu

ota suosiolla leveemmät vanteet jos uudet ostat, ainakin taakse  \m/

Noku ajatellu eteen 8" ja taakse 9", mutta kun köyhällä ei oo varaa hienoihin 3000-4000€ vanteisiin

ja kun noita prkleen halpiksia ei löydy oikeita kokoja... >:(

Älkääkä nyt laittako miljoonaa linkkiä hyvistä vanteista, koska malli pitää olla hyvin lähellä alkuperäisiä GTA vanteita!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...