Jump to content

rstuningin Musta GTA 5.7 -87

Recommended Posts

Kirjoitettu

ei oo ihan samat vantet mutta saahan noista puolat kullattua jos haluaa.

http://www.ccwheel.com/files/wheelprofiles-display.php?id=Classic

hinta 2400 taalaa setti. Noi tekee kaikki pyörät custom sovituksella. Eli saat just sen leveyed (0.5 tuuman valein) ja sillä ET:llä kun tarvit.

CCW:stä on tullu mun suosikki kuolauspaikka vanteille jo hetken. Ku ei tarvi kattella että sopiiko vaiko eikö Noilla tekee sen sopimaan ja ei ole liian kallista.

• Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

548

• GTATL

50

• BlackZ

41

• Z-mo

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Nettivaraosassa myynnissä tälläset budjetti 8 x 17" kapiat Keskinit joissa ET13 , ne jopa vois mennä 3.gen f-pottiin alle . . . Färi ei oo kyl kultaane.

Osa-Id: 759969

Kirjoitettu

Olis kyllä halavat, mutta kun pitää olla tietyn malliset niin pitää... :P

Sehän olis sama, jos olisin ostanu halvan 5.0 Firebirdin 5.7 GTA:n sijasta ;D

Kirjoitettu

Ostaisin jommankumman malliset joko 17" tai mieluiten 18", jos olis sitä kuuluisaa paalua :-P

-BBS LM http://ww5.tiki.ne.jp/~takaya/photo/2001-5-3-15.jpg

-BBS RS http://www.rbwheels.com/images/bbs5.JPG

saksan ebayta kun aina välillä tullut selailtua niin siellä oli kerran lemansit alta tonnin setti ja näytti hyväkuntoisilta..  noita lemansseja itsekin suunnitellu tai sit Rial daytona race..

http://www.rautamo.fi/

Kirjoitettu

Briteistä löytyi n1200e sarja.!! eteen 8,5x18 ja taakse 9,5x18 ja uudet.. :o ei olis muuten paha hinta..

http://www.alloywheels.com/product.asp?numPageStartPosition=1&P_ID=550&strPageHistory=cat&strKeywords=&strSearchCriteria=&PT_ID=102

Miten sä ton laskit ??? Mä näin sielä vaan noin 2000euron (punta on kalliimpi ku euro) +rahdit ja tullit ja alvit ja ja ja :-X

Hyvä tietää taas yks merkki lisää, mutta noihan on kyllä yhtä kalliit ku BBS ja itte ostasin mielummin BBS:sät

Kirjoitettu

Miten sä ton laskit ??? Mä näin sielä vaan noin 2000euron (punta on kalliimpi ku euro) +rahdit ja tullit ja alvit ja ja ja :-X

Hyvä tietää taas yks merkki lisää, mutta noihan on kyllä yhtä kalliit ku BBS ja itte ostasin mielummin BBS:sät

Yhdistyneet kuningaskunnat sattuu oleen eu jäsen ja siksi tulleja ja alveja ei peritä. Ja, ja, ja,  kuluja, ei peritä myöskääns :W

Rahdit on tuolta kyllä ihmeellisen kalliita... ???

Rautamon Niklas  taitaa olla noiden Rialeiden suomen maahantuoja, kannattaa soittaa sille jos tollaset haluaa... ::)

Kirjoitettu

eikös siinä ollu just että 290£per vanne..punta ei ole kuin reipaat 12% kovempi euro tänään ;D

Kirjoitettu

Yhdistyneet kuningaskunnat sattuu oleen eu jäsen ja siksi tulleja ja alveja ei peritä. Ja, ja, ja,  kuluja, ei peritä myöskääns :W

Rahdit on tuolta kyllä ihmeellisen kalliita... ???

Rautamon Niklas  taitaa olla noiden Rialeiden suomen maahantuoja, kannattaa soittaa sille jos tollaset haluaa... ::)

No niimpäs oliki noi alvit yms... Mut ne on silti kalliit. :-X

Tos aikasemmin oli Rautamon linkki ja sielä seisoi karvan vajaa 1000/kpl, eli BBS:sien hinta... :P

Kirjoitettu

eikös tuolle setille jää n.1600e rahteineen.. on siinä matkaa kuitenkin vielä le manssien 4000e hintaan ::) meikäläistä rupes nyt polttelemaan ihan huolella noi.. pari tuuninki hemmoa meidän kylältä on jo palikoita tilaillut briteistä ja kehuivat halvaksi..

Kirjoitettu

Tos aikasemmin oli Rautamon linkki ja sielä seisoi karvan vajaa 1000/kpl, eli BBS:sien hinta... :P

Kaikkee ei kannta aina heti uskoo jos jossain lukee.....

soita sille, hinta saattaa olla JIM  ;)

Kirjoitettu

eikös tuolle setille jää n.1600e rahteineen.. on siinä matkaa kuitenkin vielä le manssien 4000e hintaan ::) meikäläistä rupes nyt polttelemaan ihan huolella noi.. pari tuuninki hemmoa meidän kylältä on jo palikoita tilaillut briteistä ja kehuivat halvaksi..

Ei ne Bebsitkään sielä 4000tonnia maksa...

Kirjoitettu

Ja kuinkas noita löytyy tosta puljusta 18x8 ET15 ja 18x9 ET15-20? Mä en löytäny muutaku "out of stock" ::)

Kirjoitettu

Nyt vasta "uskalsin" kattella saksan ebaysta bemarin BBS vanteita ja olihan niitä...

Hiukan paremmin tarjontaa, kuin jenkkilässä ja rahditkin oli kohtalaisella tasolla,

jos ei jopa samaa luokkaa. ::)

Saattaa olla, että ostelen yksittäisiä vanteita, kun niitä on sikahalvalla välillä ja

vähemmän kilpahuutoa. Jos oikeen innostun niin tulee ylimääränen sarja myyntiin ;D

Kirjoitettu

mikset tao itse vanteita.. luulin että nää hommat tehdään itse  ::) ei vaan kyllä tästäkin saadaan auto vielä  m/

Kirjoitettu

mikset tao itse vanteita.. luulin että nää hommat tehdään itse  ::) ei vaan kyllä tästäkin saadaan auto vielä  m/

Eiku sehän meni nii, et tehään itte tai ostetaan "halvalla" ;D

Kun olis rikas :-[... Toisaalta en tiedä olisko tätä autoakaan, jos olis rikas...

Nyt rupee meneen jo "sekavaa" topikin asioiksi. Tottakai mulla olis tää

auto, kun mä oon jus tällästä kuolannu -88 vuodesta asti, kun lehdessä

oli kuva mustasta GTAsta \m/

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Kannet :P :P m/

Juu, ei taida kannet olla pullonkaulana ku imusarjana TPI...  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...