Jump to content

Konehuone


389 aihetta

  1. Firebird 94 3.4 lataus

    • 22 vastausta
    • 10,5k katselua
  2. Ei kans lähe käyntiin!!! Kiirus!!!!

    • 22 vastausta
    • 8,1k katselua
  3. Sytkävehkeet camaroon?

    • 22 vastausta
    • 6,5k katselua
  4. Lambdat ei pelaa

    • 22 vastausta
    • 4,1k katselua
  5. TPI bensapumpulle ei herätettä.

    • 21 vastausta
    • 16,6k katselua
  6. liian suuri tyhjäkäynti....LT1

    • 21 vastausta
    • 6,4k katselua
  7. Tappokatkaisin eli päävirtakatkaisin

    • 21 vastausta
    • 9,1k katselua
  8. flektin kytkentä

    • 20 vastausta
    • 8,5k katselua
  9. Flekti ei toimi kuumalla koneella

    • 20 vastausta
    • 2,8k katselua
  10. Apumiehen kannen lämpöanturin liitin

    • 20 vastausta
    • 5,2k katselua
  11. ja ongelmat senkun jatkuu

    • 20 vastausta
    • 4k katselua
  12. Flektin rele

    • 19 vastausta
    • 9,8k katselua
  13. käynnistysongelma

    • 19 vastausta
    • 6,5k katselua
  14. Puolalle ei tule virtaa

    • 19 vastausta
    • 5,8k katselua
  15. -89 305tpi sammui/'kuoli'

    • 18 vastausta
    • 5,4k katselua
  16. flektin rele, käykö minkälainen tilalle?

    • 18 vastausta
    • 3,7k katselua
  17. Sytkämoduulissako vika?

    • 18 vastausta
    • 7,4k katselua
  18. starttimoottorin perkele

    • 18 vastausta
    • 6,8k katselua
  19. Laturikohan tilttas?

    • 17 vastausta
    • 6,2k katselua
  20. lämpötila-anturi

    • 17 vastausta
    • 8,2k katselua
  21. flektit

    • 17 vastausta
    • 6k katselua
  22. puola

    • 17 vastausta
    • 5k katselua
  23. solenoidi?

    • 17 vastausta
    • 7,2k katselua
  24. Startin solenoidi.

    • 17 vastausta
    • 8,1k katselua
  25. kierosten rajotin ?

    • 17 vastausta
    • 5,4k katselua
×
×
  • Luo uusi...