Jump to content

rstuningin Musta GTA 5.7 -87

Recommended Posts

Kirjoitettu

On se kuitenki komein kokonaan muovinen/lasikuituinen viritelmä mitää oon nähny takaluukun tilalla... ;)

• Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

548

• GTATL

50

• BlackZ

41

• Z-mo

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

On se kuitenki komein kokonaan muovinen/lasikuituinen viritelmä mitää oon nähny takaluukun tilalla... ;)

Nyt rupes kylla haisee ;) ;D

Kirjoitettu

Tästä vois jo päätellä, että et oo paljon kierrelly mualimoo vielä  ::)
Kirjoitettu

Tästä vois jo päätellä, että et oo paljon kierrelly mualimoo vielä  ::)

Joo en siis tarkottanu muita kuin orkkis tyylisiä, mutta eipä ne muunkaan malliset kauheen komeita oo ollu. :P

Noi nykyset (ehkä myös tulevat ???) viat saa luukuista ammattimies korjattua jos joskus vien oikeeseen maalaamoon. :P

Kirjoitettu

siis kyllä, tämä musta gta on myös minun mieleen.. ja kuuluukin raiskata mielensä mukaan... ja kaikessa hyvässä ja pahassa toivon että selviät ilman isoja ongelmia ja pääset nauttimaan ajo kilometreistä m/

Kirjoitettu

siis kyllä, tämä musta gta on myös minun mieleen.. ja kuuluukin raiskata mielensä mukaan... ja kaikessa hyvässä ja pahassa toivon että selviät ilman isoja ongelmia ja pääset nauttimaan ajo kilometreistä m/

Samoin ja kiitos ;) m/

Kirjoitettu

Kävin salaa harjottelemas :W Jotain tarttis tehä ku vaivoin pysyi ton foliopurkin peräs :P ;D

B-ringilla3.5.09.JPG}

Kirjoitettu

Lopuksi piti vielä antaa lisää kyytiä Nankangtsingtsong renkaille. \m/

omaakivaa.JPG}

Kirjoitettu

Kevenna lisaa  ;D ovet ja lokasuojat lasikuidusta. etuakseli putkesta/tukivarret, lasit lexanista. Koneeseen ruutia ja nitto nt01 kumit niin toi foliopurkki jaa jalkoihin ;D

Kirjoitettu

Ei mitaan nittoja  ;D

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Dunlop&tireModel=Direzza+Sport+Z1+Star+Spec&partnum=54WR7Z1SS

Tollaset alle. Taidat vaan tarvita uudet vanteet samalla.

16" loytyy 225 koossa mutta taatusti pitaa paremmin kuin perus katurengas joka on useita sentteja suurempi

On tulossa (tänään arvioitu saaapumispäivä) jo tälläset 245/40r18

Lainaus:

"Kumho's family of Ecsta (x' ta) performance tires is designed to enhance every vehicle's capabilities.

The Ecsta MX member of the family is Kumho's Extreme Performance tire developed for the drivers

of sports cars, performance sedans and sporty coupes. The Ecsta MX is designed to deliver Kumho's

ultimate level of dry road performance while maintaining good wet traction. The Ecsta MX is not

intended to be driven in near-freezing temperatures, through snow or on ice.

The Ecsta MX molds Kumho's advanced silica tread rubber compound into a directional tread pattern

that features massive, stable blocks to increase cornering traction and steering response, while four

large, circumferential and multiple directionally aligned lateral grooves resist hydroplaning and enhance

wet traction. The tire's structure includes two wide steel belts that are reinforced by spirally wound

nylon to provide excellent strength, uniform ride quality, and high-speed capability while the sidewalls

are tuned to resist lateral deflection and to provide handling control and positive feedback.

http://www.tirerack.com/images/tires/kumho/ku_ecsta_mx_ci2_l.jpg

Sit ne uudet jarrut pitäs laittaa ja Subframe connectorit ja kone tulee sit joskus 350hv+ kunhan kerkeen

ton alustan laittaa ja alakerran tilailla ja kasata jajaja :-X ;D

Kirjoitettu

Kävin salaa harjottelemas :W Jotain tarttis tehä ku vaivoin pysyi ton foliopurkin peräs :P ;D

Kunnon kumit alle, kovemmat jarrupalat ja ranteet kuntoon.

Kirjoitettu

Kunnon kumit alle, kovemmat jarrupalat ja ranteet kuntoon.

Kumit näky olevan vantaalla asti tulonpäällä ja niistä paloista nii tiedä, ku ny sais noi C4hd +LS levyt Brembon satuloilla

paikoilleen niin sit uskaltas vetää jo vähä pidemmälle \m/ Kyllä toi Fiiu veti mutkat hitaammin vaikka oli sliksit ;)

folioauto.JPG}

Kirjoitettu

Kyllähän tommosella fiudella pitäs näisät lehmistä viedä ovet molemilta puolilta siis jos toi on se turbo malli.

Kirjoitettu

Kumit näky olevan vantaalla asti tulonpäällä ja niistä paloista nii tiedä, ku ny sais noi C4hd +LS levyt Brembon satuloilla

paikoilleen niin sit uskaltas vetää jo vähä pidemmälle \m/ Kyllä toi Fiiu veti mutkat hitaammin vaikka oli sliksit ;)

heh heh, asiallista kuvan kasittelya ;D

Kirjoitettu

Komeet on sponssitarrat Fiudessa.  :-X

Menikohan tuuningilla herne nenaan kun Fiude kiersi rataa nopeammin kuin GTA...?  ???

Kirjoitettu

Menikohan tuuningilla herne nenaan kun Fiude kiersi rataa nopeammin kuin GTA...?  ???

Tais mennä kun piti fotosopata tota fiuden kuvaa... ::)

Tuntuuko nyt paremmalta jo ??? ;D

Kirjoitettu

Tuolahan se Fiude seisoo viitosena ;)

Ei se menny paljo lujempaa... En kerinny ottaa kiinni kunnolla ku se veti vaan kaks kierrosta.

Ei ehkä kehdannu ku ei mennykkää niin paljo lujempaa :W Oikeesti oli ehkä 2-3sek nopeempi,

mutta mutkat veti hitaammin.

Mielestäni siinä vaan oli vielä parille "tarralle" tilaa ;D

Kirjoitettu

Jos tuo fiiu olis täysiä vetäny niin keeteeaalla ei olis ollu mitään jakoa, vrt fiiu painaa varmaan luokkaa 600-700kg, tehoa lähes yhtäpaljon kun geeteeaas (200-210hv) ja sliksit alla. Jos tuon peräs pysyt melkeen vakio keeteeaalla niin kyllä mä sulle kaljat tarjoan

Kirjoitettu

Jos tuo fiiu olis täysiä vetäny niin keeteeaalla ei olis ollu mitään jakoa, vrt fiiu painaa varmaan luokkaa 600-700kg, tehoa lähes yhtäpaljon kun geeteeaas (200-210hv) ja sliksit alla. Jos tuon peräs pysyt melkeen vakio keeteeaalla niin kyllä mä sulle kaljat tarjoan

Paremmin pysyin kuin ratapäivillä sen kerholaisen hopeahelmaisen TAn peräs.

Tolla Fiiullahan oli 1.27 aika tossa linkissä ylempänä ja mulla viimeks 1.33, josta voi ottaa sen kolme sekkaa jo pois,

kun oli jo muutamia parannuksia edelliskertaan + kuivempi lämpöisempi keli ja hiukan kokemusta radasta jo pohjilla.

Joten mun laskuopin mukaan noin 3sekkaa nopeuseroa ja, jos se ei ajanu edes "täysillä" niin 1-2sekuntia jää eroksi ::)

Oikeestaan aivan sama, mutta kun saan alustan kuntoon niin ajan siltä ovet \m/

Kirjoitettu

Tolla Fiiullahan oli 1.27 aika tossa linkissä ylempänä ja mulla viimeks 1.33, josta voi ottaa sen kolme sekkaa jo pois,

kun oli jo muutamia parannuksia edelliskertaan + kuivempi lämpöisempi keli ja hiukan kokemusta radasta jo pohjilla.

Joten mun laskuopin mukaan noin 3sekkaa nopeuseroa ja, jos se ei ajanu edes "täysillä" niin 1-2sekuntia jää eroksi ::)

Kohta kummiski kyselet kellä ois myydä sulle ovet :)

Kirjoitettu

Mutta hetkonen, olikos tämä voimainmittelö nyt Botniaringillä vai Alastarossa? Fiat Uno Turbon paras kierrosaika Botniaringillä on 1:19.095.  (http://rrtuloksia.suntuubi.com/?cat=88).

Kirjoitettu

Mutta hetkonen, olikos tämä voimainmittelö nyt Botniaringillä vai Alastarossa? Fiat Uno Turbon paras kierrosaika Botniaringillä on 1:19.095.  (http://rrtuloksia.suntuubi.com/?cat=88).

Laitoin ton linkin noista alastaron ennätyksistä vaan kuvaamaan sitä tosiasiaa, että fiiumies ei oo mikään ihan kädetön kuski. Todennäköisesti sillä oli kaffekuppikädessä ja se ajoi siksi niin varovasti...
Kirjoitettu

Silimä käteen apina, toi 1.27 on ajettu alastarolla. Botniaringillä paras turbouunoaika on 1.19.

Ja jos oikeen kello otetaan käteen niin voi olla noi "mulla viimeks 1.33, josta voi ottaa sen kolme sekkaa jo pois," olla aika erikoosen mittaasia noi sun kolme sekkaas. Ei millään pahalla mutta kello on armoton

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...