Juhani LS1 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2009 Eli tää oli ny sit tolla 3.45 välityksellä vai millä Joo 3.42
rstuning Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Kylläpä oli kusinen homma vaihtaa akku... Kävin oikeen törsäämässä uuden akun kiinnityskiilan ja siihen ruuvin ku tiesin et ne on kadotettu. Vanha akkuhan oli "minisuksi" tyyppisellä remmillä kiinni ja navat oli väärinpäin ja miinus oli jatkettu tosi komeesti tälläsellä
rstuning Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Tässä näkyy se valtavan komia akun kanssa sävysävyyn kiinnitysremmi ja miinuksen jatkoviritys paikallaan + uus alkuperäismallinen kiinnityskiila ja ruuvi. Todella karsee viritys Vielä...
rstuning Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Ilmeisesti joku valopää on yrittäny kehitellä "Toyota" mallista kiinnitystankoa ennen tota remmiviritystä, koska alkuperäsen pultinreikään oli väkisin survottu M8 kierretanko joka ei lähteny millään (ei edes lämmittämällä). Se piti sit katkasta ja porailla pois, jolloin loppujen lopuksi oikee pultti sopi paikalleen. Tän verran jäi "varaosia" akunvaihdosta vasemmalta jatkokaapeli, kierretanko ja mutteri, Bahco jatkovarsi , 2x puulistat Jatkovarsi ja puulistat oli akun alla korokkeena
rstuning Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Huomattavasti asiallisempi. Ninkuin se on tehtaalla ajateltu
rstuning Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2009 Ei muuten hassumpi akku teholtaan. Max starttivirta 750A ja 900A hetkellisesti 0asteessa (ei pakkasella). Myyjä mittas akun testerillä ettei oo valmistusvikainen ja tulos: 1010A
Mopo305 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Mistä hait.Jouduin lapin reissulla hakeen sodankylästä volvoon akun hankook ovh 132e,maksoi 92e.Ja ivalossa laitattaan korjaamolla uuden laturin 491e,että pikkuisen lapin lisää,sori ot.
Vici Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Mistä tommosen kiinnityskiilan löysit ja paljon maksoi?
rstuning Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Mistä tommosen kiinnityskiilan löysit ja paljon maksoi? Skinnarsilta 7euroo pultin kanssa. Mikki oli syömäs ku hain (soitin sille aikasemmin), mutta bongasin ton "yleisosa" hyllyssä kassan vieressä, kun "mamma" Skinnars ei meinannu ymmärtää mitä tarkotin. Pultin jengakin piti soittaa ja tarkistaa vielä mikiltä Eli toihan on ihan yleispalikka GM autoihin, koska mun -79 Oldsissakin on samanlaiset
Vici Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Mahtaa olla tyylikkämpi kuin tuo minun raudanpala-pultti-muttereita-rikkoja-viritys.
rstuning Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Mistä hait.Jouduin lapin reissulla hakeen sodankylästä volvoon akun hankook ovh 132e,maksoi 92e.Ja ivalossa laitattaan korjaamolla uuden laturin 491e,että pikkuisen lapin lisää,sori ot. Akku Salmiselta. Soittelin muutama päivä ennemmin jolloin hinta oli 176€ ja nyt kun olin hakemassa (ensi katteltiin ja ihmeteltiin tota ja Optimaa), niin hinta olikin 256€ Sanoin, että kylläpäs se lyijy nopeesti kallistuu ku viikkositte oli 176€... Sit se muka näpytti laskukonetta ja sano et saat sillä Optima olis ollu 230-240€ mutta eri foorumeita luettuani totesin että Optimoissa on paljo "maanantai malleja" jotkut kestää isältä pojalle ja toiset vuoden-pari. Nämä Exidet ollu parempia. Tehdas ilmottaa Exiden Maximalle tarkemmat rajat latausvirralle, kuin Optima Optimassa suositus latausvirta 13.8-14.8V ja Exidessä 14.4V +/-0.2V Onneks mun laturi näköjään latas kylmänä 14.5V ja lämpösenä 14.3V, eli just täydellisesti
Z-mo Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Avaudutaan nyt tänne, että en ite kyllä ymmärrä minkä takia kesäautoihin pitää ostaa n. 200e hitech akkuja. No ei siinä, kyllä mäkin omaani autoon teen juttuja mitä ei moni ymmärrä, joten minkä takia mun pitäiskään ymmärtää mitä muut tekee omilleen... Mutta tulipa nyt kuitenkin avauduttua. Omaani oon yhen akun ostanu tän yhteisen 8 vuoden aikana. Tais maksaa jotain 90e, ei ongelmia.
rstuning Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Avaudutaan nyt tänne, että en ite kyllä ymmärrä minkä takia kesäautoihin pitää ostaa n. 200e hitech akkuja. Kaksi sanaa: DEEP CYCLE
Diore Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kaksi sanaa: DEEP CYCLE onneks saa noit ilmaseks
rstuning Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 onneks saa noit ilmaseks Toihan on pikkurahaa verrattuna koneen ja alustanosiin
Diore Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Toihan on pikkurahaa verrattuna koneen ja alustanosiin nii no koneen osistakaa joudu paljoa maksamaan
Z-mo Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kaksi sanaa: DEEP CYCLE Ei siinä, on varmasti hyvä akku. Mitenköhän oon pärjännykkään kaikki nää kesät ilman DEEP CYCLEÄ...
Diore Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 meki jouduttii aikoinaa hakee volvoon pari akkua tilalle ku nuo keitteli usein..
mikke Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Ei siinä, on varmasti hyvä akku. Mitenköhän oon pärjännykkään kaikki nää kesät ilman DEEP CYCLEÄ... niinku minäkin tuurilla ja apukaapeleilla camaron nokal joku delco vuodelta kypärä ja kirves ja saa luvan pelata siel viel toistaseks
rstuning Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kyllä mäki pärjäsin vanhalla Vartalla (jotka oon moneen kertaan todennu paskoiksi) viimekesän, mutta talviseisonnassa se kuoli melko äkkiä. Toki osasyynä on 0.03V virrankulutus (Amppeereja en hoksannu mitata), josta osa ainakin johtuu siitä että stereot kytketty jatkuvaan virtaan ja ainakin standby valo palaa kokoajan. Joo olisha sen akun voinu irrottaa... Myös Volvoon ja Toyotaan jouduin vaihtaan just akut ylläri ku toinen niistäki oli Varta Onneks niitä ei tarvinnu ostaa, koska Oldsissa oli kaks melki uutta Hankookkia
rstuning Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 nii no koneen osistakaa joudu paljoa maksamaan Mä en voi käsittää että kaikki sua sponssaa, mitä sä oot oikeen luvannu tai tehny...
mikke Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Mä en voi käsittää että kaikki sua sponssaa, mitä sä oot oikeen luvannu tai tehny... mietippä mitä kaikkee oot tehny ku nainen nätisti hymyillen pyytää
pantera Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 mietippä mitä kaikkee oot tehny ku nainen nätisti hymyillen pyytää ilmaisia lounaita ei ole...
rstuning Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2009 ilmaisia lounaita ei ole... Sitä mäki oon vähä miettiny... Jos se on matkinu kuolulaisia jotka käy kauppaamassa piparia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään