pantera Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2009 mä voisin ostaa sulta noi LS1 takajarrut jotka saa ostit halvalla eebaysta, mun eebayssa niita ei ole viimeaikoina ollu kuin 1 setti joka oli tacren jeffin setti....... paa vaikka item numero niin saan kattoo mimmoset ne sun jarrut on
rstuning Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2009 mä voisin ostaa sulta noi LS1 takajarrut jotka saa ostit halvalla eebaysta, mun eebayssa niita ei ole viimeaikoina ollu kuin 1 setti joka oli tacren jeffin setti....... paa vaikka item numero niin saan kattoo mimmoset ne sun jarrut on Laitoin yvtä.
rstuning Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Dodiin nyt olis sit tilattuna: -LS1 takajarrut (ilman levyjä) -LS1 uudet takalevyt -C4hd uudet etulevyt -Vakio etulevyt napoineen Suurinosa maksettuki jo Enää ei paljo puutu muutaku sovitusta ja koneistusta
rstuning Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Oli tylsää paripäivää sitte ja päätin kaivaa tenavien askartelukartongit esiin.
Cowboy Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Pistä aaltopahvia niin on paksummat ja jäähdytetyt?
rstuning Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Pistä aaltopahvia niin on paksummat ja jäähdytetyt? Ja valmiiks ruosteiset
Cowboy Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Ja valmiiks ruosteiset kyllä se pieni pintaruoste lähtee kun vähä jarruttelee...
rstuning Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Sitten pitää muistaa noista Wilwoodin, SSBC:n ja Baerin jarruista se, että useimmissä niitten satuloissa ei ole männissä pölystefoja, niin eivät varmasti ole kovin pitkäikäiset ympärivuotisessa käytössä. Kesä- ja rata-ajeluissa asia ei varmastikkaan juuri haittaa. mun jarrusatuloissa on stefat, eikä o-renkaat. Kun on ihan katuauton alkuperäiset jarrusatulat
rstuning Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2009 Noi käytetyt orkkis aihiot tuli heti tiistaina, vaikka vasta maanantaina tehtiin kauppoja ja laitoin tilisiirron Kiitokset todella nopeasta palvelusta "JUX"ille Kuva otettu just ennen purkamista keskiviikkona.
rstuning Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2009 Spindlejä alotettu työstämään. Suurin kiitos jarruosien hankkimisen ja työstämisen alkuvaiheiden helpotukseen kuuluu Jukalle, joka vinkkas thirdgen.orgista, josta löytyi aika hyvin kaikki mitat levyvaihtoehdoille. Kävi hyvä onni, että löytyi "normaali" levyt noille satuloille. Jukka oli myös ottanu omasta rojektista parempia kuvia kuin thirdgeniltä löytyi
rstuning Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2009 Perjantaina saapui Ls1 takajarruja 2paria
rstuning Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2009 Lauantaina sai alkuperäisen malliset etulevyt kyytiä.
rstuning Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2009 tollaset niistä tuli. ps. Kannattaa muistaa itse tehdessä näitä jarruswappipalikoita, että tosta kehältäkin piti ottaa reilu 5mm pois (n.11mm halkaisijasta), että mahtuu uuden jarrulevyn sisään, eli pitää mitata sen tulevan levyn sisätilavuus
Guest Jukka Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2009 tollaset niistä tuli. ps. Kannattaa muistaa itse tehdessä näitä jarruswappipalikoita, että tosta kehältäkin piti ottaa reilu 5mm pois (n.11mm halkaisijasta), että mahtuu uuden jarrulevyn sisään, eli pitää mitata sen tulevan levyn sisätilavuus seuraavaksi sitten halkaaset nuo tuosta reikään ympäriltä kun painat pyöränpultteja tiloihinsa.
rstuning Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2009 seuraavaksi sitten halkaaset nuo tuosta reikään ympäriltä kun painat pyöränpultteja tiloihinsa. Ei tarvi, ku joku muu sen jo teki (en ny muista kuka siitä kirjotti) ja vahingosta viisastuneena poras hiukan reikiä isommaks Onneks mä oon jotain lukenu
pate Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 Ei tarvi, ku joku muu sen jo teki (en ny muista kuka siitä kirjotti) ja vahingosta viisastuneena poras hiukan reikiä isommaks Onneks mä oon jotain lukenu joo, tuo poraaminen kannattaa tehdä nimittäin nuo arp:n pultit on paksummat kun alkuperäset, siksi ne navat halkee.
pantera Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 arp'n sivuilla on porakoot, ei halkee jos reikä on oikeen kokonen. Noita studeja on myos "ylikokoja" vanhoihin reikiin jottei ala mutterikoneella hakatessa pyöriin Itte oon vetänyt noi pultit reikiin muttereilla, menee varmasti suoraan, prässissä ne on helppo saada lähteen vinoon kun on voimaa takana
rstuning Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 arp'n sivuilla on porakoot, ei halkee jos reikä on oikeen kokonen. Noita studeja on myos "ylikokoja" vanhoihin reikiin jottei ala mutterikoneella hakatessa pyöriin Itte oon vetänyt noi pultit reikiin muttereilla, menee varmasti suoraan, prässissä ne on helppo saada lähteen vinoon kun on voimaa takana Kiitos vinkeistä, eipä heti tullu mieleen muttereilla kiristää
rstuning Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 Kävin samaisessa vannekaupassa tänään, josta nuo jarrusatulat "jäi käteen" ja pojat heti innoissaan kyseli: joko jarrut on kiinni. Johon totesin, että: pitää ne vanteetki vielä tilailla ja ja ja, mutta kuulemma tulossa hyvän oloista BBS LM kopiota 18x8" joko hopeena tai kokomustana (punasella raidalla) edullisesti (tietysti ) ja pitää mennä irtopalikoiden kanssa sovitteleen vanteeseen, kun saavat niitä.
balez Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 Kävin samaisessa vannekaupassa tänään, josta nuo jarrusatulat "jäi käteen" ja pojat heti innoissaan kyseli: joko jarrut on kiinni. Johon totesin, että: pitää ne vanteetki vielä tilailla ja ja ja, mutta kuulemma tulossa hyvän oloista BBS LM kopiota 18x8" joko hopeena tai kokomustana (punasella raidalla) edullisesti (tietysti ) ja pitää mennä irtopalikoiden kanssa sovitteleen vanteeseen, kun saavat niitä. ota suosiolla leveemmät vanteet jos uudet ostat, ainakin taakse
rstuning Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2009 ota suosiolla leveemmät vanteet jos uudet ostat, ainakin taakse Noku ajatellu eteen 8" ja taakse 9", mutta kun köyhällä ei oo varaa hienoihin 3000-4000€ vanteisiin ja kun noita prkleen halpiksia ei löydy oikeita kokoja... Älkääkä nyt laittako miljoonaa linkkiä hyvistä vanteista, koska malli pitää olla hyvin lähellä alkuperäisiä GTA vanteita!
Oiski Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2009 http://www.yearone.com/serverfiles/fbshopmain2.asp?cat=G ja tuolta YearOne Billet Aluminum Wheels. Itte huolisin tollaset jos ois paalua laittaa bling blingiin
rstuning Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2009 Ostaisin jommankumman malliset joko 17" tai mieluiten 18", jos olis sitä kuuluisaa paalua -BBS LM http://ww5.tiki.ne.jp/~takaya/photo/2001-5-3-15.jpg -BBS RS http://www.rbwheels.com/images/bbs5.JPG
Oiski Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2009 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=11387.0;attach=10178;image On vaan kalliit ku mitkä..
rstuning Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2009 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=11387.0;attach=10178;image On vaan kalliit ku mitkä.. Joo kaverilla 18" LM:t omassansa ja kyselin mitähän uusilla olis hintaa... Kuulemma 4000€ Ei pantu tilaukseen Halvin vaihtoehto on hankkia 700-1000€ kopiot tai aidot BBS RS 090 17" joita on ollu e39 Bemareissa Sport paketin mukana...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään