Mika Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 niinku minäkin tuurilla ja apukaapeleilla camaron nokal joku delco vuodelta kypärä ja kirves ja saa luvan pelata siel viel toistaseks Meidänkin Transussa oli orkkisakku paikallaan vielä toissa vuonna
Vici Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Vartalaisen iskin viime kesänä Poniin. Edellinen oli exide ja se oli kaput. Noh kuukauden sisään nähdään mitä tapahtuu, ku virta-avaimesta vääntää. Ekan kerran, ku vartalaisella käynnisti niin koskaan ei oo niin terhakkaasti lähtenyt. Ihan säikähti . Mitsussa on 2x exidet ja onhan tuo lähtenyt noillakin käyntiin.
pantera Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Vartalaisen iskin viime kesänä Poniin. Edellinen oli exide ja se oli kaput. Noh kuukauden sisään nähdään mitä tapahtuu, ku virta-avaimesta vääntää. Ekan kerran, ku vartalaisella käynnisti niin koskaan ei oo niin terhakkaasti lähtenyt. Ihan säikähti . Mitsussa on 2x exidet ja onhan tuo lähtenyt noillakin käyntiin. exide ja varta tulee samasta tehtaasta, tais olla puolassa se tehas , enersysssin omistamia molemmat, niinkuin melkein kaikki mm optima, odyssey.....
rstuning Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2009 nyt varovasti Karkaa vähä levottomaks toi läppä välillä Tarkotin että useita paikkoja oot kierrelly, kun sponsoreita piisaa. Harvemmin ne sun perään soittelee, paitsi jos on hyviäkin tuttuja.
rstuning Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2009 Takajarrulevyt ja etupyöränlaakerit +stefat kävin maanantaina noutamassa paikallisesta. Takajarrusatuloihin pitää vielä tehdä levikepalat.
rstuning Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2009 Hain tänään lasikuituluukun ja vakiopellin kotiin. Sviddu ku oli kuranen keli. 5v junioriki oli polvia myöten ravas Ritilät makaa aukkojen päällä. Laitetaan tietysti maalauksen jälkeen kunnolla.
rstuning Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Tänään ja vielä viikonloppuna jatkuu luukkujen ankara pohjatyö +maalaus, tuli tehtyä pikku kämmi etuluukun kanssa ja nyt siitä piti pakkeloida 20x10cm alue jossa oli lommo... BlingBling vanteet ja 245/40r18 renkaat maksettu ja tulossa. Etujarrulevyt haettu kotiin. Lainaus: "Kumho's family of Ecsta (x' ta) performance tires is designed to enhance every vehicle's capabilities. The Ecsta MX member of the family is Kumho's Extreme Performance tire developed for the drivers of sports cars, performance sedans and sporty coupes. The Ecsta MX is designed to deliver Kumho's ultimate level of dry road performance while maintaining good wet traction. The Ecsta MX is not intended to be driven in near-freezing temperatures, through snow or on ice. The Ecsta MX molds Kumho's advanced silica tread rubber compound into a directional tread pattern that features massive, stable blocks to increase cornering traction and steering response, while four large, circumferential and multiple directionally aligned lateral grooves resist hydroplaning and enhance wet traction. The tire's structure includes two wide steel belts that are reinforced by spirally wound nylon to provide excellent strength, uniform ride quality, and high-speed capability while the sidewalls are tuned to resist lateral deflection and to provide handling control and positive feedback. http://www.tirerack.com/images/tires/kumho/ku_ecsta_mx_ci2_l.jpg EDIT: Vanteen kuva vaihdettu oikeaan. Edellisessä oli tupla nelipulttijako ja kehän pultit eri paikoissa...
pile Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 ymmärsinkö kuvasta oikein että 4 pulttinen kiinnitys kahdella eri jaolla eli vaihdat myös navat ja vetarit:ko vai kö
GTATL Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 ymmärsinkö kuvasta oikein että 4 pulttinen kiinnitys kahdella eri jaolla eli vaihdat myös navat ja vetarit:ko vai kö Katselin samaa, mutta kuva on varmaan vain vaara. Ihan siistit vanteet kylla
pantera Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 mulla on samanmoiset kumikumhot kädissä.. joskin ne ei ole nuin pienet ne on ihan jees hinta-laatu suhteelta
rstuning Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 ymmärsinkö kuvasta oikein että 4 pulttinen kiinnitys kahdella eri jaolla eli vaihdat myös navat ja vetarit:ko vai kö Nyt on editoitu ylempänä olevaan viestiin oikea malli... mulla on samanmoiset kumikumhot kädissä.. joskin ne ei ole nuin pienet ne on ihan jees hinta-laatu suhteelta Minkäs kokosia??? Renkkuonlinessä ei ollu kapeempaa eikä leveempää 18" ollenkaan Joutu sit ottaan samat eteen ja taakse, mut köyhälle parempi ku saa vaihdella etu ja takarenkaita keskenään, eikä toi vakio kone vaadi vielä leveempiä taakse. Tälläset olisin ottanu, mutta tulossa vasta kesä heinäkuussa, joten en viittiny riskeerata ratapäiviä. Olisin maalauttanu puolat kultaseksi ja kiillottanu huulen. Eli sama vanne, mut musta/hiottu.
rstuning Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 jotku bemun vanteet Joo eipä näiltä leveysasteilta paljo löydy 5x4.75" vanteita noilla mitoilla ja tollasta mallia. Toki jos olis tilannu nelinkertasella hinnalla (halvat) 3-osaset nii sit olis ollu.
rstuning Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Ainii etujarrulevyä kokeilin laittaa Paapan Toyotan viereen nojaileen...
pantera Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Joo eipä näiltä leveysasteilta paljo löydy 5x4.75" vanteita noilla mitoilla ja tollasta mallia. Toki jos olis tilannu nelinkertasella hinnalla (halvat) 3-osaset nii sit olis ollu. seliseli, kyllä vanteita löytyy, pikkurahalla ja isolla, ja oikealla jaolla ettei tartte melkein oikeita bemarivantita väkisin alle survoo... Minkäs kokosia??? Renkkuonlinessä ei ollu kapeempaa eikä leveempää 18" ollenkaan mun koko on 255-50-20, eiks toi rengasonline ole vain eurokippojen renkaisiin keskittynyt ja jenkkikoot puuttuu vallikoimista Tirerackista löytyy sopivat
rstuning Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 seliseli, kyllä vanteita löytyy, pikkurahalla ja isolla, ja oikealla jaolla ettei tartte melkein oikeita bemarivantita väkisin alle survoo... Katteltu on. Noi on kuitenki vaan väliaikaset halpikset ja toiset tulee joskus kun on paremmin varaa, mutta malli pysyy suht samana. Mieluiten enemmän alkuperäsen näköset. mun koko on 255-50-20, eiks toi rengasonline ole vain eurokippojen renkaisiin keskittynyt ja jenkkikoot puuttuu vallikoimista Tirerackista löytyy sopivat Joo 18" ei tosiaan löytyny muita kokoja. Kyllä mun nykyisekki takarenkaat on samasta puljusta. Ei oo vielä kokoa jota en olis löytäny sieltä ollenkaan... Ps. Tota sun 20" kokoakin löyty 7 eri merkkiä alkaen noin 230e/kpl Dunlop
Z-mo Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Joo 18" ei tosiaan löytyny muita kokoja. Rengas-onlinestä ei muita kokoja kuin 245/40-18? Kyllä mun silmiin osuu kyllä kaikkia mahollisia kokoja 18 tuumasena, vai pitääkö ne välttämättä olla Kumhot? Tosin kyllä siellä Kumhojaki on kokoa ku kokoa 18 tuumasena.
rstuning Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Rengas-onlinestä ei muita kokoja kuin 245/40-18? Kyllä mun silmiin osuu kyllä kaikkia mahollisia kokoja 18 tuumasena, vai pitääkö ne välttämättä olla Kumhot? Tosin kyllä siellä Kumhojaki on kokoa ku kokoa 18 tuumasena. Kuinka mä arvasin et mun olis pitäny kirjottaa: Ei löytyny Kumho Ecsta MX mallia muina kokoina 18 tuumaisena. En halunnu eriparirenkaita ja noi oli tosihyvännäköset hinta/laatusuhteeltaan.
Z-mo Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kuinka mä arvasin et mun olis pitäny kirjottaa: Ei löytyny Kumho Ecsta MX mallia muina kokoina 18 tuumaisena. En halunnu eriparirenkaita ja noi oli tosihyvännäköset hinta/laatusuhteeltaan. Aaa, oolrait. Mun moka. Kuinka leveet noi vanteet on?
pantera Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Noi 3g transut on siitä epäkiitollisia että vakiovanne istuu liian hyvin ja näyttää aika pirun hyvältä siihen on vaikee löytää vannetta joka olis parempi Jos toi sun vekotin olis mun, olisin latttanut noi bossit , 18x8 eteen ja 18x8,5 taakse.... .... ei paha
Mika Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Noi 3g transut on siitä epäkiitollisia että vakiovanne istuu liian hyvin ja näyttää aika pirun hyvältä siihen on vaikee löytää vannetta joka olis parempi Jos toi sun vekotin olis mun, olisin latttanut noi bossit , 18x8 eteen ja 18x8,5 taakse.... .... ei paha Nuo on kyllä kieltämättä siistit vanteet...
5.7targa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Noi 3g transut on siitä epäkiitollisia että vakiovanne istuu liian hyvin ja näyttää aika pirun hyvältä siihen on vaikee löytää vannetta joka olis parempi Jos toi sun vekotin olis mun, olisin latttanut noi bossit , 18x8 eteen ja 18x8,5 taakse.... .... ei paha Paljos tommoset Bossit maksaa??
rstuning Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Aaa, oolrait. Mun moka. Kuinka leveet noi vanteet on? 8.5" Noi 3g transut on siitä epäkiitollisia että vakiovanne istuu liian hyvin ja näyttää aika pirun hyvältä siihen on vaikee löytää vannetta joka olis parempi Jos toi sun vekotin olis mun, olisin latttanut noi bossit , 18x8 eteen ja 18x8,5 taakse.... .... ei paha Senpä takia yrittäny ettiä orkkis tyylistä ja olisin maalannu puolat kullanväriseks, mut niinku sanoin nä on väliaikaset, koska jotku oli pakko hommata, ku orkkikset ei mee enää isojen jarrujen päälle. Paljos tommoset Bossit maksaa?? Niimpä tuskin päihittää mun omien hintaa... Kieltämättä hyvännäköset ja saman tyyppisiäkin kattellu, mutta en tykkää yleisesti Torqthrust lookeista, kun niitä on niin monella ja mun mielestä enemmän 1-2gen kamaa.
Ilku Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Paljos tommoset Bossit maksaa?? Ei ne sovi sun autoon mitenkään...
pantera Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Paljos tommoset Bossit maksaa?? noi bossit on ollu reilun tonnin kierros
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään